abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68772672
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef JAM het volgende:
Als het aan mij ligt winnen we zondag gewoon met 7-1 (net als die ene cruciale wedstrijd voor de titel tegen Emmen een paar jaar terug). Dat zou ik nu leuk vinden,- niets spannende wedstrijd, niets sensatie. Gewoon een keiharde vernedering voor Vitesse. Dan ga ik pas gieren.
Zou al blij zijn met 1-0
Vitesse is sterk de laatste tijd, mij wij deden ook niet echt onder van Feyenoord en Heerenveen
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:11:09 #52
69066 cohen
immer 2.
pi_68775950
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef MrKawada het volgende:

[..]

je zat gewoon te liegen, patsertje
jep

[ Bericht 23% gewijzigd door cohen op 07-05-2009 17:29:37 ]
wie zaait zal oogsten.....
pi_68776882
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef cohen het volgende:

[..]

neehoor, dit klinkt misschien als een stoere 15-jarige, maar ik ken iemand van Jong Ado die nu een contract heeft gekregen bij de A-selectie...Maar alle spelers van Jong ADO gaan zelf al, dus hij kon geen kaarten van hun krijgen.

xx
kusjes schatje
kga zo naart stadion, ff broodje smeren
looooooooooooooooool lol
pi_68778779
ADO Den Haag - Vitesse Uitverkocht!
De wedstrijd ADO Den Haag - Vitesse van zondag 10 mei 14.30 uur is uitverkocht. Zowel in Ticketbox als bij de stadionkassa zijn geen kaarten meer verkrijgbaar.
Na een verkoop via Ticketbox die al erg snel verliep, waren er nog een paar honderd kaarten op donderdagavond. Vanaf 17.00 uur werden deze verkocht en na ruim een half uur waren alle beschikbare kaarten er door heen. Het duel van het jaar zal dus voor een vol huis worden gespeeld.

[ Bericht 78% gewijzigd door JeffreyADO op 07-05-2009 18:48:35 ]
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:55:44 #55
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_68786091
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:26 schreef JeffreyADO het volgende:
ADO Den Haag - Vitesse Uitverkocht!
De wedstrijd ADO Den Haag - Vitesse van zondag 10 mei 14.30 uur is uitverkocht. Zowel in Ticketbox als bij de stadionkassa zijn geen kaarten meer verkrijgbaar.
Na een verkoop via Ticketbox die al erg snel verliep, waren er nog een paar honderd kaarten op donderdagavond. Vanaf 17.00 uur werden deze verkocht en na ruim een half uur waren alle beschikbare kaarten er door heen. Het duel van het jaar zal dus voor een vol huis worden gespeeld.

*meldt"

Ik heb lekker wel een kaartje en mijn familie ook

Ging vroeger altijd al naar de fc in het zuiderpark en nu dan naar ADO in het forepark... uhhhe, ik verwacht nu wel een WINST in het forepark. Na al die voorsprongen is het nu echt tijd om die lijn echt door te trekken en liever meteen de nacompetitie ontlopen als het aan mij ligt!!!!

Wel gaaf dat het uitverkocht is en nu als 12e man achter de ploeg staan... Is er recent nieuws over Knopper by the way?

Groetjes Muurbloem (jaaaaaaaaaren gevoetbald en jaaaaaaren naar het stadion gegaan dus weet ook wat buitenspel is hoor )
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag...
pi_68786670
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:55 schreef Muurbloempj_1971 het volgende:

[..]

*meldt"

Ik heb lekker wel een kaartje en mijn familie ook

Ging vroeger altijd al naar de fc in het zuiderpark en nu dan naar ADO in het forepark... uhhhe, ik verwacht nu wel een WINST in het forepark. Na al die voorsprongen is het nu echt tijd om die lijn echt door te trekken en liever meteen de nacompetitie ontlopen als het aan mij ligt!!!!

Wel gaaf dat het uitverkocht is en nu als 12e man achter de ploeg staan... Is er recent nieuws over Knopper by the way?

Groetjes Muurbloem (jaaaaaaaaaren gevoetbald en jaaaaaaren naar het stadion gegaan dus weet ook wat buitenspel is hoor )

Hij was vandaag bij t AMC Amsterdam voor onderzoek, ze vresen het ergste
Ook nooit goed nieuws uit Amsterdam he

[ Bericht 3% gewijzigd door JeffreyADO op 07-05-2009 21:17:54 ]
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:16:12 #57
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_68786899
Ik heb echt zin in zondag! Wordt spannend!
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:28:51 #58
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_68787412
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:16 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb echt zin in zondag! Wordt spannend!
Nagels bijten en buikpijn maar dat alles maakt niet uit, zolang ze maar winnen (ado dan)
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:30:23 #59
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_68787471
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef JeffreyADO het volgende:

[..]

Hij was vandaag bij t AMC Amsterdam voor onderzoek, ze vresen het ergste
Ook nooit goed nieuws uit Amsterdam he
... sja hij heeft nog ruim 2 dagen om opgelapt te worden. Maar ook zonder hem moeten we gewoon winnen, we moeten niet alleen van hem afhankelijk zijn... is my humble opinion

Mijn zus was trouwens vandaag met de kinderen bij de training in het zuiderpark en zij zag Robert Zwinkels gewoon meetrainen, merkte niet veel van een blessure... uhhhe of wordt het Boy alsnog?

[ Bericht 9% gewijzigd door Muurbloempj_1971 op 07-05-2009 21:51:23 ]
pi_68789638
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef Muurbloempj_1971 het volgende:

[..]

... sja hij heeft nog ruim 2 dagen om opgelapt te worden. Maar ook zonder hem moeten we gewoon winnen, we moeten niet alleen van hem afhankelijk zijn... is my humble opinion

Mijn zus was trouwens vandaag met de kinderen bij de training in het zuiderpark en zij zag Robert Zwinkels gewoon meetrainen, merkte niet veel van een blessure... uhhhe of wordt het Boy alsnog?
Geen idee, ik hoop alleen dat Ammi er klaar voor is, vind m zo belangrijk met zn opkomende krachten naar voren toe..
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:27:47 #61
29897 troje
was here
pi_68790054
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef JAM het volgende:
Overigens ben ik er ook niet bij en, vanwege het gebrek aan Eredivisie Live en Radio West in België ga ik maar eens lekker achter de TELETEXT zitten. Bah, , .
Is het niet mogelijk radio west online te beluisteren in Belgie?

http://denhaag.rtvwest.nl/radio/live_stream
Het meervoud van lef is leven
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:58:35 #62
29897 troje
was here
pi_68791569
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef JAM het volgende:

[..]

'Les Wallons sont pédophiles!'

Mooie wedstrijd hoor.
Lijkt me een prachtwedstrijd, de sfeer in het Jan Breydel stadion vind ik al geweldig, maar heb veel gehoord over Standard. Belgie maakt zich trouwens op voor een spannend slot. Ik zit er met een paar verstokte Club aanhangers die het eigenlijk niet meer weten. Als ze komende zaterdag winnen van Standard, is aartsvijand Anderlecht zo goed als kampioen... Winst op Standard zal dus een vrij nare bijsmaak geven..

Trouwens, bij elke wedstrijd van Club zie ik altijd veel mensen lopen met groen gele sjaals. Geweldig om te zien! Laatst zat er achter me een kerel met een grote ADO vlag, ik was erg blij met hem
Het meervoud van lef is leven
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:00:38 #63
167012 Muurbloempj_1971
Ado woman 4ever...
pi_68804574
Toch leuke gewaarwording om haagse fans te zien in een belgisch stadion... Weet niet hoe het met anderen zit maar heb toch al een beetje buikpijn van de spanning...

Ga er zondag bijtijds heen want het schijnt een heel festijn te worden daar... Het stadion zit vol dus laat dat de extra kracht zijn die ons ADO over de streep trekt...
pi_68808937
Heel festijn en ik ben er niet bij. Baal er goed van!

Was woensdagochtend kaarten halen en er was niks meer:(
Gistermiddag ging een vriendin van me halen aan de stadionkassa, uitverkocht .

Dan kunnen we vipbox proberen maar dat weiger ik!
Zonder wrijving geen glans
pi_68810457
De trainer, die geen beroep kan doen op Paul Verhaegh, Dalibor Stevanovic, Ronald Graafland en Frank van der Struijk, kent wel enkele twijfelgevallen. Met Jeroen Drost gaat het goed: de verdediger trainde vrijdag volledig mee en Bos heeft vertrouwen op zijn inzetbaarheid. Minder vertrouwen is er in het meespelen van spits Lasse Nilsson. De Zweed ondervindt nog teveel hinder van een tegen Heracles Almelo opgelopen enkelblessure. Nilsson wordt zaterdag nog getest maar vreest voor het ergste.

De 'logische' vervanger van Nilsson, Santi Kolk, trainde vrijdag zeer scherp. De aanvaller maakte door een bovenbeenblessure echter de training niet vol en ook hij is vooralsnog een vraagteken. "Ook Mads Junker liet een prima indruk achter, dus ook dat is een serieuze optie", zei Bos, die een aanvallend ADO verwacht: “Zij gaan echt niet om een puntje spelen en afwachten wat de rest doet. Dat kunnen ze zich niet veroorloven en al helemaal niet als je de uitslagen en het scoreverloop uit de vorige speelronde bekijkt."
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:54:00 #66
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_68810465
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef troje het volgende:

[..]

Is het niet mogelijk radio west online te beluisteren in Belgie?

http://denhaag.rtvwest.nl/radio/live_stream
Ja, ik denk dat ik dat ook doe.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_68810501
Hopen op de overwinning, het kan in ieder geval niet helemaal mis gaan door laatste te eindigen. Zal allemaal wel los lopen.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:55:20 #68
37950 JAM
pi_68810511
Nu, dat met die Belgen en voetbal is voor mij wat lastig. Ik zou graag naar Brugge gaan maar dat is (bijna) net zo ver weg als Den Haag vanaf hier. Een vriend van me had me uitgenodigd om op de Spionkop te gaan zitten, bij Anderlecht dus, maar ik denk niet dat ik daar echt veel voor voel. Kankerbrusselaren, .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_68811341
JAM, voor zes euro kun je hem op eredivisielive live zien.

Is wel bezopen duur, maar als je hem echt graag wil zien
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:26:31 #70
37950 JAM
pi_68811556
Eredivisie live is niet toegankelijk buiten 's lands grenzen. Anders had ik het gedaan (alsnog minder bezopen duur dan de twintig euro voor het stadion, .)
pi_68813799
Knopper niet tegen Vitesse

08-05-09 16:04 Tell a friend

DEN HAAG - Richard Knopper mist de belangrijke wedstrijd tegen Vitesse.

De aanvaller viel zondag tegen Heerenveen uit met een knieblessure. Maandag is er een mri-scan gemaakt, maar omdat er teveel vocht in zijn knie zat, kon er nog geen diagnose gesteld worden. Op dit moment zit er nog vocht in de knie. Vrijdag op de training ontbrak Knopper. Achmed Ammi trainde weer vol met de groep mee. Hij is voldoende hersteld van zijn knieblessure.

Helaas geen Knopper, maar waaschijnlijk wel Ammi, vind hem altijd wel goed
pi_68825388
Knopper 6 tot 9 maanden uitgeschakelt volgens zo'n ADO talkshow op TV West. Afgescheurde kruisband..
pi_68825661
Hard. Tering he...
pi_68828359
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:08 schreef DeVinger het volgende:
Hard. Tering he...
Dit gun je niemand..
pi_68828713
ADO, gewoon ff winnen zondag. Zijn wij in Nijmegen ook weer blij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: