Dat is op basis van degene die als eerste in de lijst van Alltid stond.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Pf, je hebt me op basis van alfabetische volgorde op achternaam van mijn spits buiten de top3 weten te houden
die ken ik er meerquote:Op maandag 4 mei 2009 11:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn doelstelling om kampioen te worden heb ik niet gehaald.
Ligt eraan of ik iemand anders weet voor Fortis of Koei.quote:
Ik hoop juist op wat meer spanningquote:Op maandag 4 mei 2009 12:01 schreef Ruudt het volgende:
Ik krijg 2 minder teams uit de VII erbij, dus overleven moet wel weer lukken.
Komend seizoen probeer ik het alleen iets minder spannend te maken.
moet je even bij bookmarks kijken op de fokhattrick sitequote:Op maandag 4 mei 2009 12:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik iemand anders weet voor Fortis of Koei.
Maar vind het meer een Koei, als we voor zoveel tegenslag een Fortis rekenen, verdient Bizkit er namelijk ook één. De Koei is voor het moment dat Possie de 2de plek express aan zich voorbij liet gaan om zo kampioen te worden dit seizoen.
quote:Lyzio, manager van Fleur de Lis (362333)
Schreef op 4 maart het volgende:
"Ik was gisternacht een beetje de transferlijsten aan het afstruinen en ik zie daar een leuke speler staan. Hij loopt pas morgen af dus ik denk, ik ga toch een keer bieden.
Nou, ik ging zonet even kijken op Hattrick. Blijkt het een speler te zijn die ik zelf op de TL heb gezet!"
quote:elby1988 , manager van Witte Voetjes (1230522)
• Is erg blij met overwinning, maar blijkt achteraf per ongeluk MOTS gespeeld te hebben,
waardoor z'n teamgeest verneukt is!
quote:
Alleen Hercules zou gemiddeld qua hatstats beter zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Waarom dat dan? Ik heb geen blunders begaan dat is aan die pokke ME te danken
Trouwens weet ik nu nog niets met Altid : http://alltid.org/league/26311/nextseasontable/
Je hebt een seizoen verknald door een 'blunder'.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Waarom dat dan? Ik heb geen blunders begaan dat is aan die pokke ME te danken
Trouwens weet ik nu nog niets met Altid : http://alltid.org/league/26311/nextseasontable/
Doelstellingen :
• kampioen worden![]()
• team versterken![]()
• Mattieu Reijnders 1 niveau hoger met verdedigen en dan verkopen![]()
Welke blunder dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je hebt een seizoen verknald door een 'blunder'.
Dat had ik dit seizoen weer gedaan als t me overkomen was.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De bluf vorig seizoen dat de tweede plek te min voor hem was
Heb je uitgedaagd.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:29 schreef MrMoon het volgende:
iemand nog een jeugdfriendly? Ik ben uitdaagbaar (11723)
Dan zal hij wel weer bij mij in de poule komen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen Hercules zou gemiddeld qua hatstats beter zijn.
Dat is geen blunder. Dat is mismanagement. Vandaar dat Possie ook voor de fortis gaat en niet voor de koei.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De bluf vorig seizoen dat de tweede plek te min voor hem was
Dan had je misschien alles moeten winnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lol ik ben gepromoveerd en heb sinds ik begonnen ben geen enkele keer verloren(competitie wedstrijden) , enigste minpuntje is dat ik niet kampioen ben geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |