abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:40:54 #251
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_71863711
Bah, gisteren en vandaag echt de slechtste potten OOIT gespeeld.
Ik raakte echt geen BAL. Gatverdamme wat ben ik daar ziek van
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 01:12:19 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71865593
Jaja!!! ik heb me eerste 3 toernooi gewonnen.
Ik volgende week de enige inschrijving

Verder nog ingeschreven in de 4. Iemand die heel slecht is in enkelen op het moment dus wie weet een kans
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:01:26 #253
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_71961681
Vorige week kansloos uitgeschakeld in de tweede ronde van een GD7 tegen een 6,6 en 6,4.... en we speelden zelf echt HEEL HEEL slecht.

Gisteren 1e ronde in een nieuw toernooi in Zoetermeer in de brandende zon en dat was een hele leuke pot. 6-2 en 7-5 gewonnen. Morgenavond 22:00 uur 2e ronde. Rating dubbel is nu een 7.8 en gaat nog wel iets omhoog gezien de pot van gisteren.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 02:21:07 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71970528
Ik heb vandaag ook gewoon gewonnen
6-4 6-3 in de HE4

Tijdje geleden dat ik daarin een wedstrijd gewonnen heb.

Hij was trouwens niet zo heel erg goed. Eigenlijk speelde hij voornamelijk mix ( ) en deed nu toevallig even een enkeltje mee.
Hij maakte een hoop fouten. Had wel een hele goeie service waar ik veel moeite mee had maar in de rally was ik regelmatig veel sterker.
Eerste set tot 3-3 op service. Toen zijn service gewonnen en doorgetrokken naar 6-4.
2de set kwam ik met 2-0 achter. Toen een hele lange game op zijn service die ik wist te winnen. Daarna doorgestoomd tot 4-2 voor. Toen heeft hij nog een game gewonnen, maar daarna speelde ik hem rustig uit.

Valt me weer 100% mee. OK, het was niet de moeilijkste tegenstander, maar toch ook een morale overwinning

Sta nu ook gelijk in de halve finale. Wat een grote sheet

[ Bericht 5% gewijzigd door Komakie op 18-08-2009 02:29:50 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:19:36 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71996011
Ff ik had gisteren eerst een tenniskamp waar ik les moest geven en meehelpen met de activiteiten, toen s'avonds tennissen en nou weer de hele dag tenniskamp gehad.
Ben echt helemaal gesloopt.

Heb ik vanmiddag met me stoppe kop ook nog gezegd dat ik wel ff mee zou doen met een spelletje rond om de baan (rond de tafel zoals bij tafeltennis, maar dan met tennisveld). Dat was natuurlijk helemaal niet handig. Daarna was er ook nog zo'n mega-blubber-power-race-ding (jeugdherinneringen aan telekids ) en daar moesten de leraren natuurlijk ook een keer overheen. Als dat 2 keer gedaan hebt ben je ook stuk

Gelukkig was dit de laatste dag (het was trouwens wel erg leuk) en lekker saapie doen
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:49:48 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72091001
Hoppa en gelijk maar eens ff de halve finale ook gewonnen

6-4 6-3
Het ging de eerste set snel naar een 4-1 voor mij. Die gast waar ik tegen speelde maakte echt alleen maar fouten. Dus dat ging heel makkelijk. Daarna kwam hij terug tot 4-4. Hij maakte minder fouten en ik daardoor wat meer. Toen kon ik met een beetje mazzel doordrukken naar 6-4.
Daarna 2de set 1-3 achter. Zijn service terug gebroken en doorgetrokken naar 6-3

Morgen finale. Gaat best lekker zo
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:43:13 #257
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_72099856
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 13:49 schreef Komakie het volgende:
Hoppa en gelijk maar eens ff de halve finale ook gewonnen

6-4 6-3
Het ging de eerste set snel naar een 4-1 voor mij. Die gast waar ik tegen speelde maakte echt alleen maar fouten. Dus dat ging heel makkelijk. Daarna kwam hij terug tot 4-4. Hij maakte minder fouten en ik daardoor wat meer. Toen kon ik met een beetje mazzel doordrukken naar 6-4.
Daarna 2de set 1-3 achter. Zijn service terug gebroken en doorgetrokken naar 6-3

Morgen finale. Gaat best lekker zo
Goed seizoen
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_72290342
Al die walk-overs

Aankomende week open toernooi van mijn club. Speel in de HE5 en HD5 en sta in de enkel al in de kwartfinale.....zonder te spelen. Heb 2 walk-overs gehad, waaronder van de nummer 2 geplaatst. En dat vind ik vrij jammer, want had wel zin in goede wedstrijd tegen die jongen. Kon ik gelijk meten waar ik nou echt sta. Naja, dan maar in de rest van het toernooi.
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:22:43 #259
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72291050
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:43 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Goed seizoen
hmm vergeten neer te zetten dat ik de finale wel verloren heb. 6-4 3-6 3-6
Spannende wedstrijden en ik was begin 3de set gewoon ff gesloopt waardoor ik snel met 0-3 achter kwam. dat kon ik niet meer recht trekken. Maar toch een goed resultaat
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:53:25 #260
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_72293915
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmm vergeten neer te zetten dat ik de finale wel verloren heb. 6-4 3-6 3-6
Spannende wedstrijden en ik was begin 3de set gewoon ff gesloopt waardoor ik snel met 0-3 achter kwam. dat kon ik niet meer recht trekken. Maar toch een goed resultaat
Ah, da's dan weer jammer
Ik ben volgens mij ook vergeten neer te zetten dat we in de competitie (ondanks de derde plaats in de poule) toch promoveren naar de vierde klasse
Geen idee waarom, maar het is in elk geval wel tof Moet er vooraf toch nog getraind worden; matig
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_72302096
Gisteren mijn laatste officiele wedstrijd van het seizoen gespeeld, verloren in de finale van een HD7 toernooi hier in de buurt.
Was maar een poule van 4, maar nadat we slecht begonnen waren door 'gesweeped' te worden in de eerste partij wisten we de overige twee partijen te winnen.
Gisteren mochten we weer tegen de eerste tegenstander uit de poule om de finale te spelen
Helaas 6-3 6-2 verloren. Ik speelde redelijk goed en we gingen niet zo af als in het begin van de week 6-2 6-0.

En zo eindigt een dramatisch 2009 tennisseizoen met de volgende statistieken (overwinningen):

Enkel: 0/2
Dubbel: 3/13

En ben ik in 2 seizoenen tijd van 6.4 naar 7.8 gegaan
Volgend jaar gewoon 8 op mijn pasje. Echt om te janken. Ach ja, vallen er tenminste wel weer punten te winnen...
U MAD?
pi_72317163
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren mijn laatste officiele wedstrijd van het seizoen gespeeld, verloren in de finale van een HD7 toernooi hier in de buurt.
Was maar een poule van 4, maar nadat we slecht begonnen waren door 'gesweeped' te worden in de eerste partij wisten we de overige twee partijen te winnen.
Gisteren mochten we weer tegen de eerste tegenstander uit de poule om de finale te spelen
Helaas 6-3 6-2 verloren. Ik speelde redelijk goed en we gingen niet zo af als in het begin van de week 6-2 6-0.

En zo eindigt een dramatisch 2009 tennisseizoen met de volgende statistieken (overwinningen):

Enkel: 0/2
Dubbel: 3/13

En ben ik in 2 seizoenen tijd van 6.4 naar 7.8 gegaan
Volgend jaar gewoon 8 op mijn pasje. Echt om te janken. Ach ja, vallen er tenminste wel weer punten te winnen...
Niet is leuker om volgend jaar van een fanatieke 6 te winnen, en vervolgens terloops te melden dat je een 8 bent op je pasje ! Dan moet je dat gezicht van die tegenstander zien ! Zo won ik na mijn "rentree" van een 5 in de competitie, ik was toen een 9,0000.....die gozer kreeg gewoon een 10,0000 aan zijn broek .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:20:10 #263
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72317539
Godver, net in de week van je eigen toernooi (waar ik ook nog eens in de toernooicommissie zit) griep krijgen is vet klote

Moest vanavond in de HD5 aantreden, maar dat zat er absoluut niet in en de wedstrijd kon niet verplaatst worden, dus een goede vriend neemt het nu van me over.

Woensdag sta ik op het programma voor de HD6, hopen dat ik dan enigszins in staat ben te spelen. 1e geplaatst, dus op zich op halve kracht en de volleys van je maat maar zien door te gaan dan
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_72317643
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:06 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Niet is leuker om volgend jaar van een fanatieke 6 te winnen, en vervolgens terloops te melden dat je een 8 bent op je pasje ! Dan moet je dat gezicht van die tegenstander zien ! Zo won ik na mijn "rentree" van een 5 in de competitie, ik was toen een 9,0000.....die gozer kreeg gewoon een 10,0000 aan zijn broek .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zeker waar.

Ik stoom me ook helemaal klaar voor 2010
Ben begonnen met fitness en wil de winter vol gaan gebruiken om te tennissen.
U MAD?
pi_72379839
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef TheArt het volgende:
Al die walk-overs

Aankomende week open toernooi van mijn club. Speel in de HE5 en HD5 en sta in de enkel al in de kwartfinale.....zonder te spelen. Heb 2 walk-overs gehad, waaronder van de nummer 2 geplaatst. En dat vind ik vrij jammer, want had wel zin in goede wedstrijd tegen die jongen. Kon ik gelijk meten waar ik nou echt sta. Naja, dan maar in de rest van het toernooi.
HD5 vandaag gewonnen met 6-2, 6-2. Speelde tegen een jongen waarmee ik vroeger bij de bond nog getraind heb. Dus was wel leuk. Goed voor mijn dubbelranking ook (die nu nog op 6,8 staat, maar echt onder de 6 moet). Kwartfinale vrijdag. Morgen singelen.
pi_72414468
Na twee walk-overs in mijn single eindelijk eens mogen spelen. Kwartfinale dus. Ik speelde niet bepaald goed, maar heb wel met 7-6, 4-6, 6-3 gewonnen. Ik had het ook veel eerder moeten afmaken, maar die backhand was vandaag echt een drama. Liep voor geen meter, dus moest alles slicen. Die jongen werd wel gek van mijn dropshots, want dat was zowat het enige dat liep aan backhandkant
pi_72475398
Ik heb het topic voor mij alleen lijkt wel

In de single de finale gehaald. 7-6, 7-5 gewonnen in de halve. Moest naar binnen vanwege de regen en daar begonnen elke set op 2-2, dus stelde amper wat voor.

Dubbel gisteren de kwartfinale gewonnen ondanks een drama wedstrijd, maar vandaag met 7-6, 7-5 verloren tegen de als 1e geplaatsten. Eveneens binnen was dat. Mijn partner was er totaal met zijn hoofd bij (de hele week overigens al niet), dus de verklaring is simpel gevonden. Ik speelde best aardig. Sloeg alleen 2 DF's in de tiebreak van de eerste set, terwijl ik er in de hele wedstrijd maar 3 heb geslagen Drama timing dus. We hebben overigens zat kansen gehad, maar helaas.

Morgen finale single dus. Kijken of ik mijn 1e toernooi in de HE5 kan winnen.
pi_72475943
Mooi hoor! Goed bezig. Je bent dus weer bijna goed op je oude niveau?

Enne, ja, dit topic is een beetje alleen aan jou...maar wie spelen er dan ook NU nog toernooitjes...haha
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_72476161
Bossie is goed bezig.

Donderdag verloren in de Mix 5/6 bij de clubkampioenschappen tegen een 5/7 in 3 sets.
Vandaag gewonnen in straight sets van een 6/6 waardoor we als poulewinnaar geindigd zijn .
Koppel waarvan we verloren ligt er op sets uit

Morgen een bye gekregen in de kwart, waardoor we in halve finale instromen.
Sta lekker te meppen, beter dan ooit dit seizoen. Misschien dat ik morgen mijn seizoen in 1 klap goed kan maken. Eigenlijk vandaag
U MAD?
pi_72483104
quote:
Op zondag 6 september 2009 00:01 schreef Norrage het volgende:
Mooi hoor! Goed bezig. Je bent dus weer bijna goed op je oude niveau?

Enne, ja, dit topic is een beetje alleen aan jou...maar wie spelen er dan ook NU nog toernooitjes...haha
Het is ook al bijna herfst ja Tsja mijn eigen club organiseert het toernooi altijd in de eerste week van september. Vraag me niet waarom.

En ik ben inmiddels wel al redelijk terug op mijn oude niveau ja. Misschien wat beter zelfs omdat ik meer kracht heb dan destijds, maar mijn backhand daarentegen is nog steeds veel te wisselvallig, dus het kan nog een flink stuk beter.
pi_72500792
Bij ons zijn de clubkampioenschappen ook bezig gaat voorspoedig
speel he6 en hd6..

we hebben eerst een poultje en daarna knockout systeem in de enkel en de dubbel. Dubbel 3 wedstrijden gewonnen ( 1 door opgave maar stonden we al dik voor in de 2e set). Enkel heb ik 1 wedstrijd gewonnen van de 3e geplaatste en moet ik dinsdag avond nog en dan later nog een keer word dus een drukke 2e week.
sudo is powerrrr
pi_72501636
6-7 6-7 verloren in de HF van 5/7 koppel.
Stond ze best lekker te raken, maja.
U MAD?
pi_72502058
Finale verloren. Heb bij een 6-4, 4-1 achterstand moeten opgeven. Kon echt niet meer verder. Verschrikkelijke last van mijn elleboog. Flink overbelast denk ik. Kon ook geen service meer slaan. Eerste service ging op 50% kracht en de tweede ging vanaf de 2e set gewoon onderhands Naja dan heeft het weinig zin meer. Toch jammer, want heb een aantal aardige wedstrijden gespeeld.
Tegenstander was pas 13 jaar, maar gewoon erg goed. Hij speelde vorige week ook een toernooi en haalde daar de finale in zowel de HE4 als de HE5. In de HE5 won hij hem toen ook. Maar toch merkte ik dat ik, ondanks die elleboog, er wel vrij dicht bij zat. In de eerste set ook vrij veel games naar deuce, dus al bij al niet slecht gespeeld.
pi_72548131
Wat zonde zeg, maar dan kan je inderdaad maar beter stoppen, want wat ik meemaakte tijdens een partij:

Ik ben momenteel ook bezig met de clubkampioenschappen van mijn club, en daarbij kwam ik in de eerste ronde van de open klasse enkel (wij hebben 2 klasses, 7/8/9 en de open klasse dus zeg maar 6 en hoger) ook op een erg pittige tegenstander.

Hij liep vrij snel uit naar 5-2 in de eerste set, maar ik wilde koste wat het kost niks weggeven, begon beter en geconcentreerder te spelen en won de set met 7-5. De tweede set was erg close, ik kwam op 5-4 en kon het met mijn service game afmaken.

Kreeg ik tijdens een service kramp in mijn onderarm! Ik kon geen forehand en service meer normaal slaan, de spier was helemaal hard en stijf geworden en als ik een forehand probeerde schoot steeds bijna de kramp er weer in . Het werd dus al heel snel 7-5 voor hem en ik heb de wedstrijd nog wel uitgespeeld maar dat was echt nutteloos want ik kon alleen maar backhands slaan, moest om mijn forehand heen lopen en mijn services waren dermate zacht dat hij ze zo kon afmaken. 3e set werd 6-1. Ik baalde als een stekker, klote arm .

Bij de open dubbel zit ik na 2 gewonnen wedstrijden in de kwartfinale, we moeten tegen een 6/6 duo, wat nog wel te doen is, daarna wacht ons 4/4 en dat zal waarschijnlijk het einde betekenen .
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:17:10 #275
75556 erkel
back from Dagestan
pi_72551783
@Bak Beest: Kon je niet wat zoutwater drinken of iets dergelijks, om te zorgen dat de kramp minder werd? Dat schijnt wel iets te helpen.

Hier zijn ook de clubkampioenschappen bezig. In de enkel heb ik een rondje gewonnen en speelde één van mijn beste enkelpartijen van het jaar. Volgende ronden moest ik tegen een 3'tje en misschien doet de uitslag anders vermoedden, het was toch wel duidelijk, 2-6 4-6 verloren.

In de dubbel ben ik nog actief. Zondag een 3 setter gespeeld en met 7-6 in de derde de overwinning eruit gesleepd. Op 3-5 tegen in de derde set nog twee matchpoints weggewerkt (vooral mijn partner) en toen doorgestoomd naar een duidelijke 7-2 in de tiebreak.
Weisst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')