Het is wachten tot Man Bijt Hond een keer toevallig bij 'm aanbelt, dan heb je zo weer de opvolger van die rare kluizenaar die ze nu hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Barca is de verpersoonlijking van de-smiley.
Op alles wat hij zegt kan je per definitie met. reageren.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is wachten tot Man Bijt Hond een keer toevallig bij 'm aanbelt, dan heb je zo weer de opvolger van die rare kluizenaar die ze nu hebben.
Jawel, maar Ajax let nooit op. Dat weet je onderhand toch wel?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:49 schreef rompompom het volgende:
Hyypiä naar Leverkusen, was dat niks geweest? Transfervrij, NL sprekend, enorm veel ervaring, kopsterk... Bij die gast hoef je niet te twijfelen of-tie er voor gaat.
Ik heb sowieso nooit geweten dat Barca voor Ajax is. Dat hield hij bij het internetplusbellen baantje goed verborgen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Barca is de verpersoonlijking van de-smiley.
Op alles wat hij zegt kan je per definitie met. reageren.
5.5 was het toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Man, we betalen zo 3 miljoen voor een gast die we dan doodleuk verhuren aan Malaga ofzo, pieken zat!
Verdediging is niet het probleem. Enige probleem in de verdediging is dat er een kakkie in staat.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:49 schreef rompompom het volgende:
Hyypiä naar Leverkusen, was dat niks geweest? Transfervrij, NL sprekend, enorm veel ervaring, kopsterk... Bij die gast hoef je niet te twijfelen of-tie er voor gaat.
van der Wiel?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verdediging is niet het probleem. Enige probleem in de verdediging is dat er een kakkie in staat.
Degene die dat hebben gezegd mogen van mij in ieder geval zsm opsodemieterenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wie Elia heeft "gewaarschuwd"?
Urby die bang is voor z'n plek? Wielaert?
Evengoed zegt het, als het waar is natuurlijk, best wel veel..
Dat sowieso.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Degene die dat hebben gezegd mogen van mij in ieder geval zsm opsodemieteren.
Na jou post vind ik het helemaal jammer dat Ajax heeft staan slapenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Hypia, weet je hoe slecht die is. dan kan je nog beter oleguer hebben.
Whehequote:Op maandag 4 mei 2009 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is wachten tot Man Bijt Hond een keer toevallig bij 'm aanbelt, dan heb je zo weer de opvolger van die rare kluizenaar die ze nu hebben.
Zou geen probleem moeten zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of dat Ajax zijn salaris op kan hoesten
Je zou alleen al hopen op Engelaar vanwege z'n lengte en postuur.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Grote opruiming. Alle dwergen eruit. Echte bikkels kopen.
Engelaar - Aissati - Gabriquote:Op maandag 4 mei 2009 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zou alleen al hopen op Engelaar vanwege z'n lengte en postuur.
Een middenveld met Engelaar - Aissati - Pranjic zou ik voor tekenen.
Dan mis je wel snelheid bij de controleurs, maar op papier klinkt het inderdaad wel mooi (doch onrealistisch).quote:Op maandag 4 mei 2009 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je zou alleen al hopen op Engelaar vanwege z'n lengte en postuur.
Een middenveld met Engelaar - Aissati - Pranjic zou ik voor tekenen.
Grappig dat je Aankoop zegt en dat je er vanuit gaat dat Engelaar er al staat.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:43 schreef Frankz0rz het volgende:
4-2-3-1!
-------------Stekelenburg
vd Wiel--aankoop--aankoop--aankoop
------Engelaar------Vertonghen
----Suarez---Aissati----Sulejmani
--------------Aankoop/Cvitanich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |