Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
Herkenbaar jaquote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die TT doet me denken aan de zon- en maandagen dat ik nooit naar links of rechts kan kijken
Met je neus?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef Samzz het volgende:
Ik drukte met m'n stomme kop de computer uit
Beetje zonde.
Ik gok met haar oorlelquote:
Die zit vast aan jouw stomme kop?quote:
Haha, echte naam is Jard!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Hoi.
Wat is je echte naam? Of moeten we je boot noemen?
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat moesten ze alweer doen om te ontgroenen hier?
Sterkte met Christiaan hier boot![]()
Welkomquote:
Ik ben 23 jaquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Weetje,
Ik denk, dat wanneer ik jou in het echt zie, je ook rudolf ga noemen
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je doet maar. weet niet of ik reageer. anders kun je wouter proberen
Dat kan er nog net mee doorquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:21 schreef Samzz het volgende:
Hellew nieuweling![]()
Ik doe niet eens aan headbangen... daar raakt m'n haar dusdanig van in de war, dat ik er een week lang de klitten niet uit krijg.
Daarvoor hoef ik mij haren alleen maar iets te lang te laten groeienquote:Op maandag 4 mei 2009 18:21 schreef Samzz het volgende:
Hellew nieuweling![]()
Ik doe niet eens aan headbangen... daar raakt m'n haar dusdanig van in de war, dat ik er een week lang de klitten niet uit krijg.
JIj zei klitten.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:21 schreef Samzz het volgende:
Hellew nieuweling![]()
ze heeft er meerderequote:
Alleen omdat knopen stom staat als het om hoofdhaar gaatquote:
Of gewoon niet headbangen. Dat laatste heeft m'n voorkeurquote:
ojahquote:Op maandag 4 mei 2009 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of gewoon niet headbangen. Dat laatste heeft m'n voorkeur
ik nietquote:
Kinderenquote:
Helemaal goedquote:
vergeleken met sommigen hier welquote:
Ik dacht dat je al over de 30 wasquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al over de 30 was![]()
Dus daarom, sorry
Ik weet niet hoe oud ze hier zijn (ben nieuw hier hequote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Redelijk veel zijn er wel 23+ toch?
Ik, Justin, Kirsten, San, Christiaan, Roy, Remco, Wouter?
Je kon aan het gespreskniveau toch wel merken dat het gros volwassen is?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze hier zijn (ben nieuw hier he)
Maar dat klinkt wel beter
uhm..quote:Op maandag 4 mei 2009 19:13 schreef Blawh het volgende:
Je kon aan het gespreskniveau toch wel merken dat het gros volwassen is?
Geen flauw idee waar het allemaal over is gegaan eigenlijk, ging de laatste dagen weer redelijk snel. Teruglezen doe ik (hier) niet aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm..
omdat het een beetje over seks enzo ging?
snel??quote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar het allemaal over is gegaan eigenlijk, ging de laatste dagen weer redelijk snel. Teruglezen doe ik (hier) niet aan.
daar komt ik nooitquote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou net zeggen.. of Singles.. dan zit je zo aan 8 topics per dag
Hoe komt het dat ik dat niet geloofquote:Op maandag 4 mei 2009 19:20 schreef Blawh het volgende:
Tjah, ik kom over het algemeen niet in die snelle reeksen. Ik ben meer een kwaliteitsuser.
Allemaal mensen met een beginnende midlife-crisisquote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Redelijk veel zijn er wel 23+ toch?
Ik, Justin, Kirsten, San, Christiaan, Roy, Remco, Wouter?
Omdat je het gros hier als norm neemt waarschijnlijk, laat ik nu net die positieve uitzondering zijn.quote:
Dat verklaart een bultquote:Op maandag 4 mei 2009 19:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Allemaal mensen met een beginnende midlife-crisis
Ik zal het proberenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:24 schreef Blawh het volgende:
Omdat je het gros hier als norm neemt waarschijnlijk, laat ik nu net die positieve uitzondering zijn.
Mwah. Nostalgisch, beginnende midlife crisis gaat me een beetje te ver.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Allemaal mensen met een beginnende midlife-crisis
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ben 23 maar kwa geestgesteldheid 16, dus dat klopt wel ongeveer.
niets vertellen hequote:
Dan ga jij voor het eerst met hem..........?quote:
nu al?quote:
Fraudeurquote:
Heb je heel netjes heel zachtjes op je toetsenbord getypt?quote:
S List komt pas om 23:15 zag ik netquote:Op maandag 4 mei 2009 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fraudeur
Jij doet het gewoon graag met meisjes van 16
Komen je Pedo-homo trekjes naar boven? Want dan haak ik af hoorquote:
Jij bent toch mijn kleine meidquote:Op maandag 4 mei 2009 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komen je Pedo-homo trekjes naar boven? Want dan haak ik af hoor
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komen je Pedo-homo trekjes naar boven? Want dan haak ik af hoor
Jij keurt het goed he !quote:
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
indrukwekkende stilte op de Waalsdorpervlakte, elk jaar weer![]()
RTL 4, RTL 5 en Net 5 doen dat alle 3 elk jaar, kijk ik ook liever dan de Dam met toespraken en gedichten en prominenten etc.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kijk ik ook liever naar dan naar de Dam. Gelukkig dat RTL 4 het nog uitzendt, de drie publieke omroepen laten alleen de Dam zien. Lekker verdeeld hoor
quote:
Ik vergeet niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jammer hehe.
Ik ga dan maar Der Untergang kijken. Niet vergeten wat ik zei he morgen!
Ik vind de Waalsdorpervlakte zo puur. Geen paupers in het publiek die alleen de koningin willen zien, maar mensen die echt gekomen zijn om te gedenken.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
RTL 4, RTL 5 en Net 5 doen dat alle 3 elk jaar, kijk ik ook liever dan de Dam met toespraken en gedichten en prominenten etc.
Niks mis met paupers.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind de Waalsdorpervlakte zo puur. Geen paupers in het publiek die alleen de koningin willen zien, maar mensen die echt gekomen zijn om te gedenken.
Waarom huil je? Of zweet je door je ogen?quote:
prima excuus toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fraudeur
Jij doet het gewoon graag met meisjes van 16
Je moet dan ook Voetbal International kijken, veel leukerquote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
Der Untergang kan me even niet bekoren.
Foute hits uit de jaren 90 daarentegen wel!
Net als die gaskamers in WOII, huhuhquote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik hoorde dat ik hier langs moest komen.. maar het is nogal uitgestorven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Net als die gaskamers in WOII, huhuh.
Niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Tis wat, zorg voor wat leven!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik hoorde dat ik hier langs moest komen.. maar het is nogal uitgestorven
Mag ik het allemaal weer gaan doen?quote:
Wat is er morgen dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ik het allemaal weer gaan doen?
Jullie zijn de harde kern.. toch?![]()
Gaan er morgen nog mensen de stad in dan?
Aaahquote:Op maandag 4 mei 2009 22:08 schreef Fems het volgende:
Ik duik zo mijn bed in.
Ik kan die hoofdpijn van mij wel schieten, 3 weken al!![]()
(voorderst gaat het wel goed hoor)
sterktequote:Op maandag 4 mei 2009 22:08 schreef Fems het volgende:
Ik duik zo mijn bed in.
Ik kan die hoofdpijn van mij wel schieten, 3 weken al!![]()
(voorderst gaat het wel goed hoor)
Bevrijdingsmuziek in de stadquote:
Gelukkig ga ik niet dood (nog niet!)quote:
Weet nog niet. Voor zover ik weet gaan er nog geen bekenden, maar misschien dat ik er effe alleen heen gaquote:
Maar goed ookquote:Op maandag 4 mei 2009 22:10 schreef Fems het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik niet dood (nog niet!)
Ik ben heel misschien morgenavond nog in de stad, maar ik denk dat ik op de bus naar huis enstap dan
Altijd gezellig in je eentjequote:Op maandag 4 mei 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet nog niet. Voor zover ik weet gaan er nog geen bekenden, maar misschien dat ik er effe alleen heen ga
achja.. je moet wat hequote:
Is dat de hele dag of alleen 's avonds?quote:
Voor zover ik weet alleen savonds. Don diablo komt volgens mij ron 11 uur. Dus er zit nog iets voor en iets ernaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is dat de hele dag of alleen 's avonds?
Aha das wel nice, nou misschien na het trainen even langsquote:Op maandag 4 mei 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet alleen savonds. Don diablo komt volgens mij ron 11 uur. Dus er zit nog iets voor en iets erna
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aha das wel nice, nou misschien na het trainen even langs
Dat word eerst een uur pilsen in de kantine, als ik dan nog enigszins fatsoenlijk kan fietsen...wie weetquote:
Ik wou nog zeggen.. kom dan even hoi zeggen. Maar als je niet eens meer kan fietsen, laat het dan maar zittenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat word eerst een uur pilsen in de kantine, als ik dan nog enigszins fatsoenlijk kan fietsen...wie weet
Altijd handig hoi zeggen tegen mensen waarvan je niet weet hoe ze eruit zienquote:Op maandag 4 mei 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wou nog zeggen.. kom dan even hoi zeggen. Maar als je niet eens meer kan fietsen, laat het dan maar zitten
Zo leer je wel veel mensen kennenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Altijd handig hoi zeggen tegen mensen waarvan je niet weet hoe ze eruit zien
* Chr1st1aan is het alweer vergeten van gisteren hehe
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo leer je wel veel mensen kennen
Ben ik zo makkelijk te vergeten?
Tis dat ik er zelf ook last van heb.. maar offiicieel is het geen excuus!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
slecht geheugen is een goed excuus?
Wat kan ik doen om vergeven te worden ?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis dat ik er zelf ook last van heb.. maar offiicieel is het geen excuus!
Morgen mee feesten?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om vergeven te worden ?
Ik mag niet feesten met vreemdenquote:
Aangenaam.. Renatequote:
is het ookquote:
Ik mag wel feesten met vreemden hoorquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik mag wel feesten met vreemden hoor![]()
Aangenaam, Marko![]()
Tot Morgen
![]()
Ja je hebt wel een leuke naam, dat dan weer welquote:
Station Enschede, uurtje of 12quote:Op maandag 4 mei 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
GezelligWaar spreken we af? en hoe laat?
En dat past dan weer bij mijn geweldige karakterquote:Op maandag 4 mei 2009 22:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een leuke naam, dat dan weer wel
Moet die dag erna wel werken, dus dat is net wat te laat voor me.. voor 10 uur doe ik hetquote:
Hij bedoelt echt..12.00 he, niet 00.00quote:Op maandag 4 mei 2009 22:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet die dag erna wel werken, dus dat is net wat te laat voor me.. voor 10 uur doe ik het
ow ..quote:Op maandag 4 mei 2009 22:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hij bedoelt echt..12.00 he, niet 00.00
slaap lekker!quote:
aah ik zie het al.. een jong broekie.. die moet natuurlijk niet te laat het bed inquote:
Maar je wou eerst met mij en nu met ....quote:
Jong?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aah ik zie het al.. een jong broekie.. die moet natuurlijk niet te laat het bed in
Knaagt het aan je?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar je wou eerst met mij en nu met ....
Hier hebben ze een woord voor wat ik maar niet zal gebruiken
Hoer!!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar je wou eerst met mij en nu met ....
Hier hebben ze een woord voor wat ik maar niet zal gebruiken
dat zeg ik .. jongquote:
Dus dit is jouw pay-back he! Je wordt gebruikt Renate!!!quote:
hmm..dacht eerder aan euh,... neuh niksquote:
Heerlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dus dit is jouw pay-back he! Je wordt gebruikt Renate!!!
Slet!quote:hmm..dacht eerder aan euh,... neuh niks
Je was zo onschuldig zei je gisteren... bahquote:
Je hoort er nu echt bij schatquote:Op maandag 4 mei 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak mijn naam in 1 topic gehad
Ben ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 22:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je was zo onschuldig zei je gisteren... bah
kinkyyyy
Ik dacht dat je wel een leuke meid was maar als je nu met Marko er vandoor gaatquote:Op maandag 4 mei 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben ik ookBen eigenlijk heel verlegen, maar als ik los kom
ik ga er met niemand vandoor schatquote:Op maandag 4 mei 2009 22:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel een leuke meid was maar als je nu met Marko er vandoor gaat![]()
Kzou er bijna van gaan krassen
Mhoa, misschien zaterdag weer olé.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar gaan de jongens hier dan ook wel eens stappen in enschede?
Als ik uitga schijn ik altijd in Aspen (jaja.. erg fout i know) te belanden. en vrijdags soms in Paddysquote:Op maandag 4 mei 2009 22:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mhoa, misschien zaterdag weer olé.
Waar ga jij altijd uit dan?
Wat is er fout aan Aspen? Daar ben ik bijna altijd als ik uit gaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik uitga schijn ik altijd in Aspen (jaja.. erg fout i know) te belanden. en vrijdags soms in Paddys
en jij?
Dit kan niet waar zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 22:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat is er fout aan Aspen? Daar ben ik bijna altijd als ik uit ga
Marko is gemeen sinds ons homo-erotische topic pagina in ToF en jaloers dat ik nu contact hebt met het vrouwelijke schoonquote:
Je weet niet eens wat Aspen is joh boerquote:
En toch heb je mij nooit zien staanquote:Op maandag 4 mei 2009 22:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wat is er fout aan Aspen? Daar ben ik bijna altijd als ik uit ga
en waar ga jij zoal heen dan?quote:
Vrouwelijk schoon.. ik voel mij vereerdquote:Op maandag 4 mei 2009 22:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Marko is gemeen sinds ons homo-erotische topic pagina in ToF en jaloers dat ik nu contact hebt met het vrouwelijke schoon
Waag Almeloquote:Op maandag 4 mei 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En toch heb je mij nooit zien staan![]()
[..]
en waar ga jij zoal heen dan?
[..]
Vrouwelijk schoon.. ik voel mij vereerd
Panda & Pinguïn Partyquote:Op maandag 4 mei 2009 22:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat Aspen is joh boer
nooit geweestquote:
Nou stuur eens een duidelijke foto dan .... máár ik ben al een tijdje niet meer uitgeweest op de afgelopen 2 weken na.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En toch heb je mij nooit zien staan![]()
[..]
Vrouwelijk schoon.. ik voel mij vereerd
Kom een keertje zou ik zeggenquote:
Weet je wat pas erg is?quote:
Je had toen verblind moeten worden door mijn schoonheid natuurlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 22:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou stuur eens een duidelijke foto dan .... máár ik ben al een tijdje niet meer uitgeweest op de afgelopen 2 weken na.
Graag gedaan
Hahaha.. dat geloof ik graagquote:Op maandag 4 mei 2009 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kom een keertje zou ik zeggen![]()
Slaapplaats is geregeld hoor![]()
Ik ga een keer met je mee naar Aspen danquote:Op maandag 4 mei 2009 22:55 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is?
De Rits in Hengelo, das zeg maar een Ski Hut, maar dan met nóg kuttere muziek.
één keer geweest, na een uur pleitos hup naar Aspen waar het wél gezellig is olé
Deal !quote:Op maandag 4 mei 2009 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga een keer met je mee naar Aspen dan
Goed idee.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Deal !
We moeten een keer een ToF uitgaansavond doen, en dan 't liefst netjes in enschede
Euh, toen ik nog met enige regelmaat ging eigenlijk altijd bij de eerste bar, daar was het tóen gezellig.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
chris.. wat is jouw staplek dan in aspen?
Of aan de draaibar of op die verhoging bij de verkoelingquote:Op maandag 4 mei 2009 22:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Euh, toen ik nog met enige regelmaat ging eigenlijk altijd bij de eerste bar, daar was het tóen gezellig.
Nu is het vaak als ik ga links bij euh die draaibar als je er naartoe loopt.
Du?
Nee valt wel mee.. klein tentje opzichquote:
Verhoging? Que?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of aan de draaibar of op die verhoging bij de verkoeling
Eigenlijk is het best klein, altijd wel fucking drukquote:
Aan de linkerkant van de draaibar... Zeg maar op dezelfde hoogte als de bar waar je tegenaan komt als je vand e trap af komtquote:
Nijverdal ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 4 mei 2009 23:03 schreef norich het volgende:
Ik ben nog nooit in Aspen én de Waag geweest![]()
In Nijverdal kom ik alleen wel eens in de Budde. Iemand die dat kent?
Euh ja zo ongeveer ok hehequote:Op maandag 4 mei 2009 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aan de linkerkant van de draaibar... Zeg maar op dezelfde hoogte als de bar waar je tegenaan komt als je vand e trap af komt
Ben er 1x paar jaar terug geweestquote:Op maandag 4 mei 2009 23:03 schreef norich het volgende:
Ik ben nog nooit in Aspen én de Waag geweest![]()
In Nijverdal kom ik alleen wel eens in de Budde. Iemand die dat kent?
Krijg je als je alleen maar vooraan staat, dan mis je een hoopquote:
Ik kan 't me ff niet zo herinneren maar ik weet wel ongeveer wat je bedoeltquote:Op maandag 4 mei 2009 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als je alleen maar vooraan staat, dan mis je een hoop
kom maar een keer een kijkje nemenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik kan 't me ff niet zo herinneren maar ik weet wel ongeveer wat je bedoelt
Ik ook !quote:
Schindlers list kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben er nog wel![]()
Zit beetje te vervelen, geen idee wat ik moet doen
Ja tofquote:
Op donderdag is de leeftijd toch nog lager?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef Blawh het volgende:
Aspen is wel tof, op donderdag avond tenminste. 1x op zaterdagavond geweest, toen vond ik het stukken minder.
en vast ook veel heel stomme reclamesquote:
Waar moet ik anders heen in Almelo, weinig keusquote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef Blawh het volgende:
Vind je de Waag tegenwoordig niet veel minder Marko? Sinds die bar daar achterin is weggehaald vind ik het stukken minder.
Aspen is wel tof, op donderdag avond tenminste. 1x op zaterdagavond geweest, toen vond ik het stukken minder.
Vind ik wel meevallen.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op donderdag is de leeftijd toch nog lager?
Hengelo is niet zo ver.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waar moet ik anders heen in Almelo, weinig keus![]()
Maar ik ga meestal op zaterdag, vrijdags teveel knokpartijen
Ben er al een hele tijd niet meer op donderdag geweest, maar dacht dat dan de toegangsleeftijd sowieso lager ligt..quote:
Dat schijnt hier een kleuter/knok/kansloos iets te zijn, ben er nog niet geweest.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hengelo is niet zo ver.
Ben benieuwd hoe het zal gaan met de 3 gezusters in Almelo.
Komt er ook 1 in Almelo?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hengelo is niet zo ver.
Ben benieuwd hoe het zal gaan met de 3 gezusters in Almelo.
Hij zit hier in de nieuwe Bioscoopquote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt er ook 1 in Almelo?
Wati k hoorde is dat die in Enschede alweer is leeg gelopen
November dacht ik, kan niet goed gaan denk ik. Het blijft wel Almelo.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Komt er ook 1 in Almelo?
Ben er alleen met de opening geweest, maar het is niet veel aan dus?quote:Wati k hoorde is dat die in Enschede alweer is leeg gelopen![]()
Welkom bij sbsquote:
Ben er alleen op koninginnedag even binngelopen (om effe te kijken hoe het eruit zag van binnen) maar vond het niet heel bijzonder. Maar het schijnt niet heel geweldig te zijn, als het leeglooptquote:Op maandag 4 mei 2009 23:28 schreef Blawh het volgende:
Ben er alleen met de opening geweest, maar het is niet veel aan dus?
Jah verschrikkelijk. Tis ook een film voor de publieke zender, geen reclame tenminste. Waar is het respect gebleven voor deze film!!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Welkom bij sbs![]()
Zo is die hele film al niks meer waard om te kijken
Inderdaad ja, denk dat ik ff ga fitnissen en moet nog paar uurtjes werkenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
Maar morgen wel een ...regenachtige kut dag ....
Fitnessquote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad ja, denk dat ik ff ga fitnissen en moet nog paar uurtjes werken
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Schatje, rustig maar![]()
![]()
Niet te persoonlijk opnemen, ik regel het wel met hem
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Schatje, rustig maar![]()
![]()
Niet te persoonlijk opnemen, ik regel het wel met hem onder 4 ogen
Lekker in de ballenbak met die jongenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lief, gaan wij binnenkort ook even onder 4 ogen zitten. Lekker samen een hapje eten ergens
[foute opmerking]quote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lief, gaan wij binnenkort ook even onder 4 ogen zitten. Lekker samen een hapje eten ergens
de macquote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lekker in de ballenbak met die jongen![]()
Niet jaloers worden jongenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lekker in de ballenbak met die jongen![]()
Ik trakteerquote:Op maandag 4 mei 2009 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[foute opmerking]
Trakteer jij?![]()
[/foute opmerking]
quote:
Ja maak haar maar vet! Dat vind je wel lekker he mijn zwembanden kon je ook niet vanaf blijvenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik trakteer![]()
Gaan we samen naar een restaurant (chique) restaurant. Waar we heerlijk kunnen genieten van een 8 gangen diner
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik trakteer![]()
Gaan we samen naar een (chique) restaurant. Waar we heerlijk kunnen genieten van een 8 gangen diner
ik ook nietquote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ze is wel aardig, maar meer? Ik weet 't niet
Dan zie ik je snel liefquote:
Dan zie jij mij sneller dan chrisquote:Op maandag 4 mei 2009 23:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan zie ik je snel lief![]()
Dan gaan we is heerlijk dineren
Ik mag je wel![]()
![]()
Meer dan dat zelfs![]()
![]()
1e indruk is erg belangrijkquote:Op maandag 4 mei 2009 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zie jij mij sneller dan chris
Zo snel al?
Ben nog altijd een vrouw hequote:
Als het zo moet......nou dan .....quote:Op maandag 4 mei 2009 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zie jij mij sneller dan chris
Zo snel al?
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
1e indruk is erg belangrijk
En met chris heb ik nog een hartigwoordje te spreken
.. moet je beter je best doen?quote:
Monopoly kan ik anders erg leuk vindenquote:
Ja dat is wel tof ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Monopoly kan ik anders erg leuk vinden
Jazeker, of Twister met Cuegirlliequote:Op maandag 4 mei 2009 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Monopoly kan ik anders erg leuk vinden
Zullen we eens potje spelen?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja dat is wel tof ja.
Ik doe niet aan emotionele spelletjes!
Ik weet niet of dat zo leuk isquote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jazeker, of Twister met Cuegirllie
Chris mag dan draaien![]()
Is er een online monopoly danquote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zullen we eens potje spelen?
doe ik niet
en zo wel.. sorry
Ik ben niet lenig, en ik kan dan tenminste goed bepaalde dingen zienquote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jazeker, of Twister met Cuegirllie
Chris mag dan draaien![]()
ik hoop van nietquote:
Chris mag hem dan doenquote:
quote:
'Wel een strategische plekquote:Ik ben niet lenig, en ik kan dan tenminste goed bepaalde dingen zien
Oh hoe wil je anders monopoly doenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
'Wel een strategische plekAl zit het aanraken er dan niet in
Ik leg je alleen de voor en nadelen uitquote:Op maandag 4 mei 2009 23:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oh hoe wil je anders monopoly doen![]()
.... wie zegt dat ik jou wil aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |