Ik weet dat het maximaal is maar ik ken niemand die bij de politie werkt en die zoveel verdient (Volgens mij verdient een officier van justitie nog minder)quote:Vanaf de dag dat je aangesteld bent, ontvang je een salaris. Je bent dan aspirant (student op de politieopleiding). Het bruto maandsalaris voor een recherchekundige in opleiding ligt:
Tijdens de opleiding: tussen de ¤ 1.649,- en ¤ 2.637,-
(Tijdens de opleiding stijgt je salaris met het behalen van certificaten)
Na de opleiding: maximaal ¤ 3.241,-
2 jaar na de opleiding: maximaal ¤ 3.543,-
quote:Ik merk dat de politie nog steeds overwegend een mannenwereld is. Toch word ik behandeld als ieder ander en vaak wordt mijn vrouwelijke kijk op zaken erg gewaardeerd.
dan nog. 3500 bruto is best een goed salaris. het zal wel ex onregelmatigheid zijn.quote:
de ME is de politie.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:41 schreef Remake het volgende:
Serieus, bij de politie gaan, autoriteit, jij gaat rennen voor die Marokkanen met je autoriteit en dan mag de ME het weer oplossen
Onderdeel van, en dan nog staat TS ver van de ME af als ie agent zou wordenquote:
oh juist wel. Nouja, ik zie TS hier ook wel voor aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, van een motoragent kun je zoiets verwachten.
Waarschijnlijk was er een omleiding geregeld voor de fietsers . Op de stoep fietsen mag gewoon niet.quote:
Lijkt mij een frustrerende baan.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:46 schreef cerror het volgende:
Tuig aan willen pakken maar tegengewerkt worden door het OM.
Oftewel: Veel willen maar weinig mogen.
Vraag het een politieagent maar eens. Mijn vader is er één.
Is het ook. En komt er nog eens bij dat een stel laag geschoolde sbs6-kijkers ook nog eens op de politie loopt te kankeren.quote:
Omfietsen terwijl je gewoon over de stoep kan?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er een omleiding geregeld voor de fietsers . Op de stoep fietsen mag gewoon niet.
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Is het ook. En komt er nog eens bij dat een stel laag geschoolde sbs6-kijkers ook nog eens op de politie loopt te kankeren.
Zonder ook maar te weten dat een agent ook maar moet doen wat hem opgedragen word.
Machtgeilquote:Op maandag 4 mei 2009 01:27 schreef Bredewout92 het volgende:
Wat een vieze propaganda site is dat![]()
Ik ben wat aan het oriënteren wat ik wil doen na mijn havo(TS doet havo) en de politie leek mij wel wat omdat je dan autoriteit hebt. Maar toen ik na de bovengenoemde site ging kwam ik alleen maar propaganda tegen.
Mooi wel dat een officier van justitie meer dan 3k casht.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:27 schreef Bredewout92 het volgende: Het lijkt veel te mooi om waar te zijn. Bijvoorbeeld:
[..]
Ik weet dat het maximaal is maar ik ken niemand die bij de politie werkt en die zoveel verdient (Volgens mij verdient een officier van justitie nog minder)
Ook als je kijkt naar de meningen van de mensen die de opleidingen voltooid hebben. Het is allemaal zo politiek correct
[..]
quote:Een officier van justitie (salariscategorie 9) is op jaarbasis goed voor ¤61.812 à ¤78.504
Don't blame the messenger, tekst was allemaal copy/pastequote:
quote:
Verdient pallets sorteren dan zo goed?quote:Op maandag 4 mei 2009 07:24 schreef Seam het volgende:
voor 3500 bruto per maand kom ik echt niet mijn bed hoor
quote:Op maandag 4 mei 2009 07:24 schreef Seam het volgende:
voor 3500 bruto per maand kom ik echt niet mijn bed hoor
Ja, je mag niet vertellen waar je de volgende keer fietsers op hun verlichting gaat controleren want anders fietsen ze daar omheen..quote:Op maandag 4 mei 2009 07:44 schreef Dibble het volgende:
Nadeel van politie is wel dat als je eenmaal politie bent je dat eigenlijk 24/7 meteen bentJe moet oppassen met wat voor mensen je omgaat en geheimen kunnen bewaren, ook als jeje uniform uit hebt.
Nee die was er niet. Het smoesje van ze was dat er een kleuter bijna van zn sokken was gereden. Maar ga dan aan de andere kant staan en zeg tegen de mensen dat ze even af moeten stappen ipv dat ze eerst die mensen dat stuk laten fietsen met het risico dat ze nog een kleuter van de sokken rijden om vervolgens weer een mooi geel briefje uit te delen.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er een omleiding geregeld voor de fietsers . Op de stoep fietsen mag gewoon niet.
Smoesjequote:Op maandag 4 mei 2009 09:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee die was er niet. Het smoesje van ze was dat er een kleuter bijna van zn sokken was gereden. Maar ga dan aan de andere kant staan en zeg tegen de mensen dat ze even af moeten stappen ipv dat ze eerst die mensen dat stuk laten fietsen met het risico dat ze nog een kleuter van de sokken rijden om vervolgens weer een mooi geel briefje uit te delen.
Klare lamlul, die wit nie wa werken is!quote:
Nee eerst mensen lekker de overtreding laten begaan en evt dus nog andere mensen in gevaar brengen ipv preventief te werk gaan en voorkomen dat er nog ongelukken gebeuren. Het is gewoon makkelijk scoren.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
SmoesjeDude, kennelijk klagen mensen dus (terecht?) over fietsers over de stoep en dan verwacht jij dat er een paar politie agenten lief gaan waarschuwen dat mensen moeten afstappen. Dat zou helemaal een lachertje zijn...
Waarschuwen moet naar mijn mening alleen voor dingen die je niet wist... de rest is gewoon eigen risico.
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:27 schreef Bredewout92 het volgende:
de politie leek mij wel wat omdat je dan autoriteit hebt.
Nee, dat was er niet. Bleek uit een artikel op geenstijl, en die hebben het doorgaans wel goed. Dit is gewoon een vieze vuile naaistreek van een stelletje NSB'ers.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
En niet eens stenen gegooid?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:32 schreef fathank het volgende:
Was ook een naaistreek. Ik kon het allemaal bekijken vanuit het raam van mn toenmalige werk.
Een omleiding voor zo'n kut stukkie... gewoon je verstand gebruiken en lopen over de stoep... gejammer.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat was er niet. Bleek uit een artikel op geenstijl, en die hebben het doorgaans wel goed. Dit is gewoon een vieze vuile naaistreek van een stelletje NSB'ers.
Anders ga je even de modelburger uithangen. Jij hebt nog nooit een stukkie over de stoep gefietst terwijl de weg opengebroken was? En je kan net zo goed uitkijken, maar als zo'n kleuter net achter een hoge heg vandaan komt zonder te kijken kun je er ook weinig aan doen. Ik biljf erbij dat die boetes volstrek onnnodig waren, vooral omdat ze niet preventief werken aangezien die straat maar 2 dagen open gelegen heeft.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Een omleiding voor zo'n kut stukkie... gewoon je verstand gebruiken en lopen over de stoep... gejammer.
Alhoewel ik het eens ben dat het lullige boetes zijn, kennelijk waren er klachten, kennelijk was er een peuter bijna aangereden dus kennelijk kon er niet gerekend worden op gezond verstand.
Stadswachten prima, maar eigenlijk van de zotte dat je mensen moet gaan staan vertellen (als ze al luisteren) wat ze eigenlijk zelf moeten kunnen inschatten.
Ik ben geen modelburger, maar dat gekanker altijd op de ANDER terwijl je zelf verantwoordelijk bent, ben ik allergisch voor. Ik doe zat dingen 'fout', maar als ik daar op betrapt wordt weet ik ook wie ik de schuld moet geven, hoe lullig ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Anders ga je even de modelburger uithangen. Jij hebt nog nooit een stukkie over de stoep gefietst terwijl de weg opengebroken was? En je kan net zo goed uitkijken, maar als zo'n kleuter net achter een hoge heg vandaan komt zonder te kijken kun je er ook weinig aan doen. Ik biljf erbij dat die boetes volstrek onnnodig waren, vooral omdat ze niet preventief werken aangezien die straat maar 2 dagen open gelegen heeft.
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:27 schreef Bredewout92 het volgende:
de politie leek mij wel wat omdat je dan autoriteit hebt.
Dan niet simpele.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik ben geen modelburger, maar dat gekanker altijd op de ANDER terwijl je zelf verantwoordelijk bent, ben ik allergisch voor. Ik doe zat dingen 'fout', maar als ik daar op betrapt wordt weet ik ook wie ik de schuld moet geven, hoe lullig ook.
Een straat die 2 dagen open ligt en dán al controle... zo snel werken stratenmakers of de politie niet
Dat is wel zo, maar een bepaalde baan willen hebben omdat je dan autoriteit hebt is wel het meest kansloze dat er bestaat. Bovendien valt het met die autoriteit wel mee als je net van de academie afkomt. Dan wordt jou ook maar gewoon verteld waar je nu weer bonnetjes mag gaan uitschrijven.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:20 schreef 3lmo het volgende:
Alle mensen diedoen op de autoriteit van de politie, praten wel anders als ze bij hen voor de deur staan. Politie heeft wel degelijk autoriteit, het zijn gewoon kansarme paupers die daar geen respect voor hebben. Wat natuurlijk wel typerend is voor hun hersencapaciteit.
oh, das mijn fout, sorryquote:Op maandag 4 mei 2009 15:07 schreef Bredewout92 het volgende:
Waarom gaat de helft van dit topic over die stoep?
Jaja, befehl ist befehl of niet?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Zonder ook maar te weten dat een agent ook maar moet doen wat hem opgedragen word.
Hoe kut ook, een hoop politiemensen krijgen hier wel mee te maken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |