Vond je Maxima ook zo slecht uitzien? Ze leek wel 10 jaar ouder!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Absoluut.. Beatrix was duidelijk verheugd door dat applaus. Maar ook die oude strijders die dan even voor de Koningin stoppen voor ze de krans gaan leggen.. ik vond het erg mooi.
Die aanslag van donderdag misschien?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vond je Maxima ook zo slecht uitzien? Ze leek wel 10 jaar ouder!
Wallen, rimpels... Ik weet niet wat er aan de hand was...
Ik ik koop auto's voor een jaar. dan hoef ik ze tenminste ook niet schoon te maken en wassen. (en dat meen ik ook nog...)quote:Op maandag 4 mei 2009 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Je koopt auto's voor een jaartje en zomaar ff? (aangezien je er niet veel tijd voor genomen hebt)
Geen wonder dat je dan bij de APK voor verassingen komt te staan
Nu snap ik meteen waarom ik nooit naar Pann ga.quote:
Wat doe je dan met je oude auto? Krijg je daar nog wat voor terug?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ik koop auto's voor een jaar. dan hoef ik ze tenminste ook niet schoon te maken en wassen. (en dat meen ik ook nog...)
En aangezien auto's bij mij altijd kapot gaan (de laatste was de goedkoopste van het stel en heb hem een jaar gereden, dat heeft de rest niet gehaald) Heb ik zoiets, ga niet veel geld uit geven aan iets wat het toch niet houd bij mij.
(en overigens had ik al een sterk vermoeden dat de auto de APK niet door zo komen, maar niet op zoveel punten niet...)
Ooow ja hoorrrr, ik ben scherpere antwoorden van jou gewendquote:Op maandag 4 mei 2009 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu snap ik meteen waarom ik nooit naar Pann ga.
Vlarp ook bij Jamin?quote:
Tanktopjes-madness!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu snap ik meteen waarom ik nooit naar Pann ga.
Was ik ff blij dat ik geen tanktop aanhad... Dat was ook mijn eerste reactie toen ik bij mn maatje aankwam. Zij een heel verhaal lullen dat het thema 'black' was... En ik nog geloven ookquote:
Het zou best kunnen ja... Of ze moeten ff langs een kliniekquote:
Dat die ik alleen aan als het echt heel heet is buiten en dan alleen in combinatie met slippers, boardshort en zonnebril.quote:
Foto's, dat begrijp jequote:Op maandag 4 mei 2009 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat die ik alleen aan als het echt heel heet is buiten en dan alleen in combinatie met slippers, boardshort en zonnebril.
Die heb ik ingerolen (gaat denk gewoon richting de sloop, aangezien die echt krakkemikkig was. Toen ik de auto uitstapte om voor de andere auto te kijken, hoorde ik op het nieuws dat oude autos veel werden gejat. Vertelde dat dus aan de verkoper die even mijn auto bekeek en hij zei: "ja dat zal vast, maar denk dat niemand dit ding wilt stelen...)quote:Op maandag 4 mei 2009 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat doe je dan met je oude auto? Krijg je daar nog wat voor terug?
Je denkt toch niet dat ik me dan laat fotograferen hé?quote:
Het is wel heel erg consumptiemaatschappij, maar eigenlijk moeten die oude barrels ook van de weg afquote:Op maandag 4 mei 2009 21:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die heb ik ingerolen (gaat denk gewoon richting de sloop, aangezien die echt krakkemikkig was. Toen ik de auto uitstapte om voor de andere auto te kijken, hoorde ik op het nieuws dat oude autos veel werden gejat. Vertelde dat dus aan de verkoper die even mijn auto bekeek en hij zei: "ja dat zal vast, maar denk dat niemand dit ding wilt stelen...)
Ik heb er 85 euro voor gekregen. En heb er een jaar geleden 500 aan betaald. Lijkt me toch niet gek een jaar lang auto rijden voor 415 euro? Ik bedoel, ik heb geen onderhoud gehad en dergelijke. Bedoel met een nieuwere, duurdere auto betaal je ook voor de afschrijving, beurten en onderhoud...
Ingerolen?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die heb ik ingerolen (gaat denk gewoon richting de sloop, aangezien die echt krakkemikkig was. Toen ik de auto uitstapte om voor de andere auto te kijken, hoorde ik op het nieuws dat oude autos veel werden gejat. Vertelde dat dus aan de verkoper die even mijn auto bekeek en hij zei: "ja dat zal vast, maar denk dat niemand dit ding wilt stelen...)
Ik heb er 85 euro voor gekregen. En heb er een jaar geleden 500 aan betaald. Lijkt me toch niet gek een jaar lang auto rijden voor 415 euro? Ik bedoel, ik heb geen onderhoud gehad en dergelijke. Bedoel met een nieuwere, duurdere auto betaal je ook voor de afschrijving, beurten en onderhoud...
Hoezo niet, het klinkt best leuk...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik me dan laat fotograferen hé?
Het gaat erom wat jij ervan vindt ja!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Als het dan 28 graden isquote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het gaat erom wat jij ervan vindt ja!
Anders zal ik er volgende week wel een foto van maken
borreldeegjes?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:07 schreef wonderer het volgende:
Bestaan er eigenlijk ook borrelnootjes zonder pinda's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |