Grappig concept.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op zoek naar een cadeau dat past bij het concept: hij wordt 30 en ik ben zijn vriendin....
Iemand tips?
Je zelf met een grote strik om je heen?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben op zoek naar een cadeau dat past bij het concept: hij wordt 30 en ik ben zijn vriendin....
Iemand tips?
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Grappig concept.![]()
Een waardebon voor de toupetjeswinkel?![]()
Trouwens, hoe maak jij je couscoussalade? Ik heb het nu al twee keer gemaakt, maar het wordt een beetje een drab. De couscous komt niet goed los.
quote:
Had nog twee boterhammen gegeten dus die vlieger gaat helaas niet opquote:Op maandag 4 mei 2009 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens, vorige keer toen je niets gegeten had werkte het ook niet goed toch? Misschien even snel wat eten voor het slapen?
Vijf sixpacks misschien?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand tips?
Mocht je het toen niet gedaan hebben kan het natuurlijk nog altijd.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dat is al eerder voorgesteld, toen we nog niet bij elkaar waren maar mensen het al wel doorhadden
quote:
Het budget is geleendquote:Op maandag 4 mei 2009 15:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je het toen niet gedaan hebben kan het natuurlijk nog altijd.![]()
Ik weet niet wat je budget is? Anders misschien een weekeindje Edinburgh?
Een schoolgirl outfit?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand tips?
Op de site van de organisatie en van het circuit zijn geen kosten te vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat vind ik nog best een leuk idee!! Hij is wel een bierliefhebber namelijk
Ik heb eens even op wat websites zitten neuzen, en misschien dat hij dit ook wel leuk vindt: de Historische Zandvoort Trophy, races met klassiekers op het circuit in ZandvoortVindt plaats het weekend na zn verjaardag
Iemand idee wat dat kost? Ik kan het niet vinden
Oh, dat is wel erg balen. En ik deel die ervaring. Nu gelukkig even niet. Mijn dieptepunt was de 33 euro op mijn spaarrekening waarvan 26 euro rente was.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Het budget is geleendmijn totale vermogen is op het moment (en de komende 2 weken) 20 euro.
Ja dat is inclusief mijn spaarrekening
quote:
Dat is jammer. Maar de aanhouder wint, dus gewoon nog een paar keer proberenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had nog twee boterhammen gegeten dus die vlieger gaat helaas niet op
Wat voor bier? Pils? Of speciaalbieren?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat vind ik nog best een leuk idee!! Hij is wel een bierliefhebber namelijk
Ik heb eens even op wat websites zitten neuzen, en misschien dat hij dit ook wel leuk vindt: de Historische Zandvoort Trophy, races met klassiekers op het circuit in ZandvoortVindt plaats het weekend na zn verjaardag
Iemand idee wat dat kost? Ik kan het niet vinden
Nee, dat is een cheerleaderquote:
Ik kon geen schoolmeisjes smiley vinden.quote:
Ik acht de kans bijzonder kleinquote:Op maandag 4 mei 2009 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kon geen schoolmeisjes smiley vinden.![]()
En had er natuurlijk bij moeten vermelden dat we dan ook de foto's willen zien.
Dan zou ik speciaalbieren willen gevenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor bier? Pils? Of speciaalbieren?
Dan denk ik dat er de komende uren wel wat goede tips zullen verschijnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan zou ik speciaalbieren willen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |