Zou al blij zijn met 1-0quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef JAM het volgende:
Als het aan mij ligt winnen we zondag gewoon met 7-1 (net als die ene cruciale wedstrijd voor de titel tegen Emmen een paar jaar terug). Dat zou ik nu leuk vinden,- niets spannende wedstrijd, niets sensatie. Gewoon een keiharde vernedering voor Vitesse. Dan ga ik pas gieren.
kusjes schatjequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef cohen het volgende:
[..]
neehoor, dit klinkt misschien als een stoere 15-jarige, maar ik ken iemand van Jong Ado die nu een contract heeft gekregen bij de A-selectie...Maar alle spelers van Jong ADO gaan zelf al, dus hij kon geen kaarten van hun krijgen.
xx
*meldt"quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:26 schreef JeffreyADO het volgende:
ADO Den Haag - Vitesse Uitverkocht!
De wedstrijd ADO Den Haag - Vitesse van zondag 10 mei 14.30 uur is uitverkocht. Zowel in Ticketbox als bij de stadionkassa zijn geen kaarten meer verkrijgbaar.
Na een verkoop via Ticketbox die al erg snel verliep, waren er nog een paar honderd kaarten op donderdagavond. Vanaf 17.00 uur werden deze verkocht en na ruim een half uur waren alle beschikbare kaarten er door heen. Het duel van het jaar zal dus voor een vol huis worden gespeeld.
Hij was vandaag bij t AMC Amsterdam voor onderzoek, ze vresen het ergstequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:55 schreef Muurbloempj_1971 het volgende:
[..]
*meldt"
Ik heb lekker wel een kaartje en mijn familie ook![]()
Ging vroeger altijd al naar de fc in het zuiderpark en nu dan naar ADO in het forepark... uhhhe, ik verwacht nu wel een WINST in het forepark. Na al die voorsprongen is het nu echt tijd om die lijn echt door te trekken en liever meteen de nacompetitie ontlopen als het aan mij ligt!!!!
Wel gaaf dat het uitverkocht is en nu als 12e man achter de ploeg staan... Is er recent nieuws over Knopper by the way?
Groetjes Muurbloem (jaaaaaaaaaren gevoetbald en jaaaaaaren naar het stadion gegaan dus weet ook wat buitenspel is hoor)
Nagels bijten en buikpijn maar dat alles maakt niet uit, zolang ze maar winnen (ado dan)quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:16 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb echt zin in zondag! Wordt spannend!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:10 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Hij was vandaag bij t AMC Amsterdam voor onderzoek, ze vresen het ergste![]()
Ook nooit goed nieuws uit Amsterdam he![]()
Geen idee, ik hoop alleen dat Ammi er klaar voor is, vind m zo belangrijk met zn opkomende krachten naar voren toe..quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:30 schreef Muurbloempj_1971 het volgende:
[..]
... sja hij heeft nog ruim 2 dagen om opgelapt te worden. Maar ook zonder hem moeten we gewoon winnen, we moeten niet alleen van hem afhankelijk zijn... is my humble opinion
Mijn zus was trouwens vandaag met de kinderen bij de training in het zuiderpark en zij zag Robert Zwinkels gewoon meetrainen, merkte niet veel van een blessure... uhhhe of wordt het Boy alsnog?
Is het niet mogelijk radio west online te beluisteren in Belgie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef JAM het volgende:
Overigens ben ik er ook niet bij en, vanwege het gebrek aan Eredivisie Live en Radio West in België ga ik maar eens lekker achter de TELETEXT zitten. Bah,,
.
Lijkt me een prachtwedstrijd, de sfeer in het Jan Breydel stadion vind ik al geweldig, maar heb veel gehoord over Standard. Belgie maakt zich trouwens op voor een spannend slot. Ik zit er met een paar verstokte Club aanhangers die het eigenlijk niet meer weten. Als ze komende zaterdag winnen van Standard, is aartsvijand Anderlecht zo goed als kampioen... Winst op Standard zal dus een vrij nare bijsmaak geven..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:20 schreef JAM het volgende:
[..]
'Les Wallons sont pédophiles!'
Mooie wedstrijd hoor.
Ja, ik denk dat ik dat ook doe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:27 schreef troje het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk radio west online te beluisteren in Belgie?
http://denhaag.rtvwest.nl/radio/live_stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |