Ik vind het echt wel stoer, wat een toffe plaat met een mooi meisje. :3quote:Op zondag 31 januari 2010 14:27 schreef zquing het volgende:
echt soms vraag ik me af waarom ik nog analoog schiet, dat inscannen en bewerken kost gewoon echt veel tijd
[ link | afbeelding ]
en dit lijkt toch nergens op..........
Ik heb even lopen sleutelen:quote:Op zondag 31 januari 2010 14:27 schreef zquing het volgende:
echt soms vraag ik me af waarom ik nog analoog schiet, dat inscannen en bewerken kost gewoon echt veel tijd
[ link | afbeelding ]
en dit lijkt toch nergens op..........
Me like !quote:Op zondag 31 januari 2010 16:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb even lopen sleutelen:
[ afbeelding ]
je DSLR laten ombouwen naar infrarood is een goed begin. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat (200 euro en hoger)quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
1 woord: Wauw. Leer mij hoe ik zulke foto's maak en ik ben een gelukkig mens.
Nummer drie is em idd. Nummer 1 wordt helemaal verpest door die gozer die erop staat natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nummer 3 is de mooiste vind ik! Wat meer te zien dan alleen "structuur" zoals op 1 ()
ik zie kleur. GTFOquote:
WAAR ? !quote:
Wat moet ik nou doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:16 schreef Ruud het volgende:
Dan zetten zij zelf de foto om neem ik aan. Zou ik nooit doen.
Je mag er natuurlijk wel een aanmakenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:58 schreef Kremers het volgende:
Even hier dan maar, gezien ik geen centrale long exposure draad kan vinden.
Heb ik inmiddels ook gedaanquote:Op zondag 14 februari 2010 19:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Je mag er natuurlijk wel een aanmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |