Een signaaltje van de leiding aan de buitenwereld dat het niet de bedoeling is dat AZ nog een keer kampioen wordt.quote:
het zal wel... ik had er graag gestaan.quote:
Inderdaad, ziet er goed uit.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:59 schreef Jasza het volgende:
Mooie tifo's.
Pijn is fijn, jeweetzelluf.quote:
Want bij Ajax en PSV lukte dat ook niet bedoel je?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een signaaltje van de leiding aan de buitenwereld dat het niet de bedoeling is dat AZ nog een keer kampioen wordt.
Dan Twente maarquote:Op zondag 17 mei 2009 18:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een signaaltje van de leiding aan de buitenwereld dat het niet de bedoeling is dat AZ nog een keer kampioen wordt.
PSV en Ajax hebben in de essentie al goede spelers. Daar kan ook een Koeman best kampioen mee worden. Wie weet is het een goede peoples manager. AZ moet het echter hebben van talenten opleiden, ik weet niet of Koeman daar zo goed in is.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want bij Ajax en PSV lukte dat ook niet bedoel je?
onder hem was Theo Janssen nog niet zo oudquote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
PSV en Ajax hebben in de essentie al goede spelers. Daar kan ook een Koeman best kampioen mee worden. Wie weet is het een goede peoples manager. AZ moet het echter hebben van talenten opleiden, ik weet niet of Koeman daar zo goed in is.
Volgens mij krijgt Koeman bij AZ ongeveer dezelfde mix als toen bij Ajax, ik zie het probleem dus niet zoquote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
PSV en Ajax hebben in de essentie al goede spelers. Daar kan ook een Koeman best kampioen mee worden. Wie weet is het een goede peoples manager. AZ moet het echter hebben van talenten opleiden, ik weet niet of Koeman daar zo goed in is.
Echt dan doe je toch iets fout, als ik een kwartier voor tijd nog niet binnen was zou ik echt mezelf erdoorheen knallequote:
idd net wat je zegt als het.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Echt dan doe je toch iets fout, als ik een kwartier voor tijd nog niet binnen was zou ik echt mezelf erdoorheen knalle
Ik denk dat de meeste belangstellenden in het stadion of in het centrum van Heerenveen danwel Enschede zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:11 schreef Xandrar het volgende:
Nog niet echt druk in dit topic, had meer belangstelling verwacht voor de bekerfinale.
fans opgelucht dat ie blijftquote:Op zondag 17 mei 2009 18:14 schreef sjimz het volgende:
En dat was de finale van Arnautovic.
En daarna een bom op het station zodat hij niet meer weg kan.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:13 schreef Palmboom313 het volgende:
De intercity naar Alkmaar dus voor koeman
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kesler moest ook lachen om het nieuws van Koeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |