Is Tom een vriend van Frank?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het uitgesproken dient te worden als Frenk (Frenkie voor vrienden)?
Ik denk dat ze samen bieren ja.quote:
Verklaar je nader. Door wie werd het fout uitgesproken dan, behalve door niet-Heraclieden en dergelijke.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Verklaar dan eens nader hoe het kan dat pas dit jaar jullie clubnaam goed uitgesproken wordt
Ik hoor pas sinds dit jaar dat het door commentatoren en anderen als heraaacles uitgesproken wordt. Voorheen hoorde ik alleen Heeeracles.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:20 schreef memrtn het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Door wie werd het fout uitgesproken dan, behalve door niet-Heraclieden en dergelijke.
Zeker pas gaan kijken toen de voetbal bij RTL werd gepresenteerd?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik hoor pas sinds dit jaar dat het door commentatoren en anderen als heraaacles uitgesproken wordt. Voorheen hoorde ik alleen Heeeracles.
sssst rot es op met je nuance in KLBquote:Op maandag 4 mei 2009 10:56 schreef Natalie het volgende:
Of 't nu goed is of fout: het klinkt debiel, als je 't jarenlang anders hebt gehoord.
Vergeef me, ben net wakkerquote:Op maandag 4 mei 2009 @ 10:59 schreef VonHinten het volgende:
[..]
sssst rot es op met je nuance in KLB
Jij misschien wat 'subsisie' om terug naar school te gaan?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:12 schreef Buzz129 het volgende:
Het is toch " Uut Aameloow". Tenminste als ik die halve duitsers uit dat subsisiespons gebied af en toe eens hoor.....
Ik volg de voetbal al sinds De Graafschap ongeslagen kampioen van de eerste divisie werd en ik en vele met mij hebben nooit anders gehoord. Niet zo raar gaan doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:53 schreef memrtn het volgende:
[..]
Zeker pas gaan kijken toen de voetbal bij RTL werd gepresenteerd?
Excuus voor mijn spelfout, helaas ben ik één van de uitzonderingen van KLB en ben ik niet perfect. Afgezien van dat irrelevante dingetje, je hebt wel gelijk, want lang niet alle commentatoren spreken het juist uit. Het is en blijft echter Herácles als je uit Almelo komt en niet anders.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik volg de voetbal al sinds De Graafschap ongeslagen kampioen van de eerste divisie werd en ik en vele met mij hebben nooit anders gehoord. Niet zo raar gaan doen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 11:26 schreef memrtn het volgende:
[..]
Excuus voor mijn spelfout, helaas ben ik één van de uitzonderingen van KLB en ben ik niet perfect. Afgezien van dat irrelevante dingetje, je hebt wel gelijk, want lang niet alle commentatoren spreken het juist uit. Het is en blijft echter Herácles als je uit Almelo komt en niet anders.
Kijk, als we nu gaan mierenneuken en jij twijfelt nu aan de uitspraak Héracles / Herácles, dan zit jij ten eerste verkeerd. Daarnaast geef je aan dat je geeft om het clubje uit Doetinchem en niet om Heracles Almelo. Het feit dat ik supporter ben van Heracles (en geen teletekstsupporter) en dus wel degelijk weet hoe het zit qua benaming van de club, doet niets af aan het feit dat een verkeerd gebruikt lidwoord irrelevant is.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als je mensen met een denigrerend toontje aan wil spreken is het niet handig om het verkeerde lidwoord te gebruiken en het dan ook nog eens een spelfout te noemen.
Ook helpt het niet dat je met de ene opmerking beweert dat het aan de commentatoren van RTL ligt en daarna toegeeft dat lang niet alle commentatoren het juist uitspreken.
Dan vraag ik me af of jij wel weet wat de juiste uitspraak is.
Allereerst, ik heb nergens beweerd niet denigrerend te zijn, dus hypocriet ben ik verre van.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:58 schreef memrtn het volgende:
Ik voeg hier het volgende aan toe, hypocriet persoon. Vooral denigrerend verder gaan op Fok.
Nico Dijkshoorn
Dat als je iets zegt of typt, kan het ook een bepaalde indruk wekken. Posts waarin jij denkt het beter te weten en dit ook zo brengt, wekken bij mij de indruk denigrerend te zijn. Nog simpeler is het feit dat jij mij denigrerend noemde, terwijl ik nergens het woord denigrerend heb gebruikt. Maar hypocriet ben je wel. In je eigen topic een fout maken, dat afdoen als iets irrelevants en dan in een ander topic gaan zaniken over een fout van een ander. Dat is hypocriet.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Allereerst, ik heb nergens beweerd niet denigrerend te zijn, dus hypocriet ben ik verre van.
Ten tweede ben jij in deze begonnen. Als je de druk niet aan kan probeer dan niet de getapte gast uit te hangen.
Ten derde zeg ik alleen maar dat het vreemd is dat 'men' pas sinds dit jaar ineens Heraaacles gaat zeggen.
Dit houdt dus ook in dat ik niet beweer dat Heraaacles de enige juiste uitspraak is, maar wel de uitspraak waarvan ik, en een groot gedeelte van Nederland, dacht dat het de juiste was.
Waarom is hier vanuit Almelo nooit eerder protest over geweest?
Het lijkt mij uitermate vervelend als de media constant de naam van je club verbasterd.
N.b. ik zie in dat hele stukje weinig denigrerends.
Dus als jij het woord denigrerend niet gebruikt ben je niet denigrerend?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:23 schreef memrtn het volgende:
[..]
Dat als je iets zegt of typt, kan het ook een bepaalde indruk wekken. Posts waarin jij denkt het beter te weten en dit ook zo brengt, wekken bij mij de indruk denigrerend te zijn. Nog simpeler is het feit dat jij mij denigrerend noemde, terwijl ik nergens het woord denigrerend heb gebruikt.
Als jij het nodig vindt om mij, in mijn ogen, denigrerend toe te spreken, moet je wel correct zijn. Anders pak ik je inderdaad. Als ik een typfout maak in een gewone opmerking die geen aanval op iemand op dit forum persoonlijk is, is het inderdaad een irrelevante typfout. Daar is niks hypocriets aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:23 schreef memrtn het volgende:
Maar hypocriet ben je wel. In je eigen topic een fout maken, dat afdoen als iets irrelevants en dan in een ander topic gaan zaniken over een fout van een ander. Dat is hypocriet.
Je opmerking over dat ik pas voetbal ben gaan volgen sinds RTL ervaar ik als denigrerend. Aangezien jij hiermee placht te zeggen dat jij langer voetbal volgt dan ik en jij derhalve meer expertise hebt dan ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:23 schreef memrtn het volgende:
Daarnaast, wat ben ik begonnen? Door te vragen wat jij met 'men' bedoeld? Duidelijk. Of bedoel je dat jij ging mierenneuken over een klein iets, waar ik allang mijn fout van heb toegegeven.
Misschien dat het sinds twee jaar is, maar de 18 jaar daarvoor hoorde ik alleen Heeracles. Als je niet het nut er van in ziet om er aandacht aan te geven, wat doe jij dan in dit topic?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:23 schreef memrtn het volgende:
Het is ook niet dat men dit jaar in één keer Herácles ging zeggen, nee dat is al veel langer. Overigens dacht het overgrote deel van Nederland niets over Heracles Almelo qua uitspraak. Protest uit Almelo is er echter wel vaker geweest, maar om daar nu in de media uitgebreid aandacht aan te geven, nee, daar zie ik het nut niet eens van in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |