Waarom maak jij er 'onbedoelt' van? Je was er verder toch niet bij? Het 'onbedoelt' is jouw invulling.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit was gewoon een opmerking die terloops gemaakt werd, waarom zou hij het op zo'n manier "aankondigen"? Als er al een direct verband is met dat wat er op koninginnedag gebeurde is het onbedoeld geweest en per definitie al geen aankondiging. Als.
En ook dan had hij dat daarmee aangekondigt. Het blijft een aankondiging, en in mijn ogen is die kop daarom niet debiel.quote:Hij heeft nerges expliciet gezegd dat hij een aanslag zou plegen (of iets in die strekking), als hij dit leven vaarwel had gezegd om in Brazilië een nieuw bestaan op te bouwen was het ook van toepassing geweest.
Wat is een cohen discussie?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
Maaaar ik zie het al, dit wordt weer een Cohen-discussie.
Omdat als hij bewust iets aan wilde kondigen hij dat wel duidelijker gedaan had en niet met een op 32656 manieren te interpreteren vage opmerking. Als je het al op die manier moet interpreteren.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:46 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom maak jij er 'onbedoelt' van? Je was er verder toch niet bij? Het 'onbedoelt' is jouw invulling.
Tja, zo lust ik er ook nog wel een paarquote:[..]
En ook dan had hij dat daarmee aangekondigt. Het blijft een aankondiging, en in mijn ogen is die kop daarom niet debiel.
Het gaat er in mijn mening om dat we nu graag willen weten waarom hij dit heeft gedaan. Dat hij dus eerder 'iets' heeft gezegd tegen 'iemand' helpt je met het opmaken van een beeld van tates. Het blijkt uit dat voorval dat hij dus al langer rond liep met rare gevoelens, en dat hij uiting wilde geven aan die rare gevoelens. Dat noemt hij 'iets geks doen'. Nu heeft hij dus uiting gegeven aan die gevoelens, hij heeft een daad gedaan. Eerder had hij het dus over die gevoelens en dat hij die wilde uiten, dat kun je dus zien als een aankondiging. Een aankondiging hoeft niet per se de volledige beschrijving te zijn. Daarom vind ik dat je overtrokken reageert in die reactie waarin je die kop debiel noemt. Verder geen groot issue, maar ik wilde het even aankaarten.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat als hij bewust iets aan wilde kondigen hij dat wel duidelijker gedaan had en niet met een op 32656 manieren te interpreteren vage opmerking. Als je het al op die manier moet interpreteren.
[..]
Tja, zo lust ik er ook nog wel een paar. "Ik ga iets doen maar ik zeg lekker vooral niet wat, maar ik kondig wel iets aan hoooor
".
Dan dekt mijn titel de lading toch beter? Want het speelde al langer etc blabla.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:03 schreef Redux het volgende:
[..]
Het gaat er in mijn mening om dat we nu graag willen weten waarom hij dit heeft gedaan. Dat hij dus eerder 'iets' heeft gezegd tegen 'iemand' helpt je met het opmaken van een beeld van tates. Het blijkt uit dat voorval dat hij dus al langer rond liep met rare gevoelens,
Zo interpreteer jij dat. Hardstikke subjectief dus, en om dat dan als kop te gebruiken..quote:en dat hij uiting wilde geven aan die rare gevoelens. Dat noemt hij 'iets geks doen'. Nu heeft hij dus uiting gegeven aan die gevoelens, hij heeft een daad gedaan. Eerder had hij het dus over die gevoelens en dat hij die wilde uiten, dat kun je dus zien als een aankondiging.
Nou, die kop is gewoon hard schreeuwen zonder odnersteuning daarvan in het artikel zelf.. een beetje telegraaf-style.quote:Een aankondiging hoeft niet per se de volledige beschrijving te zijn. Daarom vind ik dat je overtrokken reageert in die reactie waarin je die kop debiel noemt. Verder geen groot issue, maar ik wilde het even aankaarten.
Mensen falen zelf door aan die Hyves onzin mee te doen, dan heb je nou eenmaal dit risico.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:29 schreef byah het volgende:
Het AD faalt echt bizar hard, en zal wel een flinke schadeclaim tegemoet zien.
http://www.geenstijl.nl/m(...)p_voor.html#comments
OMG - wat een èpic failquote:Op maandag 4 mei 2009 12:29 schreef byah het volgende:
Het AD faalt echt bizar hard, en zal wel een flinke schadeclaim tegemoet zien.
http://www.geenstijl.nl/m(...)p_voor.html#comments
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |