quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef leukerdje het volgende:Ik denk dat hij al buiten bewust zijn was toen hij bij de mensenmassa arriveerde, daardoor kon hij niet meer remmen. Noem me naief, maar ik vermoed dat het een ongeluk was al die slachtoffers die hij meenam de dood in.
Wat zijn bedoeling was met leden van het koninklijk huis kunnen we nu alleen maar naar speculeren.
Misschien dat hij idd op ze in wilde rijden toen ze nog lopend waren, maar omdat hij bij het eerste hek is weggestuurd ging dit plan niet door.
Dus moest hij heel snel en ondoordacht iets anders bedenken om zijn plan toch te kunnen uitvoeren.
Dus dan ging hij er van uit dat er geen publiek was / een open doorgang die hij wel even snel zou vinden terwijl hij 100km p /u of harder reed?
En heeft hij het in zijn woorden alleen over dat hij het koninklijkhuis wilde aanpakken maar had hij even gemist 23 mensen ofzo vol aangereden te hebben
Lijkt me totaal onlogisch en vergezocht. Dat hij een paar van het koninklijkhuis kapot wilde rijden en graag 30 omstanders dood wilde hebben is echt veel en veel logischer