Dat zijn inderdaad strakke shirts.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://circle-of-gentleme(...)os/560844921/0/98fN/
Circle of gentlemen is daar mee begonnen. Zeer mooie overhemde echter wel goed aan de prijs.
Ik vind deze vele malen mooier dan de rest. Heb er op dit moment een groot aantal van. naar alle tevredenheid
goedkoop: oozooquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:18 schreef Roscovitch het volgende:
Ik zoek een horloge met zo'n grote klok eraan met heel basic wijzers en cijfers erop en dan zo'n simpel bruin bandje. Beetje zo'n mooiboyhorloge maar ik vind ze wel vet. Weet iemand wat ik bedoel? Liefst ergens linkje van op internet als het kan.
Kijk maar eens bij Signswatches.com, daar heb ik mijn Chotovelli ook gekocht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:18 schreef Roscovitch het volgende:
Ik zoek een horloge met zo'n grote klok eraan met heel basic wijzers en cijfers erop en dan zo'n simpel bruin bandje. Beetje zo'n mooiboyhorloge maar ik vind ze wel vet. Weet iemand wat ik bedoel? Liefst ergens linkje van op internet als het kan.
wat wil je?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:59 schreef porsche1 het volgende:
Iemand een idee hoeveel een cavello aussie kost?
ben te lui om te zoeken.
ik denk dat je het moet zoeken in de oude collecties.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:06 schreef Boink het volgende:
Hello Dames en Heren!
Ik zag laatst iemand met een shirt van ik geloof Moschino. Hierop zat een groot glimmend hart en daarop stond best boyfriend nog wat.
Nu heb ik al wat moschino t-shirts afgezocht maar nog niet de juiste kunnen vinden. Iemand enig idee hoe deze heet of van welk merk het dan wel is?
Claire's? H&M? Kruidvat bij de haarclips enzo? V&D? Zeeman?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:40 schreef lauraah01 het volgende:
Gewoon zo'n simpel elastiekje .. maar heb ze gek genoeg nog niet gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:34 schreef 29122OO8 het volgende:
Ik ben op zoek naar een effen grijs t-shirt, maat (x) s met v-neck, dat niet te duur is.
Liefste webshop.
Al weken naar op zoek, maar als ik denk er 1 gevonden te hebben, hebben ze alleen nog maar grote maten, of veel te duur:O
Als iemand deze weet, ben i kdeze eeuwig dankbaar
alexander mcqueen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef Roscovitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou precies die sjaal, heb er zelf al een maar deze is veel mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |