Wtfquote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Damn dat was zelf niet in het 3fm topic die in 1 minuut en 20 seconden vol wasdankzij die 38 posts van mij in dat topic of course
Mooi, derhalve tvp voor xalo-postsquote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik hier een bijdehante opmerking over ga maken, maar ik weet er geen.
Ja, maar de vragende vorm is altijd zonder t. Opletten bij Nederlands is moeilijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is toch jij vindt?
sjit man klote nederlands de hele tijd
Voor vandaag wel ja.quote:
Damn dan gaat het pijn doenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef KingGone het volgende:
[..]
In ieder geval je hormoonpijl of verlagen. Of meer fappen. Nóg meer ja.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik hier een bijdehante opmerking over ga maken, maar ik weet er geen.
Heb ik ook is gedaanquote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef Hyman het volgende:
275 mensen in mn msn lijst totaal, beter verwijder ik gewoon een heleboel
Ik heb er ook zoiets, verdeeld over 2 msn'squote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef Hyman het volgende:
Ik 45quote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef Hyman het volgende:
40.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef Hyman het volgende:
Ik heb soms een gemeen moment. Maar diep van binnen meen ik het niet.quote:
Anders wil jij haar wel doornemen zekerquote:
Dat vind ik dan ook niet erg.quote:
Niet iedereen denkt alleen seks.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anders wil jij haar wel doornemen zeker
Beide. En ben ondertussen ook nog in slaap gevallen boven m'n scheikundeboekquote:
Wat zei ik nou. FAPPEN.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anders wil jij haar wel doornemen zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |