Ik hoef niet eens toegangquote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog steeds geen toegang tot KPD.
Volgens mij geloven ze niet dat ik 18 ben.
Dat duurt een klein weekjequote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Desunoto het volgende:
Mij geloven ze ook nietquote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Desunoto het volgende:
Wat is jouw lot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fapfap?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef Hyman het volgende:
Ik kan er al wel in
En jemig, ik lach me de ballen uit mn broek soms, van die reacties
Ik had op m`n 16e al toegangquote:Op maandag 4 mei 2009 14:46 schreef Desunoto het volgende:
Inderdaad. Ze hebben daar zo'n sjieke rolband voor winkelwagentjesquote:Op maandag 4 mei 2009 14:49 schreef ImTheBase het volgende:
Wooo, binnenkort makropas aanvragenRelaxt
Dat zei ik ook maar iedereen zegt dat het lachen is daar dus nu overwint m'n nieuwsgierigheid.quote:
En ik voldoe allang niet meer aan de toelatingseisen, met m`n 12 bans.quote:
Ach, ik vermaak me wel prima zonderquote:Op maandag 4 mei 2009 14:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar iedereen zegt dat het lachen is daar dus nu overwint m'n nieuwsgierigheid.
Ik niet, maar jij welquote:Op maandag 4 mei 2009 14:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als jij fok!kers die hun lul laten zien aantrekkelijk vind
Pwnquote:
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik voldoe allang niet meer aan de toelatingseisen, met m`n 12 bans.
jij bent stom.quote:
ik zag je in amsterdam!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |