waar koop je dat allemaal?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:57 schreef cinnamongirl het volgende:
En dan is er ook nog mijn liefde voor kaneelsnoep:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de stokken na komt dit snoepgoed uit Amerika, helaas...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
waar koop je dat allemaal?
ken die stokken alleen van sn oepwinkels / kermis en de evt. cinamon jellybeans.
t was er wel jaren terugquote:Op maandag 4 mei 2009 21:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Op de stokken na komt dit snoepgoed uit Amerika, helaas...
Ik kan niet begrijpen waarom er in NL geen kauwgum met kaneelsmaak verkrijgbaar is.
Vroeger ging ik altijd zure beertjes halen bij de Maxis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:27 schreef sexymofo het volgende:
Dubbel zoute drop en echt zure snoepjes, beiden nauwelijks meer te krijgen though
Eerder had je bij de AH gluhwormen, niet echt zuur maar ook goed te eten.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb altijd het idee dat 'zuur' snoep tegenwoordig minder zuur is dan vroeger.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:27 schreef sexymofo het volgende:
Dubbel zoute drop en echt zure snoepjes, beiden nauwelijks meer te krijgen though
Eerder had je bij de AH gluhwormen, niet echt zuur maar ook goed te eten.
in dit Duitsland is die kaneel kauwgom in de winkel: penny markt!!!!!! heerluk! ik heb pas nog 10 pakjes gehaaldquote:Op maandag 4 mei 2009 21:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Op de stokken na komt dit snoepgoed uit Amerika, helaas...
Ik kan niet begrijpen waarom er in NL geen kauwgum met kaneelsmaak verkrijgbaar is.
Hier hebben ze Tic Tac's met kaneelsmaak. Smaken ongeveer zoals die eerste denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |