Kelly omver rijden!!!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil een reden hebben om te kunnen rijden met de auto
Netjesquote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Komt goed, het afgelopen jaar is alles zo snel gegaan, ik ben nu al een stinkend rijke student.
Dan gaat Kevin d'r omver rijden.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook te ver rijden, die's hier een stuk vandaan
Die's vlakbij Kev
Is ze in de Efteling vandaag?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook te ver rijden, die's hier een stuk vandaan
Die's vlakbij Kev
En jij weet dat allemaal, en je meent dat je niks met elkaar hebt? Get the f*ck outta here dudequote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
65 minuten wachttijd bij de Vliegende Hollander.
Gewoon zonder reden een paar rondjes rijdenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil een reden hebben om te kunnen rijden met de auto
Met de fiets.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 14:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En jij weet dat allemaal, en je meent dat je niks met elkaar hebt? Get the f*ck outta here dude
Maar ''serieus'' op FOK!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is toch een hele normale vraag oelewapper.
ZIJ smst mijquote:Op maandag 4 mei 2009 14:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En jij weet dat allemaal, en je meent dat je niks met elkaar hebt? Get the f*ck outta here dude
Cool.quote:
Wat kan ik er aan doen dat ze mij smst?quote:Op maandag 4 mei 2009 14:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
GastDat is het slechtste excuus ooit. Zo kom je er natuurlijk nooit overheen ouwe gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |