oh wat deden ze fout dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nah, dat lag aan het optreden, niet aan het wel of niet ervan houden
Zal wel niet hun dag geweest zijn
Oh nee, dat hoor je me niet zeggen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is toch leuk
Ik ben ook wel van het bloemen geven enzo
Tof is die hè?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:09 schreef Murmeli het volgende:
Murm!!
ja murm is coolquote:
Nee, alleen ik doe dat omdat een mobiel zo verrot typt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Cue!
gaan we onze eigen namen zeggen nu?
wat zit hier voor voorgeschiedenis bij? ik snap het nog steesd niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
DE als in: hoe zit het nu? Want ik snap het niet meer! - mail!
Jij altijd, Bengeltjeliefquote:Op maandag 4 mei 2009 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ontvang even graag als ik geef. Mag dat ook?
Ja hoor, ik zei zomaar wat.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ontvang even graag als ik geef. Mag dat ook?
Rebel.quote:
Ik vond het toch beter om het even te vragen.quote:
De voorgeschiedenis? Een naar mijn gevoel te eenzijdige liefde. Meer wil ik er nu niet over kwijt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat zit hier voor voorgeschiedenis bij? ik snap het nog steesd niet?
Dankje, maar alleen maar daarom?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.Je bent lief, daarom mag je zo naar huis.
![]()
[..]
Ik vond het toch beter om het even te vragen.
Jammer dat je man bent, anders had ik je een mooie pearl necklace gegeven...quote:
Ach, in zo'n topic kan allesquote:Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.Je bent lief, daarom mag je zo naar huis.
![]()
[..]
Ik vond het toch beter om het even te vragen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat je man bent, anders had ik je een mooie pearl necklace gegeven...
* Bengeltje DK een aai over bol geeft.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De voorgeschiedenis? Een naar mijn gevoel te eenzijdige liefde. Meer wil ik er nu niet over kwijt.
Jij interesse?quote:
ok... sterkte. hoop dat je een beetje een toffe reactie krijgt....of iig duidelijkheid/eerlijkheid...quote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De voorgeschiedenis? Een naar mijn gevoel te eenzijdige liefde. Meer wil ik er nu niet over kwijt.
Dat ik wel aan seks dacht doet er niet toe, hoop ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, in zo'n topic kan alles
Alleen ben ik er niet helemaal zeker van dat de mensen hier begrepen (aangezien ik m geopend heb) dat ik het uiteraard weer betrek op sex
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje DK een aai over bol geeft.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok... sterkte. hoop dat je een beetje een toffe reactie krijgt....of iig duidelijkheid/eerlijkheid...
Duidelijkheid zal ik wel krijgen alleen de vraag is of ik dat eigenlijk wel wil horen of niet.quote:
Nee, dat is juist goedquote:Op maandag 4 mei 2009 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ik wel aan seks dacht doet er niet toe, hoop ik.
nja het hoeft niet leuk te zijn nee, maar ja onduidelijkheid is ook zo pijnlijk. kan je iig verder als het echt over is....quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Duidelijkheid zal ik wel krijgen alleen de vraag is of ik dat eigenlijk wel wil horen of niet.
Soms is het minst leuke wel het bestequote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Duidelijkheid zal ik wel krijgen alleen de vraag is of ik dat eigenlijk wel wil horen of niet.
Dat kan best eens het geval zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms is het minst leuke wel het beste
aan het werk uiteraard, je weet toch..quote:Op maandag 4 mei 2009 17:32 schreef Murmeli het volgende:
Pfffff mmmm sex..... zin in zeg!!
waar is die stomme eend als je hem nodig hebt?
he jij.... ik heb zin....quote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aan het werk uiteraard, je weet toch..![]()
overdag fokken is zo 2008
ik ook... in eten!... hongerquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook... in eten!... hongerja singeltjes... ik verkies momenteel eten boven sex, hoe slecht is dat dan?
Alleen geen goesting om te koken, van het weekend al zoveel in de keuken gestaan![]()
Maar goed, ik was aan het afsluiten voor deze week. Laptop uit, maandag weer terug. Ik heb niets te doen, mijn enige en laatste klant is tot volgende week maandag op vakantie
Ik heb een naam hoog te houdenquote:Op maandag 4 mei 2009 18:06 schreef KudFokker het volgende:
Ik wist dat deze TT alleen van JB kon komen
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Qua het verzinnen van sexueel getinte TT'sNee, jij bedankt. Voor het ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
En dat doet er toe, omdat?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:28 schreef KudFokker het volgende:
Ik had het laatst met een aantal vrienden over een vriend van mij (hij is homo)
Of hij een gever of een nemer waswe waren lam uiteraard toen we dat bespraken hahaha
Nee, maar het is wel grappigquote:
Op je 12e misschien ja.quote:
quote:
hou je nog een keer op met dat zinnetje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik wil neuken, is het ook aanstoere vrouw hier!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Op _dit_ moment niet. Op andere momenten wel.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk iemand om te neuken op het moment Q?
Jij bent ook stoer.quote:
Op andere momenten korter dan een maand geleden?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Op _dit_ moment niet. Op andere momenten wel.
Ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op andere momenten korter dan een maand geleden?
Hoe het hier is geen idee. Ik kom net binnenvallen.quote:
Aha, Dat is dus een typische KF post?quote:
Meer dan.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, Dat is dus een typische KF post?
Er staat nog net niet in hoe duur het allemaal wasquote:Op maandag 4 mei 2009 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, Dat is dus een typische KF post?
quote:
Aha, KF is berucht!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er staat nog net niet in hoe duur het allemaal was
Hoi KZquote:
waar dan???quote:
Geen idee. Zoekt en gij zult vinden.quote:
jahquote:
Ja tuurlijk. Waarom denk je van niet dan?quote:
En jij bent niet stoer?quote:
Heb jij hem nu nog niet in bed gesleeptquote:
Excellent! Same time same place?quote:
Staat niet meer in de eerste post.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Waarom denk je van niet dan?
Dat was mij nog niet opgevallen ik lees de OP nooit.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Excellent! Same time same place?
[..]
Staat niet meer in de eerste post.Zodoewnde
3 uur utrecht Stairwaysquote:
Gewoon naar de verjaardag van je oma gaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht weet nog niet of ze naar de meet gaat...
ligt er heeeel erg aan hoe ik me die dag voel.... en ook viert mijn fam. dan verjaardag van me oma... kreeg ik net te horen
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was mij nog niet opgevallen ik lees de OP nooit.
Ik ook niet, maar zag wel dat ie korter isquote:Op maandag 4 mei 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was mij nog niet opgevallen ik lees de OP nooit.
ja maar wil ook duimpje en cuetje weer zienquote:Op maandag 4 mei 2009 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon naar de verjaardag van je oma gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |