haha ik heb het in de gatenquote:
Ga je het ook nog delen en ons ook heppie maken?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:24 schreef Duimelot het volgende:allen
ik heb net leuk nieuws gehad (singles gerelateerd gheghe) en ben nu ff heppie
en nu moeten we vragen wat dat dan is?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:24 schreef Duimelot het volgende:
allen
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:24 schreef Duimelot het volgende:allen
oke wie gaat er op in?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:24 schreef Duimelot het volgende:allen
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ga je het ook nog delen en ons ook heppie maken?
nah ik wil niet in details treden maar iemand liet net weten dat ik m weer ga zien in t weekend en dat vind ik leuk!quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en nu moeten we vragen wat dat dan is?
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en nu moeten we vragen wat dat dan is?
Handig dat er altijd mensen zijn die het toch doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke wie gaat er op in?
zal ik dan maar ff hebben we dat ook weer gehad
vertel vertel!
Kunnen we ook nog raden wie?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
nah ik wil niet in details treden maar iemand liet net weten dat ik m weer ga zien in t weekend en dat vind ik leuk!
Tja.. ik ben er niet zo van. Vertel het gewoon of zeg er niks over.. maarjaquote:Op maandag 4 mei 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Handig dat er altijd mensen zijn die het toch doen.
de eerste vraag moet toch zijn: Is het een fokker?quote:
Ohw dat klinkt goedquote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
nah ik wil niet in details treden maar iemand liet net weten dat ik m weer ga zien in t weekend en dat vind ik leuk!
En als we nu een rijtje met alle single mannen hier neerzetten? Help je dan niet mee door al die anderen die het niet zijn door te strepen?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
Zeg dan gewoon niksquote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
nou ik ben gewoon ff heppie maar wil hier niet in details treden maar wilde wel aangeven dat singles gerelateerd was en dus geen loze postquote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja.. ik ben er niet zo van. Vertel het gewoon of zeg er niks over.. maarja
Pfew ik ben niet alleenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja.. ik ben er niet zo van. Vertel het gewoon of zeg er niks over.. maarja
Mij ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Pfew ik ben niet alleen
Maar zal ik de rest van de discussie ook ff vooruit helpen?
het is zbbrox lijkt me
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Pfew ik ben niet alleen
het is zbbrox lijkt me
Vind het leuk voor je hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 12:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ik ben gewoon ff heppie maar wil hier niet in details treden maar wilde wel aangeven dat singles gerelateerd was en dus geen loze post![]()
1 portie aandacht, nu 2,95quote:Op maandag 4 mei 2009 12:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ik ben gewoon ff heppie maar wil hier niet in details treden maar wilde wel aangeven dat singles gerelateerd was en dus geen loze post![]()
nah sorry was niet de bedoeling verder doe ik mn best on topic te zijn is t weer niet goedquote:Op maandag 4 mei 2009 12:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Pfew ik ben niet alleen
het is zbbrox lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |