Goed seizoenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:49 schreef Komakie het volgende:
Hoppa en gelijk maar eens ff de halve finale ook gewonnen
6-4 6-3
Het ging de eerste set snel naar een 4-1 voor mij. Die gast waar ik tegen speelde maakte echt alleen maar fouten. Dus dat ging heel makkelijk. Daarna kwam hij terug tot 4-4. Hij maakte minder fouten en ik daardoor wat meer. Toen kon ik met een beetje mazzel doordrukken naar 6-4.
Daarna 2de set 1-3 achter. Zijn service terug gebroken en doorgetrokken naar 6-3
Morgen finale. Gaat best lekker zo
hmm vergeten neer te zetten dat ik de finale wel verloren heb. 6-4 3-6 3-6quote:
Ah, da's dan weer jammerquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmm vergeten neer te zetten dat ik de finale wel verloren heb. 6-4 3-6 3-6
Spannende wedstrijden en ik was begin 3de set gewoon ff gesloopt waardoor ik snel met 0-3 achter kwam. dat kon ik niet meer recht trekken. Maar toch een goed resultaat
Niet is leuker om volgend jaar van een fanatieke 6 te winnen, en vervolgens terloops te melden dat je een 8 bent op je pasjequote:Op maandag 31 augustus 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren mijn laatste officiele wedstrijd van het seizoen gespeeld, verloren in de finale van een HD7 toernooi hier in de buurt.
Was maar een poule van 4, maar nadat we slecht begonnen waren door 'gesweeped' te worden in de eerste partij wisten we de overige twee partijen te winnen.
Gisteren mochten we weer tegen de eerste tegenstander uit de poule om de finale te spelen
Helaas 6-3 6-2 verloren. Ik speelde redelijk goed en we gingen niet zo af als in het begin van de week 6-2 6-0.
En zo eindigt een dramatisch 2009 tennisseizoen met de volgende statistieken (overwinningen):
Enkel: 0/2
Dubbel: 3/13
En ben ik in 2 seizoenen tijd van 6.4 naar 7.8 gegaan![]()
![]()
Volgend jaar gewoon 8 op mijn pasje. Echt om te janken. Ach ja, vallen er tenminste wel weer punten te winnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Niet is leuker om volgend jaar van een fanatieke 6 te winnen, en vervolgens terloops te melden dat je een 8 bent op je pasje! Dan moet je dat gezicht van die tegenstander zien
! Zo won ik na mijn "rentree" van een 5 in de competitie, ik was toen een 9,0000.....die gozer kreeg gewoon een 10,0000 aan zijn broek
.
Dat is zeker waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stoom me ook helemaal klaar voor 2010![]()
Ben begonnen met fitness en wil de winter vol gaan gebruiken om te tennissen.U MAD?
HD5 vandaag gewonnen met 6-2, 6-2. Speelde tegen een jongen waarmee ik vroeger bij de bond nog getraind heb. Dus was wel leuk. Goed voor mijn dubbelranking ook (die nu nog op 6,8 staat, maar echt onder de 6 moet). Kwartfinale vrijdag. Morgen singelen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef TheArt het volgende:
Al die walk-overs
Aankomende week open toernooi van mijn club. Speel in de HE5 en HD5 en sta in de enkel al in de kwartfinale.....zonder te spelen. Heb 2 walk-overs gehad, waaronder van de nummer 2 geplaatst. En dat vind ik vrij jammer, want had wel zin in goede wedstrijd tegen die jongen. Kon ik gelijk meten waar ik nou echt sta. Naja, dan maar in de rest van het toernooi.
Het is ook al bijna herfst jaquote:Op zondag 6 september 2009 00:01 schreef Norrage het volgende:
Mooi hoor! Goed bezig. Je bent dus weer bijna goed op je oude niveau?
Enne, ja, dit topic is een beetje alleen aan jou...maar wie spelen er dan ook NU nog toernooitjes...haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |