abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:14:28 #281
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_68786819
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:06 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dus omdat de pleger incompetent was veranderd dat de intentie van het hele verhaal?

Dat de Afghanen niet in staat zijn fatsoenlijke raketten te bouwen, betekent niet dat kamp holland niet keer op keer wordt aangevallen. Dat iemand van drie hoog probeert zelfmoord te plegen maar enkel zijn enkels breekt, betekent niet dat diegene niet dood wilde.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 21:29:41 #282
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68787438
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:06 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dus omdat de pleger incompetent was veranderd dat de intentie van het hele verhaal?

Dat de Afghanen niet in staat zijn fatsoenlijke raketten te bouwen, betekent niet dat kamp holland niet keer op keer wordt aangevallen. Dat iemand van drie hoog probeert zelfmoord te plegen maar enkel zijn enkels breekt, betekent niet dat diegene niet dood wilde.
Zie boven je:
quote:
k vind het ook de slachtoffers zeeeer tekort doen door telkens over de 'aanslag op de Oranjes' te praten. Ms wel zo bedoeld, alhoewel erg twijfelachtig gezien de toestand van de heer K. toen hij deze uitspraak deed, opgevangen door 1 dienstdoender, maar ze zijn geen seconde in gevaar geweest.
quote:
de intentie kan best een aanslag op de koningin zijn geweest denk ik, of het al dan niet succesvol is maakt het daarmee nog geen aanslag op de koningin
En zo nog meer soortgelijke posts, die kun je ook best quoten zonder mij te stalken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_68787987
En het gaat ook niet eens zozeer om het woordje aanslag alswel om het constant de nadruk leggen op de Oranjes. Zeggen dat ze een bijrol hebben gespeeld bij dit incident is al overdreven eik.

Als er een raket 100m naast kamp Holland terechtkomt die een inheemse wigwam treft met lokale burgers, ga je zo'n incident ook niet constant als aanslag op het NL leger benoemen.
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 21:45:00 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68788084
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:42 schreef Modus het volgende:

Als er een raket 100m naast kamp Holland terechtkomt die een inheemse wigwam treft met lokale burgers, ga je zo'n incident ook niet constant als aanslag op het NL leger benoemen.
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_68788826
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:42 schreef Modus het volgende:
En het gaat ook niet eens zozeer om het woordje aanslag alswel om het constant de nadruk leggen op de Oranjes. Zeggen dat ze een bijrol hebben gespeeld bij dit incident is al overdreven eik.

Wel als daar doden bij vallen, want dan zijn er bij een mislukte aanslag op kamp holland namelijk onschuldige burgerslachtoffers gevallen
pi_68788937
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef yvonne het volgende:
En zo nog meer soortgelijke posts, die kun je ook best quoten zonder mij te stalken.
Het is inderdaad te gemakkelijk, ik zal stoppen met stalken zoals jij het graag zou willen benoemen

met iemand een discussie voeren is tegenwoordig al stalken, vooral als de argumenten op zijn
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:08:58 #287
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_68789128
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:04 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Het is inderdaad te gemakkelijk, ik zal stoppen met stalken zoals jij het graag zou willen benoemen

met iemand een discussie voeren is tegenwoordig al stalken, vooral als de argumenten op zijn
Het gaat me een note opleveren, maar ik ben het met je eens.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 22:13:42 #288
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68789329
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:08 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Het gaat me een note opleveren, maar ik ben het met je eens.
Waar haal jij nou weer vandaan dat dat je een note oplevert

donderdag 7 mei 2009 @ 22:17:22 #289
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_68789529
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waar haal jij nou weer vandaan dat dat je een note oplevert
Vanwege de manier dat jij met commentaar over een opmerking van jou omgaat.

Alles is goed, behalve een opmerking over een posting van jou.
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:37:12 #290
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_68790525
Geen reply? Mooi dan ga ik slapen. Weltruste yvonne
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')