Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
Herkenbaar jaquote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die TT doet me denken aan de zon- en maandagen dat ik nooit naar links of rechts kan kijken
Met je neus?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef Samzz het volgende:
Ik drukte met m'n stomme kop de computer uit
Beetje zonde.
Ik gok met haar oorlelquote:
Die zit vast aan jouw stomme kop?quote:
Haha, echte naam is Jard!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Hoi.
Wat is je echte naam? Of moeten we je boot noemen?
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat moesten ze alweer doen om te ontgroenen hier?
Sterkte met Christiaan hier boot![]()
Welkomquote:
Ik ben 23 jaquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Weetje,
Ik denk, dat wanneer ik jou in het echt zie, je ook rudolf ga noemen
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je doet maar. weet niet of ik reageer. anders kun je wouter proberen
Dat kan er nog net mee doorquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:21 schreef Samzz het volgende:
Hellew nieuweling![]()
Ik doe niet eens aan headbangen... daar raakt m'n haar dusdanig van in de war, dat ik er een week lang de klitten niet uit krijg.
Daarvoor hoef ik mij haren alleen maar iets te lang te laten groeienquote:Op maandag 4 mei 2009 18:21 schreef Samzz het volgende:
Hellew nieuweling![]()
Ik doe niet eens aan headbangen... daar raakt m'n haar dusdanig van in de war, dat ik er een week lang de klitten niet uit krijg.
JIj zei klitten.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:21 schreef Samzz het volgende:
Hellew nieuweling![]()
ze heeft er meerderequote:
Alleen omdat knopen stom staat als het om hoofdhaar gaatquote:
Of gewoon niet headbangen. Dat laatste heeft m'n voorkeurquote:
ojahquote:Op maandag 4 mei 2009 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of gewoon niet headbangen. Dat laatste heeft m'n voorkeur
ik nietquote:
Kinderenquote:
Helemaal goedquote:
vergeleken met sommigen hier welquote:
Ik dacht dat je al over de 30 wasquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al over de 30 was![]()
Dus daarom, sorry
Ik weet niet hoe oud ze hier zijn (ben nieuw hier hequote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Redelijk veel zijn er wel 23+ toch?
Ik, Justin, Kirsten, San, Christiaan, Roy, Remco, Wouter?
Je kon aan het gespreskniveau toch wel merken dat het gros volwassen is?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ze hier zijn (ben nieuw hier he)
Maar dat klinkt wel beter
uhm..quote:Op maandag 4 mei 2009 19:13 schreef Blawh het volgende:
Je kon aan het gespreskniveau toch wel merken dat het gros volwassen is?
Geen flauw idee waar het allemaal over is gegaan eigenlijk, ging de laatste dagen weer redelijk snel. Teruglezen doe ik (hier) niet aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm..
omdat het een beetje over seks enzo ging?
snel??quote:Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar het allemaal over is gegaan eigenlijk, ging de laatste dagen weer redelijk snel. Teruglezen doe ik (hier) niet aan.
daar komt ik nooitquote:Op maandag 4 mei 2009 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou net zeggen.. of Singles.. dan zit je zo aan 8 topics per dag
Hoe komt het dat ik dat niet geloofquote:Op maandag 4 mei 2009 19:20 schreef Blawh het volgende:
Tjah, ik kom over het algemeen niet in die snelle reeksen. Ik ben meer een kwaliteitsuser.
Allemaal mensen met een beginnende midlife-crisisquote:Op maandag 4 mei 2009 19:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Redelijk veel zijn er wel 23+ toch?
Ik, Justin, Kirsten, San, Christiaan, Roy, Remco, Wouter?
Omdat je het gros hier als norm neemt waarschijnlijk, laat ik nu net die positieve uitzondering zijn.quote:
Dat verklaart een bultquote:Op maandag 4 mei 2009 19:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Allemaal mensen met een beginnende midlife-crisis
Ik zal het proberenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:24 schreef Blawh het volgende:
Omdat je het gros hier als norm neemt waarschijnlijk, laat ik nu net die positieve uitzondering zijn.
Mwah. Nostalgisch, beginnende midlife crisis gaat me een beetje te ver.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Allemaal mensen met een beginnende midlife-crisis
quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ben 23 maar kwa geestgesteldheid 16, dus dat klopt wel ongeveer.
niets vertellen hequote:
Dan ga jij voor het eerst met hem..........?quote:
nu al?quote:
Fraudeurquote:
Heb je heel netjes heel zachtjes op je toetsenbord getypt?quote:
S List komt pas om 23:15 zag ik netquote:Op maandag 4 mei 2009 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fraudeur
Jij doet het gewoon graag met meisjes van 16
Komen je Pedo-homo trekjes naar boven? Want dan haak ik af hoorquote:
Jij bent toch mijn kleine meidquote:Op maandag 4 mei 2009 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komen je Pedo-homo trekjes naar boven? Want dan haak ik af hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |