abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68659267
Met Snowy gaat het nog steeds niet echt veel beter. We hopen dat dat snel wel zo zal zijn.
En we wensen Ronja succes met de kennismaking met Mini-katmans van Vamp

Game on
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 4 mei 2009 @ 16:29:03 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68659604
Terug Vind Poezenenzo.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68662267
Snowy moet zelf richting de 6kilo gaan. Minimaal een kilo erbij. hij heeft zeker 5,1 gewogen maar denk zelf wel meer. Hij zal nooit h eel dik worden aangezien hij tenger gebouwd is. vanavond maar weer even op de weegschaal hopelijk is het gewicht dan weer omhoog.
  maandag 4 mei 2009 @ 18:54:17 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68664408
mogguh
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68671149
TerugVindPanda.

maandag 4 mei 2009 @ 22:53:44 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68674267
Ik doe ook weer mee: go Snowy
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68674923
Ik moest opeens denken aan de katten van Litso. Hoe gaat het daarmee?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 5 mei 2009 @ 00:56:58 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_68678767
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik moest opeens denken aan de katten van Litso. Hoe gaat het daarmee?
Ik ben ook benieuwd inderdaad
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 5 mei 2009 @ 01:44:54 #9
105263 Litso
Interlectueel.
pi_68679662
Met mijn katten gaat het heel goed
Nadat Djinn was aangereden in Oktober heb ik Cem opgevangen, die eerst bij Clumsy_Clown woonde. Ik ben toen verhuisd naar een soortgelijk flatje, maar dan een verdieping lager en in een rustige buurt, waar ze naar buiten kunnen. Ze staan nu 's ochtends vroeg te wachten tot ik de deur voor ze open doe, en af en toe komen ze voor de deur staan jammeren als ze weer willen eten. 's Avonds fluit ik een keertje en dan komen ze weer naar binnen

Ik zie ze niet zoveel meer de laatste tijd, maar volgens mij hebben ze het wel naar hun zin hier in de wijk
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_68681123
Hoe is het vannacht met Snowy gegaan?

Deviltje begint zich steeds meer thuis te voelen.... Heel verschil met dag 1 toen ie absoluut niet onder de keuken uit kwam! Komt nu lekker tegen je aan liggen op de bank, Slaapt daar ook rustig met alles en iedereen om hem heenspeelt samen en tussen de kids...Eet en drinkt prima en wist vanaf dag 1 de kattenbak prima te vinden!

Alleen een beetje jamemr dat ie gister zn wormenpasta ( die tie gewoon door zn voer mee opgepeuzeld had!!!) weer uitgekotst heeft...Heb nu dus geen flauw idee of ie voldoende binnen heeft gekregen....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:57:06 #11
176471 oh-oh
pi_68681813
Is er hier mss iemand die nog een leuk dierenkaartje heeft liggen voor een van de gewonden van het koninginnedagdrama? Meisje van 9 is het nichtje van een goede vriendin van me en ik voer een kaartjescampagne voor het kind
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68684280
Ik heb alleen maar standaard kaartjes.
Met snowy is alles nog hetzelfde. Wel vinden wij dat zijn buikje opgezet is dus heb ik besloten zodadelijk het telefonisch spreekuur te benutten om dit na te vragen. Gisteren avond woog hij 4,8
Hij heeft de wasmand op zolder gevonden en ligt daar heerlijk in te slapen. Natuurlijke in de schone was die gestreken moet worden. Hij eet nog steeds erg weinig dus tja weinig veranderingen. Fire spuugt de wormenpasta ook altijd uit met pillen heeft hij dat minder.
pi_68684428
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 01:44 schreef Litso het volgende:
Met mijn katten gaat het heel goed
Nadat Djinn was aangereden in Oktober heb ik Cem opgevangen, die eerst bij Clumsy_Clown woonde. Ik ben toen verhuisd naar een soortgelijk flatje, maar dan een verdieping lager en in een rustige buurt, waar ze naar buiten kunnen. Ze staan nu 's ochtends vroeg te wachten tot ik de deur voor ze open doe, en af en toe komen ze voor de deur staan jammeren als ze weer willen eten. 's Avonds fluit ik een keertje en dan komen ze weer naar binnen

Ik zie ze niet zoveel meer de laatste tijd, maar volgens mij hebben ze het wel naar hun zin hier in de wijk
Nice. Mist Tyler Djinn nu niet meer en zijn ze ook vriendjes? Lekker dat ze naar buiten kunnen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68684477
Wormenpasta wordt hier ook uitgekotst. Daarom ben ik pilletjes gaan geven. Alleen is dat hier een hel omdat ze elkaar inseinen. De eerste 3 gaan altijd makkelijk en daarna wordt het een gevecht.
Dus hij heet Devil

@oh-oh, ik heb zo niets liggen. Zal straks nog eens kijken voor de zekerheid.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:55:52 #15
176471 oh-oh
pi_68684506
Ontwormen moet ik ook weer es gaan doen, echt een feest is dat ja
( Groucho Marx )
pi_68684564
En ontvlooien Het zijn maar pipetjes, maar dat vinden ze erg. En Spice moet echt weer. Die moet echt nu iedere maand.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:59:29 #17
176471 oh-oh
pi_68684647
Onvlooien doe ik alleen bij Karel en die zit daar niet mee gelukkig.
( Groucho Marx )
pi_68684671
Ik heb ook vlooienspul voor in de bek. Ze gingen elkaar anders wassen met als gevolg spugende katten. Die wormenpillen kun je ook oplossen. Ik deed ze door de kattenmelk Fire laat zich dan wel foppen.
pi_68684727
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook vlooienspul voor in de bek. Ze gingen elkaar anders wassen met als gevolg spugende katten. Die wormenpillen kun je ook oplossen. Ik deed ze door de kattenmelk Fire laat zich dan wel foppen.
Ah... da klinkt als een goed plan!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_68684934
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed idee. Weet je welk merk?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68685084
Ja viyo=een grote groene fles oa te koop bij boerenbond/welkoop en dierenzaken hebben het ook wel. Is niet erg goedkoop maar hier zitten ook voedingswaarden oid in. En bij mij drinken ze geen gewone kattenmelk maar dit wel. Kan ik ook prima dan anti haarbal poeder van Zorro in oplossen.
pi_68687014
Ah, dan ga ik die zoeken.
Maar ik bedoelde ook het antivlooienmiddel in vloeibare vorm
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68687935
exil is niet de beste dat weet ik. maar wij ontvlooien preventief en tot nu toe geen vlo te bekennen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 mei 2009 @ 12:29:33 #24
163650 Greys
pi_68688013
Oh-oh, PM me het adres maar waar het kaartje heen moet voor dat meisje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:30:12 #25
176471 oh-oh
pi_68688038
Strakkies na de pauze!
Lief
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')