abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68646771
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:02 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Is het niet zo dat het uitgesproken dient te worden als Frenk (Frenkie voor vrienden)?
Is Tom een vriend van Frank?
U MAD?
  maandag 4 mei 2009 @ 10:06:38 #52
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_68646807
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Is Tom een vriend van Frank?
Ik denk dat ze samen bieren ja.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_68647109
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Verklaar dan eens nader hoe het kan dat pas dit jaar jullie clubnaam goed uitgesproken wordt
Verklaar je nader. Door wie werd het fout uitgesproken dan, behalve door niet-Heraclieden en dergelijke.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:50:05 #54
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_68648001
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:20 schreef memrtn het volgende:

[..]

Verklaar je nader. Door wie werd het fout uitgesproken dan, behalve door niet-Heraclieden en dergelijke.
Ik hoor pas sinds dit jaar dat het door commentatoren en anderen als heraaacles uitgesproken wordt. Voorheen hoorde ik alleen Heeeracles.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_68648104
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik hoor pas sinds dit jaar dat het door commentatoren en anderen als heraaacles uitgesproken wordt. Voorheen hoorde ik alleen Heeeracles.
Zeker pas gaan kijken toen de voetbal bij RTL werd gepresenteerd?
pi_68648150
WK '98, de Kroaat Suker [Soe-KER] werd door één commentator consequent SJOE-ker genoemd, terwijl die gast er toen al een loopbaan van 10+ jaar op had zitten en niemand em ooit anders genoemd had dan Soe-KER. Ach ja, het houdt ze van de straat..
  maandag 4 mei 2009 @ 10:56:56 #57
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_68648220
Of 't nu goed is of fout: het klinkt debiel, als je 't jarenlang anders hebt gehoord.
(Un)masking for the greater good.
pi_68648309
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:56 schreef Natalie het volgende:
Of 't nu goed is of fout: het klinkt debiel, als je 't jarenlang anders hebt gehoord.
sssst rot es op met je nuance in KLB
  maandag 4 mei 2009 @ 11:00:55 #59
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_68648342
quote:
Op maandag 4 mei 2009 @ 10:59 schreef VonHinten het volgende:

[..]

sssst rot es op met je nuance in KLB
Vergeef me, ben net wakker
(Un)masking for the greater good.
pi_68648719
Het is toch " Uut Aameloow". Tenminste als ik die halve duitsers uit dat subsisiespons gebied af en toe eens hoor.....
pi_68648990
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:12 schreef Buzz129 het volgende:
Het is toch " Uut Aameloow". Tenminste als ik die halve duitsers uit dat subsisiespons gebied af en toe eens hoor.....
Jij misschien wat 'subsisie' om terug naar school te gaan?
  maandag 4 mei 2009 @ 11:23:04 #62
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_68649109
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:53 schreef memrtn het volgende:

[..]

Zeker pas gaan kijken toen de voetbal bij RTL werd gepresenteerd?
Ik volg de voetbal al sinds De Graafschap ongeslagen kampioen van de eerste divisie werd en ik en vele met mij hebben nooit anders gehoord. Niet zo raar gaan doen.
pi_68649247
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik volg de voetbal al sinds De Graafschap ongeslagen kampioen van de eerste divisie werd en ik en vele met mij hebben nooit anders gehoord. Niet zo raar gaan doen.
Excuus voor mijn spelfout, helaas ben ik één van de uitzonderingen van KLB en ben ik niet perfect. Afgezien van dat irrelevante dingetje, je hebt wel gelijk, want lang niet alle commentatoren spreken het juist uit. Het is en blijft echter Herácles als je uit Almelo komt en niet anders.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:39:04 #64
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_68649711
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:26 schreef memrtn het volgende:

[..]

Excuus voor mijn spelfout, helaas ben ik één van de uitzonderingen van KLB en ben ik niet perfect. Afgezien van dat irrelevante dingetje, je hebt wel gelijk, want lang niet alle commentatoren spreken het juist uit. Het is en blijft echter Herácles als je uit Almelo komt en niet anders.

Als je mensen met een denigrerend toontje aan wil spreken is het niet handig om het verkeerde lidwoord te gebruiken en het dan ook nog eens een spelfout te noemen.
Ook helpt het niet dat je met de ene opmerking beweert dat het aan de commentatoren van RTL ligt en daarna toegeeft dat lang niet alle commentatoren het juist uitspreken.

Dan vraag ik me af of jij wel weet wat de juiste uitspraak is.
pi_68650337
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Als je mensen met een denigrerend toontje aan wil spreken is het niet handig om het verkeerde lidwoord te gebruiken en het dan ook nog eens een spelfout te noemen.
Ook helpt het niet dat je met de ene opmerking beweert dat het aan de commentatoren van RTL ligt en daarna toegeeft dat lang niet alle commentatoren het juist uitspreken.

Dan vraag ik me af of jij wel weet wat de juiste uitspraak is.
Kijk, als we nu gaan mierenneuken en jij twijfelt nu aan de uitspraak Héracles / Herácles, dan zit jij ten eerste verkeerd. Daarnaast geef je aan dat je geeft om het clubje uit Doetinchem en niet om Heracles Almelo. Het feit dat ik supporter ben van Heracles (en geen teletekstsupporter) en dus wel degelijk weet hoe het zit qua benaming van de club, doet niets af aan het feit dat een verkeerd gebruikt lidwoord irrelevant is.

Dan vraag ik mij af wat jij in dit topic doet als je niets van anderen aan wilt nemen.
pi_68650454
Ik voeg hier het volgende aan toe, hypocriet persoon. Vooral denigrerend verder gaan op Fok.

Nico Dijkshoorn
  maandag 4 mei 2009 @ 12:06:40 #67
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_68650731
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:58 schreef memrtn het volgende:
Ik voeg hier het volgende aan toe, hypocriet persoon. Vooral denigrerend verder gaan op Fok.

Nico Dijkshoorn
Allereerst, ik heb nergens beweerd niet denigrerend te zijn, dus hypocriet ben ik verre van.
Ten tweede ben jij in deze begonnen. Als je de druk niet aan kan probeer dan niet de getapte gast uit te hangen.
Ten derde zeg ik alleen maar dat het vreemd is dat 'men' pas sinds dit jaar ineens Heraaacles gaat zeggen.
Dit houdt dus ook in dat ik niet beweer dat Heraaacles de enige juiste uitspraak is, maar wel de uitspraak waarvan ik, en een groot gedeelte van Nederland, dacht dat het de juiste was.
Waarom is hier vanuit Almelo nooit eerder protest over geweest?
Het lijkt mij uitermate vervelend als de media constant de naam van je club verbasterd.

N.b. ik zie in dat hele stukje weinig denigrerends.
pi_68651325
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Allereerst, ik heb nergens beweerd niet denigrerend te zijn, dus hypocriet ben ik verre van.
Ten tweede ben jij in deze begonnen. Als je de druk niet aan kan probeer dan niet de getapte gast uit te hangen.
Ten derde zeg ik alleen maar dat het vreemd is dat 'men' pas sinds dit jaar ineens Heraaacles gaat zeggen.
Dit houdt dus ook in dat ik niet beweer dat Heraaacles de enige juiste uitspraak is, maar wel de uitspraak waarvan ik, en een groot gedeelte van Nederland, dacht dat het de juiste was.
Waarom is hier vanuit Almelo nooit eerder protest over geweest?
Het lijkt mij uitermate vervelend als de media constant de naam van je club verbasterd.

N.b. ik zie in dat hele stukje weinig denigrerends.
Dat als je iets zegt of typt, kan het ook een bepaalde indruk wekken. Posts waarin jij denkt het beter te weten en dit ook zo brengt, wekken bij mij de indruk denigrerend te zijn. Nog simpeler is het feit dat jij mij denigrerend noemde, terwijl ik nergens het woord denigrerend heb gebruikt. Maar hypocriet ben je wel. In je eigen topic een fout maken, dat afdoen als iets irrelevants en dan in een ander topic gaan zaniken over een fout van een ander. Dat is hypocriet.
Daarnaast, wat ben ik begonnen? Door te vragen wat jij met 'men' bedoeld? Duidelijk. Of bedoel je dat jij ging mierenneuken over een klein iets, waar ik allang mijn fout van heb toegegeven. Het is ook niet dat men dit jaar in één keer Herácles ging zeggen, nee dat is al veel langer. Overigens dacht het overgrote deel van Nederland niets over Heracles Almelo qua uitspraak. Protest uit Almelo is er echter wel vaker geweest, maar om daar nu in de media uitgebreid aandacht aan te geven, nee, daar zie ik het nut niet eens van in.
pi_68651617
Hera-cles
  maandag 4 mei 2009 @ 13:55:20 #70
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_68654230
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:23 schreef memrtn het volgende:

[..]

Dat als je iets zegt of typt, kan het ook een bepaalde indruk wekken. Posts waarin jij denkt het beter te weten en dit ook zo brengt, wekken bij mij de indruk denigrerend te zijn. Nog simpeler is het feit dat jij mij denigrerend noemde, terwijl ik nergens het woord denigrerend heb gebruikt.
Dus als jij het woord denigrerend niet gebruikt ben je niet denigrerend?
quote:
Maar hypocriet ben je wel. In je eigen topic een fout maken, dat afdoen als iets irrelevants en dan in een ander topic gaan zaniken over een fout van een ander. Dat is hypocriet.
Als jij het nodig vindt om mij, in mijn ogen, denigrerend toe te spreken, moet je wel correct zijn. Anders pak ik je inderdaad. Als ik een typfout maak in een gewone opmerking die geen aanval op iemand op dit forum persoonlijk is, is het inderdaad een irrelevante typfout. Daar is niks hypocriets aan.
quote:
Daarnaast, wat ben ik begonnen? Door te vragen wat jij met 'men' bedoeld? Duidelijk. Of bedoel je dat jij ging mierenneuken over een klein iets, waar ik allang mijn fout van heb toegegeven.
Je opmerking over dat ik pas voetbal ben gaan volgen sinds RTL ervaar ik als denigrerend. Aangezien jij hiermee placht te zeggen dat jij langer voetbal volgt dan ik en jij derhalve meer expertise hebt dan ik.
quote:
Het is ook niet dat men dit jaar in één keer Herácles ging zeggen, nee dat is al veel langer. Overigens dacht het overgrote deel van Nederland niets over Heracles Almelo qua uitspraak. Protest uit Almelo is er echter wel vaker geweest, maar om daar nu in de media uitgebreid aandacht aan te geven, nee, daar zie ik het nut niet eens van in.
Misschien dat het sinds twee jaar is, maar de 18 jaar daarvoor hoorde ik alleen Heeracles. Als je niet het nut er van in ziet om er aandacht aan te geven, wat doe jij dan in dit topic?
pi_68654307
Er is vanuit Almelo altijd al commentaar geweest op de uitspraak Heeracles, maargoed toen we in de GG voetbalden was er nog niet zoveel aandacht.
Heraaacles Almelooo
  maandag 4 mei 2009 @ 14:08:19 #72
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_68654573
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:27 schreef norich het volgende:
Het is gewoon Herácles en niet Héracles.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_68654720
Heraacles
  maandag 4 mei 2009 @ 14:15:06 #74
158452 IQM
I am the one
pi_68654764
Is het trouwens Tom Égbers of Tom Egbérs?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_68654778
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:25 schreef Acinonyx het volgende:
Het is Hercules !

[ afbeelding ]
Die had ik lang niet meer gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: