abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68892582
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:11 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Als iemand echt een brandende sexuele fantasie heeft, dan is betaalde seks zeker een optie.
Maar als hij optie 2 heeft uitgevoerd, en hij komt daarna bij mij dan is dat ten eerste vies en ten tweede vreemdgaan. Niet dat hij een abo krijgt op hoertjes hoor, maar dit is mijn mening.
Het gaat over in het verleden, het is niet binnen de relatie dus!
Maar goed, ik zou het wel iets meer kunnen begrijpen als hij een heel aparte seksuele fantasie zou hebben die hij niet bij een vorige partner heeft kunnen verwezelijken.
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Oké, dus je vindt het ook fout om iemand uit een discotheek op te pikken om daarna van bil te gaan? Dan ben je in ieder geval consequent. Ik heb in ieder geval veel respect voor hoeren, behalve voor die drugsteven .
Vergelijking van likmevesje natuurlijk.
Maar dat heb ik wel veeeele malen liever dan dat hij een hoer neukt.
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:14 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Wat denk je van de chickies in het uitgaansleven? Meer dan de helft van de jongeren gebruikt een condoom, of niet. En als je vent thuis komt, terwijl hij net z'n knop in een bacterieel nest heeft gestoken en daarna in je muts, dan ben je verder van huis...
In het verleden!!
Verder doe ik niet aan onveilige seks tenzij ik weet dat ik mijn vriend voor de volle 100% kan vertrouwen en ook zeker weet dat hij niets heeft. Je weet van je vent ook wel of hij wel of niet zomaar een sletje uit een discotheek mee zou nemen naar huis.
pi_68892596
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

[..]

Hier gaat de vergelijking wel degelijk op.
Ja, een willekeurig (al dan niet) dronken meisje uit een discotheek van rond de 17/18 heeft echt 100 mannen gehad
pi_68892616
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Het gaat over in het verleden, het is niet binnen de relatie dus!
Maar goed, ik zou het wel iets meer kunnen begrijpen als hij een heel aparte seksuele fantasie zou hebben die hij niet bij een vorige partner heeft kunnen verwezelijken.
[..]

[..]

In het verleden!!
Verder doe ik niet aan onveilige seks tenzij ik weet dat ik mijn vriend voor de volle 100% kan vertrouwen en ook zeker weet dat hij niets heeft. Je weet van je vent ook wel of hij wel of niet zomaar een sletje uit een discotheek mee zou nemen naar huis.
Maar lieverd, ik heb het over "algemeen" en wat nu echt erger is: een hoer, of een vreemde man of vrouw?
pi_68892621
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]
Behalve op het punt van betalen voor seks gaat die vergelijking helemaal op voor jouw bezwaren hoor .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68892622
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ja, een willekeurig (al dan niet) dronken meisje uit een discotheek van rond de 17/18 heeft echt 100 mannen gehad
Misschien niet willekeurig, maar wat is daarvan bekend?
pi_68892658
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

100 vast niet nee, maar aan 20 komen ze met zo'n instelling al snel . Bovendien doen ze het lang niet altijd met een condoom, in tegenstelling tot een hoer (drugsverslaafden uitgezonderd).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68892682
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:33 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Maar lieverd, ik heb het over "algemeen" en wat nu echt erger is: een hoer, of een vreemde man of vrouw?
Ik heb echt op de eerste plek dan staan: een hoer. Daarna de vreemde man en daarna de vreemde vrouw.
En ik heb het niet 'over het algemeen', maar over mijn vriend.
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:22 schreef DeRuphelman het volgende:
nou stel je komt er achter bij je vriend dat hij iets in het verleden heeft geflikt, meiden.
pi_68892713
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ik heb echt op de eerste plek dan staan: een hoer. Daarna de vreemde man en daarna de vreemde vrouw.
En ik heb het niet 'over het algemeen', maar over mijn vriend.
[..]

Aha, ik had het over in het algemeen. Zo ver wil ik niet eens gaan.
pi_68892775
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Behalve op het punt van betalen voor seks gaat die vergelijking helemaal op voor jouw bezwaren hoor .
Nee. Een hoer heb je absoluut geen banden of wat mee, zo'n meisje ken je wel maar zeer oppervlakkig. Lijkt me iig niet dat je iemand meekrijgt zonder ook maar een woord met diegene gewisseld te hebben. Dat is al een verschil. Een hoer zal je niet eens de naam van kennen, laat staan hoe oud ze is, etc.
Verder is het voor de hoer een beroep, waar het voor jou om het plezier gaat. Jij mag er dan van genieten, voor haar is het werk. Dat heb je ook niet met een meisje dat je uit een kroeg mee naar huis krijgt. Dan doe je het beide voor je plezier.
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

100 vast niet nee, maar aan 20 komen ze met zo'n instelling al snel . Bovendien doen ze het lang niet altijd met een condoom, in tegenstelling tot een hoer (drugsverslaafden uitgezonderd).
20 . Overdrijven is een vak!
En als ze het niet veilig doen, dat is ook verschrikkelijk stompzinnig van je partner. Dan mag dat meisje wel niet beter weten, dat zou hij wel moeten weten.
pi_68892894
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Nee. Een hoer heb je absoluut geen banden of wat mee, zo'n meisje ken je wel maar zeer oppervlakkig. Lijkt me iig niet dat je iemand meekrijgt zonder ook maar een woord met diegene gewisseld te hebben. Dat is al een verschil. Een hoer zal je niet eens de naam van kennen, laat staan hoe oud ze is, etc.
Verder is het voor de hoer een beroep, waar het voor jou om het plezier gaat. Jij mag er dan van genieten, voor haar is het werk. Dat heb je ook niet met een meisje dat je uit een kroeg mee naar huis krijgt. Dan doe je het beide voor je plezier.
[..]

En als ze het niet veilig doen, dat is ook verschrikkelijk stompzinnig van je partner. Dan mag dat meisje wel niet beter weten, dat zou hij wel moeten weten.
Echt enorme verschillen.. Het blijft in beide gevallen meestal bij betekenisloze seks.

Nee hoor, ik ken er wat die echt aan zulke getallen komen.
pi_68893138
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb er genoeg gekend die rond hun 20e al ver voorbij de 20 waren hoor. Dat jij het niet doet betekent niet dat andere dames net zo braaf zijn
  maandag 11 mei 2009 @ 10:05:08 #62
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_68896420
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

[..]

Hier gaat de vergelijking wel degelijk op.
Ja, want bij een meisje dat je ontmoet tijdens het uitgaan is dat per definitie zo. Mijn fout, sorry.

-edit-
Het punt was al gemaakt. Met de clichés die jij er over stappen op nahoudt (niet dat er geen kern van waarheid in zit) valt natuurlijk niet te discussieren .
pi_68896487
2.
Voor hoeren voel je niks.
Yes, they're real.
pi_68958764
Zo en nu een semi-nuchtere reactie: Alles wat hij in het verleden heeft gedaan, als in voor mij, boeit niet.
pi_68973309
Het eerste denk ik.. Zou het erg vinden als hij ooit voor seks heeft betaald..

Dat hij een relatie of seks met een man zou hebben gehad.. Betekend dus dat ie Bi is, of er gewoon benieuwd naar was.. Kan ik niet echt mee zitten.
pi_68991506
Punt 2 vind ik erger.
pi_68994877
Op de een of andere manier lijkt het mij ook veel minder erg als hij vreemd gaat met een man dan vreemdgaan met een vrouw.
Dusch, optie 1 dan maar.
pi_68996167
Ik zou in beide gevallen alleen maar nieuwsgierig zijn naar het hoe en waarom, maar heb er verder geen problemen mee als dat vóór mijn tijd is gebeurd
pi_69074870
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:12 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ik zou in beide gevallen alleen maar nieuwsgierig zijn naar het hoe en waarom, maar heb er verder geen problemen mee als dat vóór mijn tijd is gebeurd
ja is het voor jullie tijd gebeurd of in jullie relatie?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')