Vanavond om 22:55.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
Dat heb ik gemist wegens voetbal, is dit binnenkort ergens terug te zien?
carnaval in rio, die was vorige week op tv, is wel grappig, maar niet echt spannend > wel mooie samba queenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:47 schreef Sirolf het volgende:
Net de Colombia-aflevering gekeken in de trein. Was erg spannend!
Die van volgende week is dan weer iets meer in de sfeer van de Carnaval-aflevering. Blijkbaar doen ze het om-en-om.
Dat vind ik ook ja. Het is nu gewoon dat lauren en de cameraploeg meegaan met de fotograaf, hij brengt ze naar de plek en gaat zelf foto's maken terwijl lauren zich ook op het onderwerp richt. Het leek mij leuker om het beroep en de gevaren en akties van een fotograaf in verschillende landen/steden in beeld te brengen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:33 schreef mr_cucumber het volgende:
Had zelf gehoopt dat je wat meer van de fotograaf aan het werk zou zien, nu loopt die daar vaak maar een beetje als beeldvulling bij heb ik het idee. Daarnaast vind ik haar, in de afleveringen die ik gezien heb, wel erg naief overkomen/domme vragen stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |