Sommige kosten worden pas een maand later berekend zoals buitenlands telefoonverkeer. Ben jij misschien in het buitenland geweest 2 maanden geleden?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef JoPiDo het volgende:
Twee maanden geleden kon ik een rekening van 114 euro niet direct betalen aan T-mobile, waardoor ik werd afgesloten.
Twee weken geleden de rekening betaald en weer aangesloten.
Nu krijg ik een rekening over de maand dat ik ben afgesloten, die 20 euro hoger is dan het 'basisbedrag'.
Er staan op de rekening allemaal telefoontjes en kosten voor internet in de periode dat ik ben afgesloten![]()
En wat kun je doen? Als je niet betaald wordt je weer afgesloten, als je wel betaalt ben je eigenlijk flink genomen...
Stelletje klootzakken!
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef B.E.D het volgende:
Sorry hoor, maar 114 euro niet kunnen betalen?
Dat vind ik echt driewerf![]()
![]()
Heb je toen wel kunnen eten?
dit plus het zijn wel rare praktijken jaquote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef B.E.D het volgende:
![]()
ik mag hopen dat hij nog geen 16 is, nog thuis woont, en geen baantje heeft...quote:Op maandag 4 mei 2009 12:35 schreef B.E.D het volgende:
![]()
Ik ga voor jaar 6 ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef Biogarde het volgende:
Oh wacht, daar ben ik ook klant. Al een jaar of 10.
1x is genoegquote:Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef Biogarde het volgende:
Oh wacht, daar ben ik ook klant. Al een jaar of 10.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef JoPiDo het volgende:
Twee maanden geleden kon ik een rekening van 114 euro niet direct betalen aan T-mobile, waardoor ik werd afgesloten.
Met andere woorden, je moest 6 weken sparen om een telefoonrekening van 114 euro te kunnen voldoen? Een mooi moment om eens je belgedrag nader te bekijken... zeker ten opzichte van je financiën.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:31 schreef JoPiDo het volgende:
Nu krijg ik een rekening over de maand dat ik ben afgesloten, die 20 euro hoger is dan het 'basisbedrag'.
Er staan op de rekening allemaal telefoontjes en kosten voor internet in de periode dat ik ben afgesloten![]()
En wat kun je doen? Als je niet betaald wordt je weer afgesloten, als je wel betaalt ben je eigenlijk flink genomen...
Stelletje klootzakken!
VraagAlex.nlquote:Op maandag 4 mei 2009 15:35 schreef ukga het volgende:
Waaorm bel je ze niet?
dit zijn hun gratis nummers 06 2400 1200 of 0800 7111 (ooit een s zo en lijst emt gratis telefoon nummers van grote bedrijven van usenet geplukt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |