reageert niequote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef TLC het volgende:
![]()
caroline tensen![]()
dit programma reageert niet
&fmt=18 achter de url zetten en je hebt in de meeste gevallen hd kwaliteit.quote:
wtf?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:25 schreef Bonger1911 het volgende:
Videos Watched: 3,634 sinds November 18, 2006 en ik vind dat ik helemaal niet zo vaak op YouTube kijk hoorDat ik 21433 keer iets heb opgezocht met mijn Google account baart me meer zorgen
op je naam klikken en dan linksboven.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar kan je zien wanneer je account is gemaakt?
11.472quote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef S1nn3rz het volgende:
ik zag net dat ik sinds mijn aanmelding 2,5 jaar geleden al dik 2500 filmpjes had bekeken.![]()
![]()
ik zit dus gewoon teveel op youtube.![]()
![]()
of zouden er mensen zijn die veul meer video views hebben, en ben ik gewoon een noob?![]()
mensen zoals ik die de hele dag filmpjes kijken.
Maar dit is eigenlijk veel stoerderquote:Op zondag 3 mei 2009 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
Lid geworden: 21 januari 2007
Bekeken video's: 9933
waar kijk je je filmpjes nu danquote:Op zondag 3 mei 2009 20:33 schreef Asgard het volgende:
Komen jullie nu pas mee. Ik kende Youtube allang voordat de massa het kende en het een hype werd, nu is het verpest en daarom gebruik ik het niet. Meelopers![]()
ben ik ook heel benieuwd naar!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef Teteteterek het volgende:
Lid geworden: 21 mei 2006
Bekeken video's: 9136
Klinkt als ongelofelijk veel. Telt dat ding trouwens ook dubbel of zijn het 9136 unieke videos
Abonnees: 624quote:Op zondag 3 mei 2009 21:14 schreef Ireyon het volgende:
Subscribers: 208
Channel Views: 8,009
Nu we toch bezig zijn..
De username kan niemand meer gebruiken maar je kanaal en alles wordt allemaal verwijderd. Het enige wat de persoon die je username opzoekt nog kan zien is 'This account has been deleted by its owner' oid.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef servus_universitas het volgende:
Ik heb trouwens een vraag over YouTube, misschien dat iemand hier dat weet. Ik heb een oud YouTube-account dat ik nooit gebruik en ik log daar ook nooit op in. Ik zou dit account graag verwijderen. Nu weet ik dat dat probleemloos kan, maar ik las dat je account/profiel dan wordt verwijderd, maar niet je kanaal/kanalen en video's. Nu heb ik geen video's, maar iedereen die een account heeft, heeft standaard wel een kanaal. Dat is je eigen kanaal namelijk dat gekoppeld is aan je account. Blijft ook dat kanaal bewaard wanneer je je account verwijderd? Dat is natuurlijk niet wat ik wil en al helemaal niet omdat je een eenmaal verwijderd account nooit meer kunt aanmaken.
Ja, zo'n melding heb ik inderdaad wel eens gezien. Okay, bedankt Kerol, kerel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef Kerol het volgende:
[..]
De username kan niemand meer gebruiken maar je kanaal en alles wordt allemaal verwijderd. Het enige wat de persoon die je username opzoekt nog kan zien is 'This account has been deleted by its owner' oid.
That's all.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |