Nope.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:07 schreef wonderer het volgende:
Bestaan er eigenlijk ook borrelnootjes zonder pinda's?
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
borreldeegjes?
Nee volgens mij bestaan dat soort dingen niet...
quote:
Klopt dat niet? dacht dat het een normaal nederlands woord was... Wat moet het dan zijn?quote:
wat moeten ze erin stoppen dan? Als ze die dingen leeg laten dan krijg je toch nooit een holle bal maar een brokje deeg dat lastig compleet gaar te krijgen isquote:
Ik ruil, hij ruilt, wij ruilenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Klopt dat niet? dacht dat het een normaal nederlands woord was... Wat moet het dan zijn?
je huilt ook om alles zegquote:Op maandag 4 mei 2009 20:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb wel ff een tranen in mn ogen gehad, vooral toen ik Beatrix zag en dat er voor haar geklapt werd. Ik denk dat je het gezien moet hebben, wil je het snappen...
Oh ja... Hm. Damn.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wat moeten ze erin stoppen dan? Als ze die dingen leeg laten dan krijg je toch nooit een holle bal maar een brokje deeg dat lastig compleet gaar te krijgen is
het is ontzettend klote wat er is overkomen maar kom op het was geen echte aanslag, iemand die in een verwarde toestand probeert te rammen tegen een bus kan je geen echte aanslag noemen.quote:
Hoe wilde je het dan noemen?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
het is ontzettend klote wat er is overkomen maar kom op het was geen echte aanslag, iemand die in een verwarde toestand probeert te rammen tegen een bus kan je geen echte aanslag noemen.
Je zou nog kunnen denken aan het doorblazen met lucht tijdens het bakken... Maar of dat ook zo'n balletje als resultaat geeft?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:34 schreef wonderer het volgende:
Oh ja... Hm. Damn.
Nou, daar moeten de heren voedselingenieurs maar over nadenken.
Ik hoef niet per se een balletje, staafjes mogen ook. Of ringetjes. Of chipsvorm. Als het maar borrelnootjesdeeg is.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:38 schreef Weemz het volgende:
[..]
Je zou nog kunnen denken aan het doorblazen met lucht tijdens het bakken... Maar of dat ook zo'n balletje als resultaat geeft?
Valt onder ontoerekingsvatbaarheid denk ik dan. Dader was doorgedraaid blijkbaarquote:
Hee, ik ben juist keihard jaquote:Op maandag 4 mei 2009 22:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
je huilt ook om alles zeg![]()
trouwens Brit komt naar Antwerpen en kaartjes zijn veels te duur voor iemand die playbackt en eerlijk gezegd haar huidig tournee is stukken slechter dan Onyx.
Het was een aanslag op hun leven. Dat het niet gelukt is, doet daar niks aan af.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Valt onder ontoerekingsvatbaarheid denk ik dan. Dader was doorgedraaid blijkbaar
zelfs belgen lieten jouw auto staanquote:Op maandag 4 mei 2009 21:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die heb ik ingerolen (gaat denk gewoon richting de sloop, aangezien die echt krakkemikkig was. Toen ik de auto uitstapte om voor de andere auto te kijken, hoorde ik op het nieuws dat oude autos veel werden gejat. Vertelde dat dus aan de verkoper die even mijn auto bekeek en hij zei: "ja dat zal vast, maar denk dat niemand dit ding wilt stelen...)
Ik heb er 85 euro voor gekregen. En heb er een jaar geleden 500 aan betaald. Lijkt me toch niet gek een jaar lang auto rijden voor 415 euro? Ik bedoel, ik heb geen onderhoud gehad en dergelijke. Bedoel met een nieuwere, duurdere auto betaal je ook voor de afschrijving, beurten en onderhoud...
Nou schiet op!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef wonderer het volgende:
Ik wil de laatste, ik heb een leuk idee voor de TT
Ja, nu weet ik ook waarom...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |