Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
Herkenbaar jaquote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die TT doet me denken aan de zon- en maandagen dat ik nooit naar links of rechts kan kijken
Met je neus?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef Samzz het volgende:
Ik drukte met m'n stomme kop de computer uit
Beetje zonde.
Ik gok met haar oorlelquote:
Die zit vast aan jouw stomme kop?quote:
Haha, echte naam is Jard!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Hoi.
Wat is je echte naam? Of moeten we je boot noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |