Het gaf mij inderdaad een gemoedelijk en verfijnd gevoel. Alleen rationeel gezien schieten we er niet veel mee op. Top dit.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Het was echt zeer mooi ja, dat 'lachje' van Maxima en dat gezicht van Beatrix je zag dat het haar goed deed. Zeer indrukwekkend.
Op een verdwaalde neger na, zag ik geen allochtonen. Of je moet die Antilliaanse ministers meetellen?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:20 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend inderdaad.
Ook mooi om al die " verschillende" mensen op de dam te zien staan. Jong... oud... autochtoon.. allochtoon...
Normaal let ik daar niet zo op, maar het voelde gewoon goed.
verdwaalde emo's tellen als allochtoonquote:Op maandag 4 mei 2009 23:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Op een verdwaalde neger na, zag ik geen allochtonen. Of je moet die Antilliaanse ministers meetellen?
De tranen zaten bij mij in ieder geval vrij hoog...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:20 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend inderdaad.
Ook mooi om al die " verschillende" mensen op de dam te zien staan. Jong... oud... autochtoon.. allochtoon...
Normaal let ik daar niet zo op, maar het voelde gewoon goed.
Zo zag je Hare Majesteit ook kijken toen ze de kerk uitkwam.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik merkte trouwens wel dat ik steeds met een vreemd gevoel zat te kijken, van 'hopelijk komt er geen auto aangereden'...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed beveiligen hoeft dus helemaal niet zo'n drama te zijn, het kan prima hand in hand gaan met de feestelijkheden, of zoals vandaag met een serieuze herdenking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |