Hehe je wilde juist even doorgaanquote:Op maandag 4 mei 2009 02:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ok, dat is dus ook geen optie!
Ik heb ook weleens Ritalin gehad maar dat was niet op doktersrecept
Hij wordt dit jaar 40, zijn oudere broer doet nu een obscuur sportprogramma op Z@pp.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een bijzonder programma, de snelheid is idd ver te zoeken...
En Carlo wordt oud!
Dat programma waar Carl Noten graag naar kijkt?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij wordt dit jaar 40, zijn oudere broer doet nu een obscuur sportprogramma op Z@pp.
Heb je iets als Back-up of alleen ritalin?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe je wilde juist even doorgaan
Het hoort me rustiger te maken maar merk er nu maar bar weinig van
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat programma waar Carl Noten graag naar kijkt?
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe je wilde juist even doorgaan
Het hoort me rustiger te maken maar merk er nu maar bar weinig van
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij wordt dit jaar 40, zijn oudere broer doet nu een obscuur sportprogramma op Z@pp.
Ohquote:Op maandag 4 mei 2009 02:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Ofyles2 dondert van zijn stoel en staat weer op.
Nee.
Heb wel valium maar ben daar wel zuinig mee. Bovendien ben ik bang dat ik dan door mijn wekker heentukquote:Op maandag 4 mei 2009 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je iets als Back-up of alleen ritalin?
Dat lukt zonder valium toch ook wel?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb wel valium maar ben daar wel zuinig mee. Bovendien ben ik bang dat ik dan door mijn wekker heentuk
Ik ga weer een poging totdoen
Ik moet nog steeds lachen om het woord 'rohypnol', vraag me niet waarom.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lukt zonder valium toch ook wel?![]()
Succes met slapen MaJo.![]()
Ik geef hem nog een half uur.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
majo
En alvast hallo voor redleader of zal hij nu wel eindelijk eens de helenacht kunnen slapen
quote:Op maandag 4 mei 2009 02:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om het woord 'rohypnol', vraag me niet waarom.
Dank hiervoor, maar het is min of meer gelukt vannacht. Ben wel een paar keer kort wakker geweest, maar dat was omdat Jair een paar keer z'n speen kwijt was en Tinuviel nu ook verkouden isquote:Op maandag 4 mei 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
majo
En alvast hallo voor redleader of zal hij nu wel eindelijk eens de helenacht kunnen slapen
Ik ben ondertussen een keer gebeld, maar omdat ik druk bezig was met een meerdaags spel (zeker op dat moment) kon ik niet opnemen. Het wachten is dus op een volgend telefoontjequote:Op maandag 4 mei 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tim stond dacht ik alleen op de lijst om uitgenodigd te worden dacht ik
Gaaf.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, we zijn op het moment bezig Oud en Nieuw te regelen. Ja, dat is vroeg
Afgelopen keer een huisje in de Ardennen, deze keer wordt het een huisje in Tjechie
quote:Op maandag 4 mei 2009 08:56 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ga werkenwe hebben 'cleaning party'. Gewoon schoonmaken dus, maar ze denken blijkbaar dat het minder erg is door er een ludieke naam aan te geven
quote:This disturbing work "makes an offer you can't refuse". The chilling, matter-of-fact manner in which the subject presents the severed head to us is a poignant reminder of just how numb we have become. The understated violence implicit in the scene speaks volumes on our own desensitization, our society's reflexive use of force, and the artist's inability to deal with the hindquarters of the animal.
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik zocht via google de manier om m'n pet te wassen, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Voor geinteresseerden: http://www.capwasher.nl/
Ik peins er niet overquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 12:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een tentamen gehaald, waarvan ik dacht dat ik hem niet zou halen.
Net aan een 6.![]()
Wat moest er gebeuren?quote:Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik ben echt heel blij met m'n tandartsverzekering. Kreeg een rekening binnen van 194 euro, maar zonder tandarts verzekering was daar minimaal 100 euro bij opgekomen
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:52 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Zag hem vorige week op Tweakers.
Gaatjes vullen, verstandskiezen trekkenquote:
Dan vind ik de rekening nog wel meevallen zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaatjes vullen, verstandskiezen trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |