Ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 01:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik gaat ook maar eens mijn bed opzoeken![]()
![]()
Dat is spijtig. Maar je had minimaal 2 doelpunten moeten maken met Toquet, zou dat gelukt zijn?quote:Op maandag 4 mei 2009 08:08 schreef GeneraalUli het volgende:
Jezus, niet alleen met 4-0 verloren door een opstellingsblunder, ook nog eens de Fok! Gouden Schoen weggegeven door deze blunder!
![]()
![]()
Daar had ik wel kans op gehad, nu was ik bij voorbaat al kansloosquote:Op maandag 4 mei 2009 08:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is spijtig. Maar je had minimaal 2 doelpunten moeten maken met Toquet, zou dat gelukt zijn?
quote:04-05-2009 (15/38) Seizoen 27, Wedstrijdronde 15
Vaardigheidsniveau gedaald...
Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van matig naar zwak.
quote:01-05-2009 (14/38) Seizoen 27, Wedstrijdronde 14
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van zwak naar matig.
quote:27-04-2009 (14/38) Seizoen 27, Wedstrijdronde 14
Vaardigheidsniveau gedaald...
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij matig in verdedigen, nu is dat afgezakt naar zwak.
Gedaan, eindstand is te zien!!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het bestand van de Gouden Schoen is geupload. Als Gijs_ zijn dingetje gedan heeft, dan kan iedereen de eindstand zien.
Ruudt wint ook altijd, dus dat is meer traditie dan dubieusquote:Op maandag 4 mei 2009 10:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gedaan, eindstand is te zien!!
Dubieus dat de organisator gelijk het eerste jaar wint![]()
Het is trouwens ook mei, heb je je interview al ingevuld ?
Als ie nog wat in passen stijgt levert ie misschien nog wat op!quote:Simeon Bekius (243669188)
17 jaar en 22 dagen, volgende verjaardag: 02-08-2009
Nederland
Eigenaar: FC Bifröst
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 370 ¤/week
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Met dat redelijk allround moet ie dus bijna zeker ergens goed in kunnen worden!quote:Hoor eens, Reinout van Dulmen is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze speler is technisch, dat zie je al van een afstand. Hou daar rekening mee bij de opbouw van het team.
Geven we hem een contract, baas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, en hier nog even afgeven op die klotespitsen van me... Scoren veel te veelhij heeft toch straf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
7,6 weken voor Massari.. Gelukkig steeg 'ie nog wel van waardeloos naar slecht ervaring
Meest 'zieke' is nog dat m'n vleugelverdediger MacCarthy topscorer is met 12 doelpunten (al komt dat ook door de +6 die Massari in de één-na-laatste speelronde van vorig seizoen opliep en waardoor hij de competitiestart mistte)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |