Mijn waarschijnlijke beker tegenstander is al botquote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef NelisZ het volgende:
Mijn bekertegenstander is nu een eigenaarloos team en zal in het tussenseizoen bot worden![]()
Das in ieder geval een makkelijk begin van het seizoen
dat heb ik echt nog nooit meegemaakt in de beker.. ik heb nog nooit tegen een bot-team gespeeld in de bekerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn waarschijnlijke beker tegenstander is al bot
Ook op alltid. Klik op je nickname en dan krijg je een overzichtspagina te zien met allerlei feitjes. Eentje daarvan is de maand/jaar waarin je gestart bent; die is klikbaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
Leuk interview.
Één vraagje, waar kun je jezelf vergelijken met teams die in dezelfde maand zijn begonnen?
Ik ook niet, maar dat geeft nixquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat heb ik echt nog nooit meegemaakt in de beker.. ik heb nog nooit tegen een bot-team gespeeld in de beker
Tegen mijn 1e bekertegenstander speel ik eigenlijk altijd met mijn A-team. Aangezien er nog maar 1 wedstrijd gespeeld wordt.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:37 schreef ScudRaket het volgende:
Mijn bekertegenstander is prima te doen met de reserves. 107 hatstats totaal.
Niet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat heb ik echt nog nooit meegemaakt in de beker.. ik heb nog nooit tegen een bot-team gespeeld in de beker
Jep ikke ook. De 2e met mn B team en dan lig ik er vaak uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tegen mijn 1e bekertegenstander speel ik eigenlijk altijd met mijn A-team. Aangezien er nog maar 1 wedstrijd gespeeld wordt.
komt wel goed, schatje..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet!Ik al zo vaak!
[..]
Jep ikke ook. De 2e met mn B team en dan lig ik er vaak uit![]()
Huidige plaats.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
Word je bekertegenstander bepaald vanaf je huidige plaats in de competitie of moet ik eerst mijn p/d duel afwachten?
Dan had ik het toch goed. Een rondje verder moet in ieder geval lukken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Huidige plaats.
Het bekerseizoen neemt altijd de eindstand van het afgelopen seizoen.
Dat kan dus niet. De rang wordt bepaald door HT zelf. Die rang is wat je ook ziet op je teampagina.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:51 schreef Gijs_ het volgende:
Het kan altijd nog wel verschillen toch? Wanneer teams eigenlijk gelijk staan qua rang?
Ik doelde hier op, dat wat bij alltid staat niet 100% dekt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. De rang wordt bepaald door HT zelf. Die rang is wat je ook ziet op je teampagina.
quote:Let op, het kan voorvallen dat het team boven of onder jou hetzelfde aantal punten, hetzelfde doelsaldo en hetzelfde aantal doelpunten heeft. Dan kan het zijn dat je daarmee van plaats verwisselt, en de tegenstander van dat team krijgt.
Ook voor je tegenstander geldt dit.
Door op Hattrick te kijken kun je toch je tegenstander vinden. Kijk op de teampagina van je eigen team en op die van het team/de teams waarmee jij gelijk staat, daar vind je de positie op de ranglijst. Kijk ook naar de positie op de ranglijst van de verschillende tegenstanders die je kunt krijgen. Vergelijk de ranglijstposities en je kunt vinden tegen wie je speelt. Hierbij geldt dat de hoogste in rang aan de ene kant speelt tegen de laagste in rang aan de andere kant. Als één van de teams een 'bot'-team is dan is het helaas niet mogelijk om dit uit te zoeken, 'bot'-teams hebben namelijk geen positie op de ranglijst.
och 550 of 253 spelen voor optimale trainingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tegen mijn 1e bekertegenstander speel ik eigenlijk altijd met mijn A-team. Aangezien er nog maar 1 wedstrijd gespeeld wordt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
pompiedom
[..]
komt wel goed, schatje..
* Psychonikeo pak roosvice toeschuift\
Top!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:17 schreef Gijs_ het volgende:
Team van de Maand interview staat ook op de site!Heb het ook aangepast in de wiki, dus in de volgende OP zal het ook goed staan!
quote:6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Mijn grootste blunder. Goede vraag. Ik denk toch het mislopen van het kampioen schap dit seizoen (27), Ik kan wel de schuld aan de ME geven, maar dat is te makkelijk. Ik denk dat het PIC in de 2e competitiewedstrijd gewoon een stomme fout was.
Ik zou als ik jou was m'n mond maar wat houden over die awardquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik vind dit trouwens ook wel een nominatie voor de fortis (of hoe die nu mag gaan heten) waard!
[..]
Oh zo bedoel je. Externe programma's zijn nooit 100% betrouwbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik doelde hier op, dat wat bij alltid staat niet 100% dekt!![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |