De beruchte tenniselleboog, lijkt me. Ik heb er dus nu ook last van. Rust nemen is het enige wat je kan doen. Ik ga nu ook twee weken niet tennissen, hoe moeilijk dat ook is. Hopen dat ik volhardquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef dekouwe het volgende:
Hhhmm zondagavond had ik toch een beetje last van me elleboog.. maar denk met avondje rust is dat wel weg :-/ maar voel het nog wel een beetje.. dus ben benieuwd hoe het gaat vanavond moet over een uurtje :-S
Je kunt op meerdere plekken last hebben van je elleboog en het wil niet zo maar zeggen dat je een tenniselleboog (tennisarm) hebt. Een golferselleboog (zit aan de andere kant, maar kan ook voorkomen bij tennis) bijvoorbeeld, of gewoon een stukje overbelasting.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
De beruchte tenniselleboog, lijkt me. Ik heb er dus nu ook last van. Rust nemen is het enige wat je kan doen. Ik ga nu ook twee weken niet tennissen, hoe moeilijk dat ook is. Hopen dat ik volhard
Ik heb het bij mijn dubbel weer gehad, kramp in mijn arm dus. Beide keren moest ik twee wedstrijden op een dag waarbij die tweede wedstrijd dus eentje teveel werd. Ik heb chips gegeten tijdens de partij en veel water voor en tijdens de partij. Ook een banaantje heb ik naar binnen gestouwd, maar het kwaad geschiedde alsnog helaasquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:17 schreef erkel het volgende:
@Bak Beest: Kon je niet wat zoutwater drinken of iets dergelijks, om te zorgen dat de kramp minder werd? Dat schijnt wel iets te helpen.
Hier zijn ook de clubkampioenschappen bezig. In de enkel heb ik een rondje gewonnen en speelde één van mijn beste enkelpartijen van het jaar. Volgende ronden moest ik tegen een 3'tje en misschien doet de uitslag anders vermoedden, het was toch wel duidelijk, 2-6 4-6 verloren.
In de dubbel ben ik nog actief. Zondag een 3 setter gespeeld en met 7-6 in de derde de overwinning eruit gesleepd. Op 3-5 tegen in de derde set nog twee matchpoints weggewerkt (vooral mijn partner) en toen doorgestoomd naar een duidelijke 7-2 in de tiebreak.
Stuur me maar eens een PM. Ik zal je dan de gegevens doormailen waar ik altijd mijn snaren bij koop. Deze man heeft zeer veel kennis van zaken, en zal je waarschijnlijk goed kunnen voorlichten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:50 schreef Smaharba het volgende:
iemand hier ervaring mee?
http://aasports.nl/index.php?item=snaar-van-de-maand&action=page&group_id=25&lang=NL
whaha ik begrijp precies wat je bedoeldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben sinds de winterperiode meer bezig met mezelf ervan te weerhouden mijn racket aan gort te gooien dan met trainen. Ik kan er niks meer van.
En volgend jaar een klasse hoger in de competitiequote:Rating enkel 4,0250 Eindejaarsrating enkel 2008 4,1058
Rating dubbel 4,3993 Eindejaarsrating dubbel 2008 3,8914
Winst/verlies enkelspel 7/8
Winst/verlies dubbelspel 5/6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |