quote:Karst T. zei nog: Tot zondag!
Karst T. had zijn ouders beloofd om zondag naar een familiebijeenkomst te komen.
De ouders van Karst T. zijn afgelopen weekeinde verhoord door de nationale recherche.
"Tot zondag", had hij tegen zijn ouders gezegd.
Maar het liep allemaal anders. Karst T. pleegde op Koninginnedag in Apeldoorn met zijn Suzuki Swift aan aanslag op de Oranjes. Daarbij kwamen zes mensen om het leven. Zelf overleed hij later in het ziekenhuis aan hersenletsel.
Aldus de Telegraaf.
Een vriend van me was vroeger een regelmatig cannabisgebruiker en had toen zeer regelmatig last van geestelijke problemen zoals onrustgevoelens / halve psychoses. Nadat hij is gestopt met het gebruik ervan heeft hij nergens last meer van. Het grootste gedeelte van de cannabisgebruikers zal nergens last van hebben maar eigenlijk zou je huisarts, net als bij medicijnen, toestemming moeten geven voor het cannabisgebruikt.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Provinciaal het volgende:
Ik zei het als grapje, maar het is wel een feit dat cannabis-gebruik geassocieerd wordt met een aanzienlijk hogere kans op schizofrenie en andere waanstoornissen. En zo ondenkbaar is het niet dat deze man in een psychose verkeerde. In zoverre kan (pure speculatie, overigens) cannabis er iets mee te maken hebben.
Nou nou, wat een aankondiging zegquote:Op maandag 4 mei 2009 07:39 schreef Sanne het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)_gruweldaad_aan.html
Mét foto van Tates
Ik zie geen foto? Alleen van de achterkant van de auto enzo, niet van hemzelf....quote:Op maandag 4 mei 2009 07:39 schreef Sanne het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)_gruweldaad_aan.html
Mét foto van Tates
Probleem bij Cannabis is alleen dat het wat langer in je bloed blijft zitten. Ze kunnen moeilijk het tijdstip van gebruik achterhalen.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:57 schreef ethiraseth het volgende:
Lijkt me dat eventueel cannabisgebruik (of andere drugs) via een toxicologisch onderzoek kan worden vastgesteld? Alcohol was ook al uitgesloten toch?
Ik zie niet waarom dat een debiele kop is? Aankondigen kan toch ook gewoon op die manier? Hoe wil je het anders noemen?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou nou, wat een aankondiging zeg.
'Dan ga ik misschien wel gekke dingen doen’
Begint 't AD nu ook al met die debiele koppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |