FOK!forum / Klaagbaak / knappe koppen bij T-Mobile
123hopsaflopsmaandag 4 mei 2009 @ 12:31
Twee maanden geleden kon ik een rekening van 114 euro niet direct betalen aan T-mobile, waardoor ik werd afgesloten.

Twee weken geleden de rekening betaald en weer aangesloten.

Nu krijg ik een rekening over de maand dat ik ben afgesloten, die 20 euro hoger is dan het 'basisbedrag'.

Er staan op de rekening allemaal telefoontjes en kosten voor internet in de periode dat ik ben afgesloten

En wat kun je doen? Als je niet betaald wordt je weer afgesloten, als je wel betaalt ben je eigenlijk flink genomen...

Stelletje klootzakken!
Juup©maandag 4 mei 2009 @ 12:32
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef JoPiDo het volgende:
Twee maanden geleden kon ik een rekening van 114 euro niet direct betalen aan T-mobile, waardoor ik werd afgesloten.

Twee weken geleden de rekening betaald en weer aangesloten.

Nu krijg ik een rekening over de maand dat ik ben afgesloten, die 20 euro hoger is dan het 'basisbedrag'.

Er staan op de rekening allemaal telefoontjes en kosten voor internet in de periode dat ik ben afgesloten

En wat kun je doen? Als je niet betaald wordt je weer afgesloten, als je wel betaalt ben je eigenlijk flink genomen...

Stelletje klootzakken!
Sommige kosten worden pas een maand later berekend zoals buitenlands telefoonverkeer. Ben jij misschien in het buitenland geweest 2 maanden geleden?
B.E.Dmaandag 4 mei 2009 @ 12:35
Sorry hoor, maar 114 euro niet kunnen betalen?

Dat vind ik echt driewerf

Heb je toen wel kunnen eten?
zatoichimaandag 4 mei 2009 @ 12:38
En op je volgende rekening krijg je ook nog eens een bedrag voor aansluitkosten, wacht maar af...
Devomaandag 4 mei 2009 @ 12:41
Bel met T-mobile?
123hopsaflopsmaandag 4 mei 2009 @ 12:41
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef B.E.D het volgende:
Sorry hoor, maar 114 euro niet kunnen betalen?

Dat vind ik echt driewerf

Heb je toen wel kunnen eten?


het is meer "een telefoonrekening van 114 euro driewerf triest"
icecreamfarmer_NLmaandag 4 mei 2009 @ 12:44
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef B.E.D het volgende:
Sorry hoor, maar 114 euro niet kunnen betalen?

Dat vind ik echt driewerf

Heb je toen wel kunnen eten?
dit plus het zijn wel rare praktijken ja
Salatrelmaandag 4 mei 2009 @ 12:54
114 euro

ik betaal 20 euro per maand en dat bel ik niet eens allemaal weg
lightedmaandag 4 mei 2009 @ 13:00
Nu heb je zeker helemaal een probleem nu het 20 euro meer is
Maar misschien hebben dit doorberekend omdat je opnieuw aangesloten moest worden? Hier rekenen ze namelijk ook vaak kosten voor..
craftyvirusmaandag 4 mei 2009 @ 13:16
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef B.E.D het volgende:
Sorry hoor, maar 114 euro niet kunnen betalen?

Dat vind ik echt driewerf

Heb je toen wel kunnen eten?
ik mag hopen dat hij nog geen 16 is, nog thuis woont, en geen baantje heeft...

anders geef ik je gelijk ;-)
Biogardemaandag 4 mei 2009 @ 13:18
T-Mobile
Biogardemaandag 4 mei 2009 @ 13:19
Oh wacht, daar ben ik ook klant. Al een jaar of 10.
jitzzzzemaandag 4 mei 2009 @ 13:19
TS heeft een mobieltje
jitzzzzemaandag 4 mei 2009 @ 13:19
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef Biogarde het volgende:
Oh wacht, daar ben ik ook klant. Al een jaar of 10.
Ik ga voor jaar 6 ofzo
lightedmaandag 4 mei 2009 @ 13:20
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef Biogarde het volgende:
Oh wacht, daar ben ik ook klant. Al een jaar of 10.
1x is genoeg
de_boswachtermaandag 4 mei 2009 @ 13:38
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef JoPiDo het volgende:
Twee maanden geleden kon ik een rekening van 114 euro niet direct betalen aan T-mobile, waardoor ik werd afgesloten.
Twee weken geleden de rekening betaald en weer aangesloten.
z3bramaandag 4 mei 2009 @ 13:57
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef JoPiDo het volgende:
Twee maanden geleden kon ik een rekening van 114 euro niet direct betalen aan T-mobile, waardoor ik werd afgesloten.

Twee weken geleden de rekening betaald en weer aangesloten.

Nu krijg ik een rekening over de maand dat ik ben afgesloten, die 20 euro hoger is dan het 'basisbedrag'.

Er staan op de rekening allemaal telefoontjes en kosten voor internet in de periode dat ik ben afgesloten

En wat kun je doen? Als je niet betaald wordt je weer afgesloten, als je wel betaalt ben je eigenlijk flink genomen...

Stelletje klootzakken!
Met andere woorden, je moest 6 weken sparen om een telefoonrekening van 114 euro te kunnen voldoen? Een mooi moment om eens je belgedrag nader te bekijken... zeker ten opzichte van je financiën.
leetzorsmaandag 4 mei 2009 @ 14:00
T-mobile
fathankmaandag 4 mei 2009 @ 14:29
T-Mobile .

Sowieso is het wel handig om je telefoonrekening te controleren. Ik heb al 3 keer een rekening gehad die van geen kant klopte.
ukgamaandag 4 mei 2009 @ 15:35
Waaorm bel je ze niet?
dit zijn hun gratis nummers 06 2400 1200 of 0800 7111 (ooit een s zo en lijst emt gratis telefoon nummers van grote bedrijven van usenet geplukt)
Starman89maandag 4 mei 2009 @ 15:38
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:35 schreef ukga het volgende:
Waaorm bel je ze niet?
dit zijn hun gratis nummers 06 2400 1200 of 0800 7111 (ooit een s zo en lijst emt gratis telefoon nummers van grote bedrijven van usenet geplukt)
VraagAlex.nl