Ik heb alleen het laatste gedeelte gekeken maar dit is gewoon de ex van regillio tuur.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/joshVeld zal wel een van de catwalkmodellen zijn geweest.
Dan hebben we 't over dezelfdequote:Op zondag 24 mei 2009 22:54 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb alleen het laatste gedeelte gekeken maar dit is gewoon de ex van regillio tuur.
Ik wou het niet zeggen maar wat een bij elkaar geraapt zooitje en dan die kleuren er bijquote:Op zondag 31 mei 2009 22:44 schreef Ooster het volgende:
Die mensen uit dat Wassenaar huis hebben ook gewoon echt zo'n 'man' nodig. Wat een verzameling wansmaak in een villa zeg.
Ik heb/had toch altijd wel een beetje het idee: "als je geld hebt heb je ook wel beetje smaak". Geld=vorm van opvoeding=vorm van stijl. Maar dat vooroordeel wordt toch elke keer weer gelogenstraft. Elke causaal verband ontbreekt blijkt maar weer.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen maar wat een bij elkaar geraapt zooitje en dan die kleuren er bij
Straks dus de eerstequote:Op 27 september, 4 en 11 oktober zendt de KRO compilaties uit van 3 seizoenen KRO Bij ons in de PC. De drie uitzendingen zijn te zien op Nederland 1, rond de klok van 22.15 uur
Idd... Kassa Albert Heijn en dan van die Gucci schoenenquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 22:29 schreef LeonH het volgende:
Ow zijn herhalingen weer. Rare knakkers dit...
quote:Op zondag 27 september 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
Op 27 september, 4 en 11 oktober zendt de KRO compilaties uit van 3 seizoenen KRO Bij ons in de PC. De drie uitzendingen zijn te zien op Nederland 1, rond de klok van 22.15 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |