En ik bij het lezen van ik word met dt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef svefn het volgende:
Ik wordt ook altijd zwaar geïrriteerd als ik langs Spangas zap
Nessim, zo heet ie idd. Onze betweter.... Om welk niveau qua opleiding hebben we het hier eigenlijk bij Spangas?quote:
Driemaal raden.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nessim, zo heet ie idd. Onze betweter.... Om welk niveau qua opleiding hebben we het hier eigenlijk bij Spangas?
Even op "bowa-niveau", dan.quote:
Met die strik of wat dan ook in, die altijd zo irritant overkomt??quote:
Ja und? Da`s toch niet nieuw?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
Klacht: Programmamakers die de perfecte marokkaan willen neerzetten in een jeugdserie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de "jongste" klas even snel analyseer: VMBOquote:Op maandag 4 mei 2009 17:58 schreef Quir het volgende:
Even op "bowa-niveau", dan.
Je mag het drie keer proberen. Welke opleidingen zouden ze doen?
Marokkaan op het VWOquote:Op maandag 4 mei 2009 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik de "jongste" klas even snel analyseer: VMBO
- Knul die alleen maar DJ't
- Aandachtstrekwijf met blonde haren die alleen maar met mode-ontwerpen bezig is
- Dat wijf met die blonde haren die zo extreem kwaadwillend is
- Die gast die onzeker is als de pest en overal op ingaat
- De tweeling die nog steeds "leuke"grapjes uithalen die kinderen van 9 ook doen
De "oudste klas: VWO
- Die dikke is het regeltrutje, meer management-niveau
- Die marokkaan is de betweter die alles uit de boeken haalt
- Die ex van Jim Bakkum snapt alles en hoeft amper te studeren
- Die met die rode vlechtjes leert alles van de marokkaan
En rijmt dit een beetje met de werkelijkheid ?
pix or didnt happen.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef luckass het volgende:
Die blonde was toch ergens naakt te bewonderen?
Jij kijkt het elke dag?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik de "jongste" klas even snel analyseer: VMBO
- Knul die alleen maar DJ't
- Aandachtstrekwijf met blonde haren die alleen maar met mode-ontwerpen bezig is
- Dat wijf met die blonde haren die zo extreem kwaadwillend is
- Die gast die onzeker is als de pest en overal op ingaat
- De tweeling die nog steeds "leuke"grapjes uithalen die kinderen van 9 ook doen
De "oudste klas: VWO
- Die dikke is het regeltrutje, meer management-niveau
- Die marokkaan is de betweter die alles uit de boeken haalt
- Die ex van Jim Bakkum snapt alles en hoeft amper te studeren
- Die met die rode vlechtjes leert alles van de marokkaan
En rijmt dit een beetje met de werkelijkheid ?
Jole bedoel je:quote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef luckass het volgende:
Een kinderserie met een dikke negerinquote:Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wtf is Spanga's, ik dacht aan gaas om te spannen maar het gaat dus om een TV programma..
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een kinderserie met een dikke negerin
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:37 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik weet niet of jullie het weten, maar TS zit ook nog gewoon in 3 HAVO ofzo
Ja, alle maatschappelijke kwesties worden behandeld, om de jeugd te leren dat er niks gek is en alles kan.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:54 schreef yosander het volgende:
Wie is zijn vriendin nu dan?
En is die ene, Tobias (?) nog steeds homo?
Keek het in het begin nog wel 's.
Ja, dat zou jij doen hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Met die strik of wat dan ook in, die altijd zo irritant overkomt??
Echt, die zou ik een keer flink uit wonen en daarna door de bolle kop schieten.
ja ze bestaan wel degelijkquote:Op maandag 4 mei 2009 18:59 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ken die jongen, in het echt heet hij Nourdin en is ie nog braver dan in die film
En een Nederlander die niet zuinig is ook niet!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:21 schreef devl1nsect het volgende:
De wijze marokkaan? Is dat net zoiets als een Duitser met fatsoen? Beide bestaan niet?
HOAX! Anders was er geen BKR registratiequote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
En een Nederlander die niet zuinig is ook niet!
Omdat ze hetzelfde figuur heeft?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:18 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht, vond het ook al zo ongeloofwaardig. Een Marokkaan die in journalistiek is geïnteresseerd, yeah right.
Avelanche is m'n favo.
Die gast op die MT was koopverslaafd op internet, jij ook?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:59 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb raakvlakken met die dude op die MT5 in die serie.
Ik kijk het ook af en toe.. maar tis niet echt reeel nee, die Marokkaan. Tenminste, mijn referentiekader is die van mijn gedwongen omgang met Marokkanen in de jaren '90.
Die heb ik nog ergens op m'n computer.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:10 schreef luckass het volgende:
Ja.quote:
Nee, dat stukje heb ik dan gemistquote:Op maandag 4 mei 2009 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gast op die MT was koopverslaafd op internet, jij ook?
Sproeikop op de hardste stand zetten en ze is weer fris van binnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
Gaby Blaaser is geil trouwens
Jammer dat Jim z'n zaad erin heeft gedeponeerd though.
Je bent blij omdat mensen je zien als een 15-jarige?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Nee.
Maar bedankt. Je schat me jonger in dus. En dat alles vanwege Spangas![]()
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:03 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja und? Da`s toch niet nieuw?
Noem dan eens een programma waarin Marokkanen wel worden neergezet als de ratten die ze zijn?Opsporing VerzochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blijf van mijn sig af homo!
Omdat die school waarin het grootste gedeelte zich afspeelt, Spangalis heet.quote:
Na de basisscholen vakantie hebben is het elke werkdag (behalve vrijdag) om 17:20 Spangas marathon.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:06 schreef CrssY het volgende:
Wil mn vriendin altijd kijken, ze is 18, ik 19. Kom ik er hier nu achter dat het geen probleem is om na je 13e dit programma te kijken?
*zoekt op wanneer Spangas weer komt*
Ja zoiets zie je natuurlijk elke middag, als je in je armani truitje ,voor het vmbo nonchalant op je BMW staat te leunen om de chickies te pwnen.quote:
Zegt een Turk...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef thloreg het volgende:
Een wijze Marokkaan bestaat niet onder jongeren tenzij hij een groot voetballer is.
Wijze Turken daarintegen wel.
Wat is de meerwaarde van de school, kleding en de auto in je post?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja zoiets zie je natuurlijk elke middag, als je in je armani truitje ,voor het vmbo nonchalant op je BMW staat te leunen om de chickies te pwnen.
Want alle Nederlandse programma's zijn kut ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zegt een Turk...
Een ontzettend kutprogramma trouwens, typisch Nederlands.
een band.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:27 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Pics or it didnt happengeile bollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van de school, kleding en de auto in je post?
Wie denkt dat dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:52 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Als je op een zonnige mei-middag, voor het gymnasium in je witte schilderstrui (met verfvlekken) al leunend tegen je gare 1993 Corolla, een shaggie draait, en denkt de chimeids te kunnen hosselen, kom je van een koude kermis thuis.
quote:Miskraam, vroeggeboorte?
Workshop om dit verlies op een helende manier te verwerken
Is niks loos aan. Spangas is nog steeds op TV en de hoofdrolspeler uit de TT heeft nog niet in de bak gezeten!!11quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Woffel het volgende:
Ook goed voor een loze kick?
die gast is homo, dus wijs is hij niet. Netzoals mijn username btw.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Ik erger me de tyfus aan die marokkaan bij Spangas die alles beter weet en altijd overal een oplossing voor heeft
En hoe hij praat, niet echt de normale manier van communiceren he? Ohja en hij is ambitieus voor duizend en ook nog eens een gouden keeltje. En hij heeft een nederlandse vriendin die hij met respect behandeld.
Klacht: Programmamakers die de perfecte marokkaan willen neerzetten in een jeugdserie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |