Nou ik wel, mooi!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
weet nog niet precies wat ik er van vind.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:54 schreef Morrigan het volgende:
Als ik al die foto's zie, heb ik weer zin om de doka op te zoeken. Ik heb nog wat negatieven, alleen vind ik ze niet mooi afgedrukt. Te licht en weinig contrast.
Mijn eerste foto die ik ook zelf heb ontwikkeld.
Hmmm..je bent niet zelf in focus. Express of "foutje, bedankt" ???quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hmmm..je bent niet zelf in focus. Express of "foutje, bedankt" ???
[ afbeelding ]
2 en 3 ogen een beetje saaiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hier kan ik ook posten!
[ afbeelding ]
Groter.
[ afbeelding ]
Groter.
[ afbeelding ]
Groter.
Amsterdam uiteraard.
Dat 'scheve' komt omdat het vlak van je sensor niet parallel is aan de muren/mast. dan lijken die scheef naar achteren te hellen. Dat kan je op 2 manieren corrigeren; goedkoop in photoshop, of duur met een speciaal objectief.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb helemaal niets rechtgezet op die kermis. En is denk ik idd vervorming van cammielief.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Elkafila het volgende:
Ik ben zelf niet zo heel erg van van IR fotografie.
Nummer 3 van jou vind ik echter goed gelukt. Denk dat dit komt door het contrast tussen de lucht, water en bomen. IR fotos met lucht zijn wel mijn favoriet.
Hier zijn een paar fotos van mij, onlangs geschoten op Bali.
Na een flinke regenbui.
[ afbeelding ]
Broer en zus.
[ afbeelding ]
Fiets bij rijsvelden.
[ afbeelding ]
Goede omzettingenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier wilde ik ook nog posten.
[ afbeelding ]
Groter.
[ afbeelding ]
Groter.
[ afbeelding ]
Groter.
Ja, ik vind 2, 3 en 4 hebt interesants, en 3 is ook mijn favoeriet. Helaas toen geen mooie bluauwe lucht voor zwarte IR omzetting.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef Elkafila het volgende:
Ik ben zelf niet zo heel erg van van IR fotografie.
Nummer 3 van jou vind ik echter goed gelukt. Denk dat dit komt door het contrast tussen de lucht, water en bomen. IR fotos met lucht zijn wel mijn favoriet.
Hier zijn een paar fotos van mij, onlangs geschoten op Bali.
Na een flinke regenbui.
[ afbeelding ]
Broer en zus.
[ afbeelding ]
Fiets bij rijsvelden.
[ afbeelding ]
Leuk. Een erg intiem zelfportret. Je ogen maken gelijk contact en zuigen me de foto in. Zelf genomen dus? Wat voor camera?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dankje!
Even een zelfportretje, wel nog met m'n oude camera gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Groter.
[ afbeelding ]
Groter.
[ afbeelding ]
Groter.
Deze vind ik wel erg mooi!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |