abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2009 @ 22:12:43 #31
19242 yavanna
Results may vary.
pi_68636821
quote:
Karst T. zei nog: Tot zondag!

Karst T. had zijn ouders beloofd om zondag naar een familiebijeenkomst te komen.

De ouders van Karst T. zijn afgelopen weekeinde verhoord door de nationale recherche.
"Tot zondag", had hij tegen zijn ouders gezegd.

Maar het liep allemaal anders. Karst T. pleegde op Koninginnedag in Apeldoorn met zijn Suzuki Swift aan aanslag op de Oranjes. Daarbij kwamen zes mensen om het leven. Zelf overleed hij later in het ziekenhuis aan hersenletsel.

Aldus de Telegraaf.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 4 mei 2009 @ 07:39:23 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_68644905
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_68645842
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Provinciaal het volgende:

Ik zei het als grapje, maar het is wel een feit dat cannabis-gebruik geassocieerd wordt met een aanzienlijk hogere kans op schizofrenie en andere waanstoornissen. En zo ondenkbaar is het niet dat deze man in een psychose verkeerde. In zoverre kan (pure speculatie, overigens) cannabis er iets mee te maken hebben.
Een vriend van me was vroeger een regelmatig cannabisgebruiker en had toen zeer regelmatig last van geestelijke problemen zoals onrustgevoelens / halve psychoses. Nadat hij is gestopt met het gebruik ervan heeft hij nergens last meer van. Het grootste gedeelte van de cannabisgebruikers zal nergens last van hebben maar eigenlijk zou je huisarts, net als bij medicijnen, toestemming moeten geven voor het cannabisgebruikt.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:18:54 #34
44885 Metatron
THE VOICE
pi_68645893
Canabis de oorzaak?

Ik denk eerder dat het rijden in een Suzuki Swift de oorzaak is. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat het moeten rondrijden in zo'n koekblik voor een ernstig geestelijk trauma kan zorgen.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:23:14 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68645959
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:39 schreef Sanne het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)_gruweldaad_aan.html

Mét foto van Tates
Nou nou, wat een aankondiging zeg .

'Dan ga ik misschien wel gekke dingen doen’

Begint 't AD nu ook al met die debiele koppen ?
Huilen dan.
pi_68646266
quote:
Op maandag 4 mei 2009 07:39 schreef Sanne het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)_gruweldaad_aan.html

Mét foto van Tates
Ik zie geen foto? Alleen van de achterkant van de auto enzo, niet van hemzelf....
I had a signature once. It was awful.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:57:50 #37
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_68646609
Lijkt me dat eventueel cannabisgebruik (of andere drugs) via een toxicologisch onderzoek kan worden vastgesteld? Alcohol was ook al uitgesloten toch?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_68646702
Er zijn sporen van cannabis in zijn lichaam gevonden, ethiraseth. Maar er werd ook bijgezegd dat zulke sporen nog weken na het daadwerkelijke gebruik in het lichaam blijven, dus dat hij niet per se diezelfde dag cannabis gebruikt hoeft te hebben. Alcohol was inderdaad niet aangetroffen.
I had a signature once. It was awful.
  maandag 4 mei 2009 @ 10:04:13 #39
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_68646748
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:57 schreef ethiraseth het volgende:
Lijkt me dat eventueel cannabisgebruik (of andere drugs) via een toxicologisch onderzoek kan worden vastgesteld? Alcohol was ook al uitgesloten toch?
Probleem bij Cannabis is alleen dat het wat langer in je bloed blijft zitten. Ze kunnen moeilijk het tijdstip van gebruik achterhalen.

Bij een gemiddelde gebruik kan het na 4/ 5 dagen nog aangetoond worden via urine, bij een regelmatig gebruiker kan dit oplopen tot 3 weken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_68646904
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nou nou, wat een aankondiging zeg .

'Dan ga ik misschien wel gekke dingen doen’

Begint 't AD nu ook al met die debiele koppen ?
Ik zie niet waarom dat een debiele kop is? Aankondigen kan toch ook gewoon op die manier? Hoe wil je het anders noemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')