Wat is een vlekdebiel?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef Skylark. het volgende:
Wat een kutmongool, ik was echt boos op dat stuk vlekdebiel.![]()
![]()
Ontslag op staande voet zeg ik jequote:Op zondag 3 mei 2009 21:21 schreef Skylark. het volgende:
Wat een kutmongool, ik was echt boos op dat stuk vlekdebiel.![]()
![]()
Ik vond je een kwaliteitsuserquote:Op zondag 3 mei 2009 21:22 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens TS, wat heeft Ajax vandaag gemaakt bij Sparta?![]()
![]()
Sparta uit, altijd lastig.
-edit-quote:
Aha. Ik zet um ff vast. Bigboi.quote:
Doe dat. Ik had hem zelf ook wel willen quoten hoorquote:
Hihi.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe dat. Ik had hem zelf ook wel willen quoten hoorHet is ook gewoon de waarheid
quote:
quote:
Edit je je eigen posts ook even? Ik zie niet in hoeverre die posts meer ontopic zijn dan de mijne.quote:
Idd. Niks gepresteerd bij PSV maar wel sterallures hebben, wat een zakquote:Op zondag 3 mei 2009 23:53 schreef J.Herrer het volgende:
Helazovic
Het mooiste was toen hij zo die deur klapte en bijna op z'n smoel ging whehehe
Hee remlof, wanneer laten jullie die BoWa ook eens ontopic reageren en niet zo subjectief met users om te laten gaan.quote:
Al ben je het niet eens met z'n gedrag, je maakt hem niet uit voor "kankermod", dat is gewoon banbaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee remlof, wanneer laten jullie die BoWa ook eens ontopic reageren en niet zo subjectief met users om te laten gaan.
Bekijk de situatie. Skylark. maakt een provocerende opmerking waar ik normaal op inga. Gaat onze mod nog even stoken door een leuke opmerking te maken. Vervolgens bestempelt hij mijn posts als offtopic terwijl hij zelf ook offtopic was, maar dat maakt dan weer niet uitquote:Op maandag 4 mei 2009 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Al ben je het niet eens met z'n gedrag, je maakt hem niet uit voor "kankermod", dat is gewoon banbaar.
Je hebt dan ook geen ban waar je die eigenlijk wel zou moeten hebben. Hierover verder per pm, indien gewenst. Hier verder ontopic graag over die actie van Lazovic in de wedstrijd PSV - NEC.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bekijk de situatie. Skylark. maakt een provocerende opmerking waar ik normaal op inga. Gaat onze mod nog even stoken door een leuke opmerking te maken. Vervolgens bestempelt hij mijn posts als offtopic terwijl hij zelf ook offtopic was, maar dat maakt dan weer niet uit
Was helemaal mooi geweest als hij zichzelf ook nog had geblesseerd en enkele weken uitgeschakeld werdquote:Op zondag 3 mei 2009 23:53 schreef J.Herrer het volgende:
Helazovic
Het mooiste was toen hij zo die deur klapte en bijna op z'n smoel ging whehehe
Jammer dat hij niet zo hard sloeg als Sergio Romero.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Was helemaal mooi geweest als hij zichzelf ook nog had geblesseerd en enkele weken uitgeschakeld werd![]()
![]()
Hij deed zijn best er wel voor
Njah, Laatste wedstrijd speelt'ie toch niet.
Kezman liet zich bij PSG weer gelden, dus helemaal genezen is die Serviër niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef lyolyrc het volgende:
Kezman was af en toe ook door emoties gedreven tijdbom, maar Lazovic slaat wel alles. Een schwalbekoning die bovendien nauwelijks scoort. Gelukkig hebben we nu Toivonen
Dat is hij nooit, ik kan me nog goed zijn rode kaart als speler van Servië binnen enkele seconden herinneren.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kezman liet zich bij PSG weer gelden, dus helemaal genezen is die Serviër niet.
EK 2000 of WK 1998?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:53 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dat is hij nooit, ik kan me nog goed zijn rode kaart als speler van Servië binnen enkele seconden herinneren.Maar in zijn PSV-tijd had hij de productie toch wel goed op orde:
http://www.psg.fr/en/pros(...)d/1830/Kezman-Mateja
Waar ik op doel is zijn actie tegen Noorwegen op het EK 2000. Hij valt in, jaagt achter de bal aan en zet dan een lompe tackle in met twee benen vooruit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |