abonnement Unibet Coolblue
pi_71510846
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:55 schreef loqdawq het volgende:
REEDS BESTELD THNX

[ afbeelding ]
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_71537831


Deze muts
pi_71541865
Weet iemand internetshop waar je (veel verschillende) adidas vesten kan kopen?
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_71549877
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:08 schreef Roscovitch het volgende:
Weet iemand internetshop waar je (veel verschillende) adidas vesten kan kopen?
Frontline?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_71552839
Dat is in ieder geval al chill inderdaad. (y) Weet iemand nog meer? In de stad zijn ze echt moeilijk te vinden, en als je ziet zijn ze lelijk of te klein/groot.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_71577993


Deze zonnebril
pi_71578067
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:29 schreef Doks het volgende:
[ afbeelding ]

Deze zonnebril
zie ik daar een rayban logootje staan?
pi_71578583
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:31 schreef electronique het volgende:

[..]

zie ik daar een rayban logootje staan?
Ik wel.
pi_71578698
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:45 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Ik wel.
dan is het wel duidelijk
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:44:15 #160
51286 w00h00
Digital man!
pi_71601088


Iemand enig idee waar deze K-swiss skimmer in exact deze kleur te koop zijn? Het liefst in de omgeving van Arnhem.
pi_71603211
Puike schoentjes. Zijn te koop bij Sneakershop.nl. Goede webshop is dat.

w00h00 jij enig idee waar in de buurt van Eindhoven FP polo's te koop zijn? Jij bent wel iemand die dat weet volgens mij .
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:05:48 #162
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71603410
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:29 schreef Doks het volgende:
[ afbeelding ]

Deze zonnebril
Wow die hadden heel veel mensen van m'n kamp toen ik op vakantie was.. Hij is wel tof
pi_71603826
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:59 schreef Nashje het volgende:
Puike schoentjes. Zijn te koop bij Sneakershop.nl. Goede webshop is dat.

w00h00 jij enig idee waar in de buurt van Eindhoven FP polo's te koop zijn? Jij bent wel iemand die dat weet volgens mij .
Ben wel niet w00h00, maar wil je toch even op weg helpen.

Ik zou gewoon als je een keer tijd hebt naar de Flagshipstore in Amsterdam gaan daar heb je de meeste keus, FP heeft namelijk nogal wat smaken polo's.

Ik kom zelf net terug uit Italie en daar werd het erg veel verkocht en gedragen trouwens. Opvallend was dat in italie het merk zo populair is (onder de beter verdienende mensen) dat ze het daar zelf onder licentie van FP mogen produceren. Heb er daar zelf een golfpolo gekocht van een wat dunnere piquet, echt een aanrader bij (te warm) weer voor b.v. lacoste polo's.

Succes!
pi_71604117
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef Fusebox het volgende:

[..]

Ben wel niet w00h00, maar wil je toch even op weg helpen.

Ik zou gewoon als je een keer tijd hebt naar de Flagshipstore in Amsterdam gaan daar heb je de meeste keus, FP heeft namelijk nogal wat smaken polo's.

Ik kom zelf net terug uit Italie en daar werd het erg veel verkocht en gedragen trouwens. Opvallend was dat in italie het merk zo populair is (onder de beter verdienende mensen) dat ze het daar zelf onder licentie van FP mogen produceren. Heb er daar zelf een golfpolo gekocht van een wat dunnere piquet, echt een aanrader bij (te warm) weer voor b.v. lacoste polo's.

Succes!
Oke! Klinkt goed. Bedankt voor het advies, ga ik zeker doen dan.
pi_71606166
Post een wat plaatjes van die FP polo's als jullie die zo bijzonder vinden. Ben wel benieuwd.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:27:34 #166
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_71606218
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef Fusebox het volgende:

[..]

Ben wel niet w00h00, maar wil je toch even op weg helpen.

Ik zou gewoon als je een keer tijd hebt naar de Flagshipstore in Amsterdam gaan daar heb je de meeste keus, FP heeft namelijk nogal wat smaken polo's.

Ik kom zelf net terug uit Italie en daar werd het erg veel verkocht en gedragen trouwens. Opvallend was dat in italie het merk zo populair is (onder de beter verdienende mensen) dat ze het daar zelf onder licentie van FP mogen produceren. Heb er daar zelf een golfpolo gekocht van een wat dunnere piquet, echt een aanrader bij (te warm) weer voor b.v. lacoste polo's.

Succes!
Inderdaad, heel veel mensen liepen met FP in dat kleine stadje waar ik zat
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:03:54 #167
51286 w00h00
Digital man!
pi_71619539
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:59 schreef Nashje het volgende:
Puike schoentjes. Zijn te koop bij Sneakershop.nl. Goede webshop is dat.

w00h00 jij enig idee waar in de buurt van Eindhoven FP polo's te koop zijn? Jij bent wel iemand die dat weet volgens mij .
Thnx!

hmm.. ik zou het eens bij Britain in Eindhoven proberen, hier in Arnhem hebben ze altijd wel FP, maar vaak met die streep in de kraag en die vind ik lelijk.
pi_71620674

Onitsuka Tiger Rakugagi Pack

Ik kan ze nergens vinden. Ik ga morgen naar New York, daar misschien?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:45:04 #169
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_71622146
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:29 schreef Doks het volgende:
[ afbeelding ]

Deze zonnebril
waar op internet te koop?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_71673832
Hoi!

Ik zoek dit kledingstuk :p


16+ banner waar het in voorkomt:
http://banners.webcams.co(...)banner/stream_01.flv

Als iemand weet hoe het heet, of een link heeft, of whatever... Ik wil het graag weten
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:00:44 #171
264907 Real_Gangster.
Still here haters.
pi_71675712
Ik weet niet of dit in dit topic moet maare ...

Ik wil aan het einde van de zomervakantie (over ~ 4,5 week) (veel) kleding gaan kopen, ik vind Lil' Wayne's kledingstijl wel mooi maar dat soort kleding is hier nergens te koop . Weten jullie misschien waar dat soort kleding wél te koop is? Ik zit zelf te denken aan Amsterdam maar of dat klopt is nog maar de vraag ... Bij voorbaat dank. .
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:49:50 #172
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_71677277
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef Real_Gangster. het volgende:
Ik weet niet of dit in dit topic moet maare ...

Ik wil aan het einde van de zomervakantie (over ~ 4,5 week) (veel) kleding gaan kopen, ik vind Lil' Wayne's kledingstijl wel mooi maar dat soort kleding is hier nergens te koop . Weten jullie misschien waar dat soort kleding wél te koop is? Ik zit zelf te denken aan Amsterdam maar of dat klopt is nog maar de vraag ... Bij voorbaat dank. .
weet niet precies wat die knakker draagt, maar over het algemeen zijn afro-amerikaanse mennekes niet bijster origineel in hun kleding.

dus ik doe een gooi,..
ga naar een skateshop.
koop je jeans 3 maten te groot!
je shirts ook!
nepgouden blinghanger om je nek en een Jacob the Jeweller knock-off klok om je arm en je bent er klaar voor.
Ow,.. en vergeet het wifebeater witte tanktop hemd niet!!
pi_71686715
Ik ben op zoek naar een roze tshirt waar een uil op staat (volgens mij met zonnebril).

Ik heb ze bij de jack en jones zien liggen maar ze hadden mijn maat helaas niet meer. Bij een andere jack en jones winkel hadden ze ze helemaal niet meer. Weet iemand toevallig welk tshirt ik bedoel en of dit tshirt toevallig ook online ergens te bestellen is?
pi_71702413
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:51 schreef Exterminator het volgende:
Ik ben op zoek naar een roze tshirt waar een uil op staat (volgens mij met zonnebril).

Ik heb ze bij de jack en jones zien liggen maar ze hadden mijn maat helaas niet meer. Bij een andere jack en jones winkel hadden ze ze helemaal niet meer. Weet iemand toevallig welk tshirt ik bedoel en of dit tshirt toevallig ook online ergens te bestellen is?
volgens mij ligt die ook bij The Sting.
pi_71710116
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:43 schreef DoDie het volgende:
Hoi!

Ik zoek dit kledingstuk :p
[ link | afbeelding ]

16+ banner waar het in voorkomt:
http://banners.webcams.co(...)banner/stream_01.flv

Als iemand weet hoe het heet, of een link heeft, of whatever... Ik wil het graag weten
Hop!
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')