quote:Op zondag 10 mei 2009 18:05 schreef troje het volgende:
Tussen het schreeuwen door toch wat foto's kunnen maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hem dan wel gewoon in de basis zettenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Armageddon het volgende:
En nu Melvin Platje naar Den Haag halen. NU!
Denk niet dat hij haalbaar is. Zullen wel meer clubs nu achter hem aangaan maar in ieder geval proberen zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Armageddon het volgende:
En nu Melvin Platje naar Den Haag halen. NU!
Ik ben er persoonlijk ook nog niet helemaal uit, of het wel zo'n goede deal zou zijn...En daarbij, ADO komt komend seizoen om in de aanvallende spelers. Nu nog wat sterke verdedigers erbij zou lekker zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef Ludacriss het volgende:
Ik weet niet of het waar is over Rose en Powel maar zo geweldig is Rose natuurlijk niet. Daarnaast is Powel mij wel erg tegengevallen, had iets meer van hem verwacht (misschien ook vanwege zijn ervaring). Misschien dat ie aankomende seizoen meer van zich zelf kan laten zien.
Natuurlijk is dat wel haalbaar. Makkelijk zelfs. Powel afvoeren.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij haalbaar is. Zullen wel meer clubs nu achter hem aangaan maar in ieder geval proberen zou ik zeggen.
Thnx! Sportief!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gefeliciteerd jongens , knokken kunnen ze wel in Den Haag
Powel heeft toch 7 ton gekost? Zou wel zonde zijn om hem tegen een speler als Rose te ruilen. Rose lijkt me een nuttige kracht hoor, maar 7 ton is hij in mijn niet waard.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef Ludacriss het volgende:
Ik weet niet of het waar is over Rose en Powel maar zo geweldig is Rose natuurlijk niet. Daarnaast is Powel mij wel erg tegengevallen, had iets meer van hem verwacht (misschien ook vanwege zijn ervaring). Misschien dat ie aankomende seizoen meer van zich zelf kan laten zien.
Was ook nog 1 van die supporters die jullie selectie een applaus gafquote:Op zondag 10 mei 2009 21:47 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Thnx! Sportief!
Ben onwijs blij wat een wedstrijd.
Zag het de eerste 10 minuten ff somber in maar heb een topmiddag gehad......
Dat van die stoeltjes ken ik, waardeloos!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Was ook nog 1 van die supporters die jullie selectie een applaus gaf, ADO hoort gewoon op het hoogste niveau
, vond het laf van Wetzel maar Atteveld heeft het toch maar goed afgemaakt ( daar waar die het eerder had kunnen doen ) hij heeft met EL al een aantal wedstrijdjes gezien van Vitesse ( waaronder de 3-1 in het Gelredome tegen Ado ) en heeft ook goed gescout ( wellicht wel met hulp van Aad de Mos die wist te vertellen in het programmaboekje dat we te pakken waren )
Na de 2-0 was het wel gedaan , ik dacht nog even aan dat ADO vaak op voorsprong heeft gestaan en dat heeft weggeven maar het zat er niet in vandaag ( we miste daarvoor een paar belangrijke spelers ) druk kunnen we helaas niet mee omgaan en Ado heeft dan ook terrecht gewonnen eigenlijk kon ik het al wel aanvoelen na de 0-2 van Roda ik zei nog nu moet Ado en jawel hoor.
Trouwens zijn de volgende keer wel weer die cheerleaders erbij ?![]()
en hopelijk hebben jullie dan andere stoeltjes ( gingen er aardig wat heel terug )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |