Dat vond in nog het achterlijke soms, Kennedy werd afgeschreven, zat daarna toch op de bank, invalbeurt, basis, tribune, weken niet spelen en dan opeens weer in de basis beginnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Kennedy soap niet te vergeten! Van de tribune tot aan matchwinnaar. Zo creëer je natuurlijk nooit een team met zoveel wisselingen.
Daarnaast kan Van Basten er weinig aan doen dat Van Geel deze ondermaatse spelers heeft aangetrokken, gevolg van Van Geel's puinhopen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan had iedere anti-Van Basten persoon gezegd - je gaat toch geen jeugdspeler opstellen als je ervaring nodig hebt?
Daarnaast kwam de vraag om oudere, ervaren spelers vanuit de spelersgroep.
AZ had niet op welk moment dan ook in belangrijke weken 3 of 4 blessures op de belangrijkste plekken in het elftal en heeft een bredere basis dan Ajax. Daarnaast is Van Gaal daar gewoon beter in dan Van Basten, - maar goed, je kan niet allemaal Van Gaal als trainer hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
AZ en Twente hebben ook blesures gehad. Maar daar staat het tactisch zo goed dat nieuwe spelers moeiteloos kunnen instromen.
Ajax is tactisch gezien drijfzand. En daar is Van Basten verantwoordelijk voor.
Wat is wel gelukt? Ajax heeft misschien 5 redelijke wedstrijden gespeeld dit seizoen. Bravoquote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En waarom is het dan in net zoveel wedstrijden wel gelukt dan niet gelukt? Is dat allemaal wel te danken aan de spelers?
Ik weet zeker dat iedereen het logischer vindt om een gemotiveerde topscoorder van Jong Ajax met wedstrijd ritme op te stellen, dan een gedemotiveerde speler van de tribune plukken.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan had iedere anti-Van Basten persoon gezegd - je gaat toch geen jeugdspeler opstellen als je ervaring nodig hebt?
Daarnaast kwam de vraag om oudere, ervaren spelers vanuit de spelersgroep.
Uiteindelijk heeft Anita wel gelijk. De verliespartij tegen Willem II was ook schandalig en was ook te verwijten aan mentaliteitquote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef Silaz het volgende:
De jongens zijn gewoon soms te laks voor woorden.. Anita die denkt dat ze Sparta a la willem 2 even oprollen..Schop onder de kont moeten die jongens hebben.. En laat er nou net niemand in de technische staf zijn die dat doet, lijkt me...
Dat sowieso.quote:
Onder de volgende trainer zal Suarez ook kansen missen en onder de volgende trainer zal de verdediging ook blunderen. Is hij dan ook weer verantwoordelijk?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Maar hij is er wel verantwoordelijk voor!
Cvitanich gaat het wel lukken hoor, je moet niet vergeten dat hij int begin Huntelaar voor zich had, daarna kreeg hij de kans, raakte geblesseerd en toen heeft hij een aantal wedstrijden niet gespeeld omdat toen volgens mij Sulejmani in de punt van de aanval stond (:')quote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben ik hier overigens de enige die vind dat Cvitanich totaal niets toevoegt. Heeft alleen nog maar gescoord tegen de kleine teams en is telkens in de grote wedstrijden onzichtbaar. Geef hem voorlopig nog wel een kans voor volgend seizoen maar er moet IMO zeker een ervaren spits bij.
Ik herhaal deze even, want ik ben zeer benieuwdquote:Op maandag 4 mei 2009 12:51 schreef behangplakker het volgende:
Mensen geven hier wel verwijten, maar ik hoor nog bijna geen oplossingen.
MvB moet eruit, hij bakt er niks van, hij weet niet waar hij mee bezig is, etc etc. Maar weten jullie zelf ook oplossingen? Wie moet de opvolger worden, ik weet zelf geen opvolger die haalbaar is.
Een Guus Hiddink heeft echt geen trek in een baan voor een club als Ajax, dat doet hij alleen bij topclubs, naast zijn bondscoachschap bij Rusland.
Co Adriaanse, die wil ook echt niet terugkomen na hoe hij weg is gegaan bij Ajax. Hij kan elders veel meer geld verdienen en kan mogelijk verder bouwen op een ploeg als AZ die al helemaal ingespeeld is, dat is Ajax dus ook nog lang niet.
Twente uit, PSV thuis, Marseille 2x, Fiorentina 2x, Hamburg 3x, nog een reeks in December,quote:Op maandag 4 mei 2009 12:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat is wel gelukt? Ajax heeft misschien 5 redelijke wedstrijden gespeeld dit seizoen. Bravo
Nee, ik vind het ook een pannenkoek.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben ik hier overigens de enige die vind dat Cvitanich totaal niets toevoegt. Heeft alleen nog maar gescoord tegen de kleine teams en is telkens in de grote wedstrijden onzichtbaar. Geef hem voorlopig nog wel een kans voor volgend seizoen maar er moet IMO zeker een ervaren spits bij.
Hallo, ik ben echt anti-Kennedy en Leonardo hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 12:55 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen het logischer vindt om een gemotiveerde topscoorder van Jong Ajax met wedstrijd ritme op te stellen, dan een gedemotiveerde speler van de tribune plukken.
Goed voetbal doelde ik op, niet alleen het resultaat.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Twente uit, PSV thuis, Marseille 2x, Fiorentina 2x, Hamburg 3x, nog een reeks in December,
Ja, grotendeels wel. Hoe vaak hebben we dit seizoen wel niet gezegd dat Ajax eigenlijk "Suarez" is? Wij winnen bijna alleen wedstrijden op individuele klasse. Is Suarez slecht, dan is Ajax slecht. Als bij Twente of AZ Elia en El-Hamdaou hun dag niet hebben winnen ze vaak alsnog omdat er vastigheden in het elftal zitten. Bij Ajax is er niets van dit alles.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
AZ had niet op welk moment dan ook in belangrijke weken 3 of 4 blessures op de belangrijkste plekken in het elftal en heeft een bredere basis dan Ajax. Daarnaast is Van Gaal daar gewoon beter in dan Van Basten, - maar goed, je kan niet allemaal Van Gaal als trainer hebben.
En waarom is het dan in net zoveel wedstrijden wel gelukt dan niet gelukt? Is dat allemaal wel te danken aan de spelers?
Er zijn geen oplossingen, MvB is volgend seizoen gewoon weer trainer, met dezelfde selectie op enkele wijzigingen na.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik herhaal deze even, want ik ben zeer benieuwd
Hij speelt nu toch al verschillende wedstrijden centraal in de spits en hij maakt geen goals. Nee ik zie het ook niet in hem zitten. Maarja hij komt uit Argentinië dus hij kan weer niets fout doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Cvitanich gaat het wel lukken hoor, je moet niet vergeten dat hij int begin Huntelaar voor zich had, daarna kreeg hij de kans, raakte geblesseerd en toen heeft hij een aantal wedstrijden niet gespeeld omdat toen volgens mij Sulejmani in de punt van de aanval stond (:')) en nu moet hij zich weer bewijzen. Als hij volgend seizoen gewoon in de basis begint zie ik hem wel een goede aanvaller worden. Hij is altijd in beweging en vecht voor zijn balletje.
Maar schreeuwt iedereen hier moord en brand dat MvB op moet rotten? We kunnen ook met een Raymond Atteveld beginnen volgend seizoen, want op korte termijn denk ik niet dat er een veel betere trainer haalbaar isquote:Op maandag 4 mei 2009 12:58 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Er zijn geen oplossingen, MvB is volgend seizoen gewoon weer trainer, met dezelfde selectie op enkele wijzigingen na.
Ho ho, je vergeet Roman Abramovich als eigenaar van de club !!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef Barca het volgende:
Begin maar vast heel hard te lachen. Dan hoef je niet zo te huilen om onderstaande namen:
Technisch manager: Co Adriaanse (alleen mogelijk als Van Gaal niet naar Bayern gaat), anders Cruijff. Desnoods onder de noemer adviseur op afstand. Al lijkt het me dat er de eerste maanden (jaren?) fulltime gewerkt zal moeten worden.
Hoofdcoach: Frank Rijkaard (kandidaat met meeste voetbalintelligentie). Desnoods Ronald Koeman (laatste trainer die kampioen werd).
Assistent-coaches: Gertjan Verbeek (eentje die spelers wil laten werken), Frank de Boer (clubman, op basis van de media zeg ik trainer met potentie), Dennis Bergkamp (zie De Boer, denk een goede spitsentrainer), Winston Bogarde (lijkt me een nuttige trainer voor de verdedigers).
Belangrijke kandidaat-aankopen: Seedorf (met Rijkaard als coach is die kans er misschien wel, met Bassie zeker niet), Heitinga, Van der Vaart, Boulahrouz, Babel. En als een soort van Jan Wouters misschien toch Gregoor van Dijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |