Het licht bleef gewoon aan, maar internet nietquote:
Je kunt tegenwoordig meerdere trainsets naast elkaar gebruiken geloof ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:04 schreef First het volgende:
[..]
die vervangen de standaart trainsets idd en werkt niet als je op de fok! server speelt.
Ja, klopt, maar de server moet wel dezelfde treinsets gebruiken.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig meerdere trainsets naast elkaar gebruiken geloof ik.
Wat heb je voor kut-ISP dat het er elke keer uitligt?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:05 schreef Bart het volgende:
Het licht bleef gewoon aan, maar internet niet![]()
De meeste trein sets hebben ook locomotieven met specifieke doeleinden. Zo kun je met o.a. de NL set niet met een Thalys kolen gaan vervoeren, maar zijn die alleen voor passagiers. Met de orginele treintjes kun je nog wel met een Asiastar en 260 km/u kolen transporteren, en dat is wel zo handig natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef lezut het volgende:
En dat gebeurde niet omdat de NL treinen te traag waren ofzo..
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:19 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat heb je voor kut-ISP dat het er elke keer uitligt?
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:53 schreef Bart het volgende:
Echt, zodra UPC fiber power abo's in Alkmaar beschikbaar zijn ben ik weg bij Online
Hey, Jij was degene die zei dat je nog wel een nieuwe op zou maken.quote:
Tja.... soms is snelheid niet alles, en moet je kiezen voor stabiliteit.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef Bart het volgende:
UPC is stabieler én sneller dan Onlinequote:Op maandag 4 mei 2009 19:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... soms is snelheid niet alles, en moet je kiezen voor stabiliteit.
Ah gisteren was het ook wel echt rampzaligquote:
Oke nu ga ik echt UPC aanvragenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:45 schreef cherrycoke het volgende:
was ik net begonnen knalt de server er weer uit
Ja ik kan op mijn werk niet even mijn modem thuis resettenquote:
bel je buren effequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik kan op mijn werk niet even mijn modem thuis resetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |