Alsof ik mij daar iets van aan trek.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je houd nu een snoepje voor die die straks toch niet op mag eten
Ik heb al eerder gezegd dat ik wel 's een uitstapje maakquote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je houd nu een snoepje voor die die straks toch niet op mag eten
Betekent dat wij dat omgekeerd nu ook mogen doen?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mannen kun je niet duidelijk genoeg zijn. Volgende keer dus geen 'bekende weg' opmerkingen maar gewoon de volledige waarheid.
Als je dat laatste er bij biljft vermelden dan wel .. kunnen ze het niet meer voor zizhzelf vertalen als een grapjequote:Op zondag 3 mei 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat had ik anders ook gezegd en daarom gaf ik ook aan dat hij niet naar de bekende weg moest vragen.![]()
Ben ik nu te eerlijk?
De waarheid vertellen? Dat deed je voorheen niet?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Betekent dat wij dat omgekeerd nu ook mogen doen?
Seks met een lesbo... Niets mis meequote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd dat ik wel 's een uitstapje maak
jij mag tegen mannen ook heeel duidelijk zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Betekent dat wij dat omgekeerd nu ook mogen doen?
West-Fries hehquote:Op zondag 3 mei 2009 19:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bokgezellig?
Als een wijf dat tegen mij zou zeggen zou ik eerst in de lach schieten en dr dan dumpen.
Jij mag niet snoepenquote:
Jokkebrok.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is niet omgekeerdquote:Op zondag 3 mei 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij mag tegen mannen ook heeel duidelijk zijn
Ik kan een beetje hint inmiddels wel begrijpen hoor. Ik heb een boel geleerd de laatste tijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mannen kun je niet duidelijk genoeg zijn. Volgende keer dus geen 'bekende weg' opmerkingen maar gewoon de volledige waarheid.
Naar Q. in dit geval.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee gewoon dom...quote:
Euh...ja?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je dat laatste er bij biljft vermelden dan wel .. kunnen ze het niet meer voor zizhzelf vertalen als een grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |