Dat was precies wat ik dacht! Ik wil de helft van die lijst van Aknynke graag vanavond afwerken, dan zou ik tevreden zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 18:20 schreef SiTu het volgende:
[..]
Wat doe jij toch veel op een dagVooral 's ochtends, je hebt al 5 dingen gedaan en ik zit nog aan mijn ontbijtje. Ok, ik heb nu wel vrij, meestal zit ik dan al op de uni, maar toch
Ecth! Welk seizoen? Hebben hebben hebben! k heb seizoen 1-4 uit Azie, maar dat is slechte kwaliteitquote:Op maandag 4 mei 2009 18:22 schreef neen het volgende:
GA 10 euro bij de MM, ik weet niet wat/hoe/enzo maar dat zag ik net
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dank! Dank!
Geen spoilers lezen als je geen spoilers over GA wilt lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Omdat ik geen in heb om sociaal te doen en teveel te typenquote:
Ik ga persoonlijk de moeite nemen om dit uit te zoeken zodat ik antwoord op de vraag die jij stelde kan geven.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ecth! Welk seizoen? Hebben hebben hebben! k heb seizoen 1-4 uit Azie, maar dat is slechte kwaliteit
Ook niet voor mij?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Omdat ik geen in heb om sociaal te doen en teveel te typen
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen spoilers lezen als je geen spoilers over GA wilt lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga persoonlijk de moeite nemen om dit uit te zoeken zodat ik antwoord op de vraag die jij stelde kan geven.
Tegen mij?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:27 schreef neen het volgende:
Je lijkt wel een wijf man, zoveel als jij hier post in zeer korte tijd.
Ik heb msn heel vaak niet aan, maar wil je me wat vertellen?quote:
Wat is je pincode? En je cupmaat? Heb je je benen geschoren of zijn ze harig?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb msn heel vaak niet aan, maar wil je me wat vertellen?
PMOf hier mag ook, ik heb geen geheimen voor de rest van de slankies
Yeah!quote:
Jaquote:
Seizoen 1 volgens die folder, dat staat op het plaatje namelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Je bent ook wel een schatje he
Trouwuh?
Pincode kan ik nooit onthouden, cupmaat heb ik hier al wel eens neergezet en mijn benen zijn geschoren (kan toch niet met harige benen gaan wielrennen, helemaal als vrouw zijndequote:Op maandag 4 mei 2009 18:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is je pincode? En je cupmaat? Heb je je benen geschoren of zijn ze harig?
Ohja ik herinner me je cupmaat nog wel! Waarom eigenlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 18:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Pincode kan ik nooit onthouden, cupmaat heb ik hier al wel eens neergezet en mijn benen zijn geschoren (kan toch niet met harige benen gaan wielrennen, helemaal als vrouw zijnde)
Doe geen moeite; het nieuwe seizoen komt vanzelf. Herft, winter, lente, zomer, herfts, winter, etc. Gaat al jaren zo, dus dit jaar zal het ook wel zo zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga deze zomer het nieuwe seizoen meenemen uit de VS
Ja! Dit soort uitspraken, daar hou ik van!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef cyclechick het volgende:
Omdat ik geen in heb om sociaal te doen en teveel te typen
Ooh dat is balen! Nu moet je verplicht leuke dingen doenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wijven aan de top!![]()
![]()
En precies als ik even flink aan het inlezen wou voor essay, doet de bieb-site van de UU het niet (maintenance tot 21.30 oids), en dus ook geen Osiris voor artikelenFaaaaaal.
Gelukkig kan ik ook andere dingen doen. Denk ik. Alleen niet zoveel.
Eliesquote:Op maandag 4 mei 2009 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe geen moeite; het nieuwe seizoen komt vanzelf. Herft, winter, lente, zomer, herfts, winter, etc. Gaat al jaren zo, dus dit jaar zal het ook wel zo zijn
[..]
Ja! Dit soort uitspraken, daar hou ik van!
You go girl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |