Pas de volgende morgen kwam ik erachter, dat ik de dobbelsteen en jullie tekort had gedaan door een exacte plaats (Alpe d'Huez) op te nemen in het rijtje. De rest van de opties waren namelijk streken.quote:De teerling is geworpen. Ik ga een berg beklimmen.
Het lijstje met 6 epicentra was gauw gevuld:quote:Kom maar op met die info. Een zes is even, dus we gaan één van die plaatsjes op jouw aardbevingenkaart opzoeken.
leuk.... ik ben daar 1 keer geweest en uit z'n mooi fonteintje dat bronwater gedronken... en het zou erg gezond moeten zijn, maar het smaakte ronduit smerig...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:35 schreef costadibalkoni het volgende:
Bon, de serveerster heeft zojuist Le Dé gegooid en het is optie 3, bronwater drinkenin Vichy geworden. In Vichy dobbelen we voor de hoeveelheid.
succesquote:Vichy kent diverse kuuroorden en natuurlijk is het bronwater ook in flessen verkrijgbaar.Nog leuker is het om met je lege flessen naar de Source Célestin te gaan. De bronnen geven hier hun heilzame water via bronzen kranen die voor het publiek zijn opengesteld.
Dacht dat het over liters gingquote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef cptmarco het volgende:
max zes slokjes moeten ze toch wel kunnen overleven...?
Ja, ietsje meer dan 6 slokjes zou wel leuker zijn....quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:39 schreef Sjeen het volgende:
TVDé
Bonne nuit!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:52 schreef costadibalkoni het volgende:
Goed, de serveerster zegt dat het gevaarlijk is om laat in de stad te blijven dus wij gaan zo terug naar het hotel. A demain.
wat ik mij er van herinneren kan, is het gewoon pure bocht en ik had toen aan 1 slokje al meer dat zat gezond water binnen gehad... volgens mij zat er heel veel zwavel in het water...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef Bora-Bora het volgende:
Nù al in Marseille??
Ik dacht dat dat pas halverwege zou zijn! What happened?? Qu'est-ce qu'il s'est passé??
Dobbelsteenprobleem?![]()
[..]
Ja, ietsje meer dan 6 slokjes zou wel leuker zijn....![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:43 schreef cptmarco het volgende:
[..]
wat ik mij er van herinneren kan, is het gewoon pure bocht en ik had toen aan 1 slokje al meer dat zat gezond water binnen gehad... volgens mij zat er heel veel zwavel in het water...
1 2 3 4 5 | - o o - - o - - o o - --------- |
quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:29 schreef dennisdegreef het volgende:
UIO hier.
Ik zit hier achter een Frans keyboard en kennelijk pakt hij de inlog vqn m'n normale account niet. De d werkt niet goe en de q en de a zitten omgeraaid.
Het is lastig om dit topic up to date te houden dus. We lezen wel qlles, maar reageren, foto's plaatsen, laat staan een filmpje is moeilijk. Gelukkig kan costa regelmatig het topic bekijken. Al jullie suggesties en bijdragen aan dit topic nemen we wel mee.
Elke dag hou ik wel bij wat e belqngrijkste beslissingen van de obbelsteen waren en schrijf ik de loop vqn de dag in een blocnote.
Tot lqter,
UIO
quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:29 schreef dennisdegreef het volgende:
UIO hier.
Ik zit hier achter een Frans keyboard en kennelijk pakt hij de inlog vqn m'n normale account niet. De d werkt niet goe en de q en de a zitten omgeraaid.
Het is lastig om dit topic up to date te houden dus. We lezen wel qlles, maar reageren, foto's plaatsen, laat staan een filmpje is moeilijk. Gelukkig kan costa regelmatig het topic bekijken. Al jullie suggesties en bijdragen aan dit topic nemen we wel mee.
Elke dag hou ik wel bij wat e belqngrijkste beslissingen van de obbelsteen waren en schrijf ik de loop vqn de dag in een blocnote.
Tot lqter,
UIO
Klinkt niet verkeerdquote:[SMS]
ZIjn vanmorgen bij het viaduct van Milau geweest en hebben gelijk kaas gehaald in Roquefort. Nu zitten we in een kasteel waar we ook overnachten.
[/SMS]
[SMS]
We hebben allebei een eigen torentjeWe zitten in de buurt van de vulkaan die we op moesten en de rivier waar je in een kano moeten.
[/SMS]
quote:4 mei 2009 20.25
Zitten nu in het hotel van
Le Corbusier. Je
mist niets. Oude
betonnen meuk.
quote:Hasha, dat is juist het
moderne design van
die tijd. Vergeet niet
naar het dak te gaan. Ik zit nu naast tokyo
tower, ook een soort
van frans design.
Dobbel ze!
Oef, ze hebben het dus overleefd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:24 schreef Sjeen het volgende:
Weblog opdracht voltooid
[SMS]
Dat was inderdaad de naam. Heerlijk gegeten en lekker geslapen daar. Lopen net weg van de waterbronnen van Vichy. Weblog opdracht voltooid.
[/SMS]
Nou Re & MB, uitzwaaien was jullie te gortig, maar deze helden verwelkomen moet toch te doen zijn?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[SMS] Aankomst rond 10 over vier. We rekenen natuurlijk wel op een welkomstcomité van Amsterdamse FOK!kers. ...[/SMS]
Briljant!Jammer dat ik dan bij moeders zit vanwege moederdag
Nauwelijks.quote:
Ja, ik werd niet eens dronken van de 2 glazen wijn die ik daarna dronk. Normaliter toch wel voldoende voor me.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:14 schreef Misstique het volgende:
Bienvenue en Hollande!
Heeft dat water nog een magische werking gehad UIO?.
Ja, wij konden dus ook niet komenquote:Op zondag 10 mei 2009 @ 14:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[SMS] Aankomst rond 10 over vier. We rekenen natuurlijk wel op een welkomstcomité van Amsterdamse FOK!kers. ...[/SMS]
Briljant!Jammer dat ik dan bij moeders zit vanwege moederdag
Ik heb hem gevraagd: Hoe vaak krijg je de kans om het bronwater van Vichy te drinken in Vichy? Dat was voldoende. Hij heeft dus ook een paar flinke slokken genomen. Hij vond het minder vies dan ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:09 schreef Fogel het volgende:
Leuke film ja! Heeft costa het nu wel of niet geprobeerd?
Vond je de muziek onder het drinken niet goed gevonden?quote:
ik zal het straks even bekijken en van de beelden genieten...quote:Op zondag 10 mei 2009 21:56 schreef costadibalkoni het volgende:
Goed, voor de dames en heren van het weblog alvast een filmpje over het drinken van het bronwater in Vichy, meer volgt.
Bekijk deze YouTube-video
You wish! Lime and coconut. Zwavel zul je krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vond je de muziek onder het drinken niet goed gevonden?
En? Vond je het wat?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:27 schreef cptmarco het volgende:
ik zal het straks even bekijken en van de beelden genieten...
geen idee nog... ik heb geen geluidskaart op mijn werk... dus ik moet nog even in spanning afwachten....quote:
Die kwalificaties zou ik ook wel gebruiken.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:09 schreef cptmarco het volgende:
geweldig filmpje.... en ik kon zien dat je er van genoten hebt....
in mijn herinnering smaakte het zwavel/rotte eieren-achtig, klopte dat nou eigenlijk???
We hebben nog een paar filmpjes, onder andere over de rit de Alpe d'Huez op en in het amfitheater van Nîmes.quote:
Precies. Ik zal proberen ergens in de komende twee weken (voor mijn volgende vakantie) tijd te vinden om wat met de rest van de filmpjes te doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We hebben nog een paar filmpjes, onder andere over de rit de Alpe d'Huez op en in het amfitheater van Nîmes.
Maar Costa gaat over het filmmateriaal.
Die foto's heb ik, maar die zal ik verwerken in het verslag.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:05 schreef Fogel het volgende:
Wie gaat er over het fotomateriaal? Ik wil graag de ruines zien van het epicentrum
Waar komt het verslag te staan? (Omdat ik ook steeds iets lees over een weblog.)quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die foto's heb ik, maar die zal ik verwerken in het verslag.
Dat is dan de Fok!Weblog: http://weblog.fok.nl/Dobbelsteenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:37 schreef El_Che het volgende:
[..]
Waar komt het verslag te staan? (Omdat ik ook steeds iets lees over een weblog.)
Ah, thanks!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is dan de Fok!Weblog: http://weblog.fok.nl/Dobbelsteen
Het uitgebreide verslag komt hier te staan. Ik heb per dag in een blocnote de belangrijkste gebeurtenissen en beslissingen van de dobbelsteen opgeschreven en die moet ik nog uitwerken met foto's en zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:37 schreef El_Che het volgende:
Waar komt het verslag te staan? (Omdat ik ook steeds iets lees over een weblog.)
Oke, leuk! Ben zeer benieuwdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het uitgebreide verslag komt hier te staan. Ik heb per dag in een blocnote de belangrijkste gebeurtenissen en beslissingen van de dobbelsteen opgeschreven en die moet ik nog uitwerken met foto's en zo.
De weblog heeft aandacht besteed aan onze reis en zij kwamen met een 6 opties voor de dobbelsteen. De uitkomst daarvan was het bronwater in Vichy-gebeuren. Dat hebben we speciaal voor de weblog al geplaatst met het filmpje.
Nah. Random uitroep. Verslag willen we. Foto's.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Staat inmiddels weer in de koelkast. Of wilde je me dat niet vertellen?
Dank je.quote:
Wordt aan gewerkt. Eerst de foto's maar eens op m'n laptop loaden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:18 schreef on_air het volgende:
Nah. Random uitroep. Verslag willen we. Foto's.
Dat laten lachen is vaker gelukt. Kijk maar:quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:24 schreef Cat22 het volgende:
Wat een leuk avontuur! En dat Vichy filmpje is hilarisch. Jullie kregen zelfs een stelletje fransen aan het lachen.![]()
Chapeau!
Mooi meisjequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Wordt aan gewerkt. Eerst de foto's maar eens op m'n laptop loaden.
[..]
Dat laten lachen is vaker gelukt. Kijk maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deserveerster
uit Marseille. En aan mijn ogen te zien zat ik aan de wijn.
Of naar dr vingers natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi meisje
Aan je ogen te zien keek je naar d'r tieten
Nonsens, ik keek haar diep in de ogen aan. Of zo. Haar tieten waren nou niet van het formaat waar je lang naar kan staren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef Ripley het volgende:
Mooi meisje
Aan je ogen te zien keek je naar d'r tieten
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
ik keek haar diep in de ogen aan. Of zo.
quote:
Ik heb een vrouwelijke collega er even bijgehaald en zij is het met mij eens: ik keek naar haar gezicht. Onder m'n pupillen is duidelijk een randje wit te zien, wat er op wijst dat ik omhoog kijk.quote:
Heel overtuigendquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een vrouwelijke collega er even bijgehaald en zij is het met mij eens: ik keek naar haar gezicht. Onder m'n pupillen is duidelijk een randje wit te zien, wat er op wijst dat ik omhoog kijk.
Onweerlegbaar zelfs. Maar nu probeer jij met suggestieve opmerkingen karaktermoord te plegen. Jij hoeft voorlopig bij mij thuis niet meer langs te komen voor een glaasje wijn of een stukje kaas.quote:
Tsssk, if anything doe ik je een favor door je imago wat gevaarlijker te maken jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Onweerlegbaar zelfs. Maar nu probeer jij met suggestieve opmerkingen karaktermoord te plegen. Jij hoeft voorlopig bij mij thuis niet meer langs te komen voor een glaasje wijn of een stukje kaas.
Door me af te schilderen als een geniepige tietenstaarder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
Tsssk, if anything doe ik je een favor door je imago wat gevaarlijker te maken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |