Ik zal je al die ouder-bladiebla besparen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:49 schreef wonderer het volgende:
14 maanden alweer, tering...
Heb je al spijt?
Voor hem is het ook goedkoper.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef popolon het volgende:
Zo. Mijn zoon van 14 maanden heeft nu twee nationaliteiten, hij staat netjes bijgeschreven in mijn Nederlands paspoort. Ging weer erg snel moet ik zeggen, een dag of tien.
Dat heeft 'ie nu al beter voor elkaar dan ik.![]()
Sure is. $21.quote:
Nu jij nog.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:35 schreef popolon het volgende:
Sure is. $21.
Maar is ook voor het reizen handig. Heeft dus ook praktische voordelen.
Daar wil ik me ook nog wel eens schuldig aan makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef maartena het volgende:
En nu even wat anders.
En dat zal met California te maken hebben wellicht, maar irriteren jullie je ook zo aan het woord LIKE?
Like, oh my god! That is like totally stupid!
quote:
Hehe, Meteor Crater.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 03:56 schreef Okeuj het volgende:
Van het weekend maar even richting Vegas gevlogen, leuke detour gedaan over de grand canyon en de hoover dam. Ook nog een of andere enorme meteoor krater gezien in Arizona, ben even de naam vergeten. Daarna lekker voor een appel en een ei in het Venetian gezeten (heerlijk, zo'n military rate, niets 10% korting... 60%!) en een beetje The Strip onveilig gemaakt. Haha, wat een oord. Echt een aanrader, het slaat gewoon allemaal helemaal nergens op
Waar en hoe lang?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef Ainnir het volgende:
*meldt*
Ik verhuis volgende maand naar California, een paar maanden eerder dan gepland
Waar in California kom je terecht?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef Ainnir het volgende:
*meldt*
Ik verhuis volgende maand naar California, een paar maanden eerder dan gepland
Niet heel erg ver van mij vandaan dus. Ik zit alweer 7+ jaar in Orange County.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef Ainnir het volgende:
Rancho Cucamonga, als het goed is voor altijd
Bijna, we gaan in Juli trouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Niet heel erg ver van mij vandaan dus. Ik zit alweer 7+ jaar in Orange County.
Met een Amerikaan getrouwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |