quote:
Eenzaamheid en raar haar als alarmsignalen.quote:De agressie van Karst T. roept vragen op over zijn geestesgesteldheid die misschien nooit worden beantwoord. Psychiater À Campo ziet mogelijke trekjes van een psychose.
Jij ziet liever dat de media de nabestaanden bestoken en volop in de aandacht zetten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
En verder hoeft er niet zo erg juichend gedaan te worden over het betrokken Koningshuis, het is hun werk en het zou wel erg vreemd zijn als ze zo'n gebeurtenis niet zouden afhandelen.
Het is toch volslagen ridicuul dat alle aandacht uitgaat naar die familie, en hoe menselijk ze zijn, ja hallo, hun onderdanen's hersens en andere lichaamsdelen lagen uitgesmeerd over het asfalt.
Sorry hoor, maar ik kan erg slecht tegen dit ophemelende gedoe.
Toen ze van Carre wegliep ook al veel applaus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
Prachtig applaus voor Hare Majesteit nu ze weg vaart bij het concert.![]()
Wat een schat van een vrouw is het toch.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwhehe
Maar 't kan altijd erger:
[ afbeelding ]
quote:Dader aanslag Koninginnedag begraven
ZEVENAAR - De dader van de aanslag op Koninginnedag in Apeldoorn, Karst T., is woensdag aan het begin van de middag begraven op begraafplaats Rosorum in Zevenaar. De begrafenis werd bijgewoond door zijn familie.
De teraardebestelling had plaats rond twee uur 's middags op de algemene begraafplaats. Voorafgaande aan de begrafenis kwam de familie bijeen in de aula. Het gezelschap bestond uit tien personen.
Daarna werd de rietenkist met daarop witte bloemen in alle stilte en soberheid naar de begraafplaats gedragen. Tijdens de teraardebestellig was de begraafplaats afgesloten voor het publiek. Achteraf waren er bij het graf geen kransen en geen gedenksteen te zien.
Als er een aanslag gepleegd wordt op jouw leven, laten we jou wel links liggen. Oké? Naar mijn inziens bespeur ik hier toch wel een vleugje jaloezie, yvonne. Als admin van een grote site zou je natuurlijk liever hebben dat we staan te applaudisseren bij de fok-poorten, en alle aandacht naar jou gaat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
En verder hoeft er niet zo erg juichend gedaan te worden over het betrokken Koningshuis, het is hun werk en het zou wel erg vreemd zijn als ze zo'n gebeurtenis niet zouden afhandelen.
Het is toch volslagen ridicuul dat alle aandacht uitgaat naar die familie, en hoe menselijk ze zijn, ja hallo, hun onderdanen's hersens en andere lichaamsdelen lagen uitgesmeerd over het asfalt.
Sorry hoor, maar ik kan erg slecht tegen dit ophemelende gedoe.
Niet waar je kunt echt wel afstand doen van de troon.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als er een aanslag gepleegd wordt op jouw leven, laten we jou wel links liggen. Oké? Naar mijn inziens bespeur ik hier toch wel een vleugje jaloezie, yvonne. Als admin van een grote site zou je natuurlijk liever hebben dat we staan te applaudisseren bij de fok-poorten, en alle aandacht naar jou gaat?
Kom op zeg. Er wordt helemaal niemand opgehemeld, en de mensen die met haar meeleven leven net zoveel met de slachtoffers mee. Als dat medeleven al niet groter is. Maar als de koningin langs komt is een applaus als erkenning en als een hart onder de riem zijnde meer dan op zijn plaats. Op die momenten ben ik iig blij Nederlander te zijn.
En hun werk? Hebben ze gesolliciteerd dan? Koningin zijn is geen baan, dat ben je gewoon. Had je anders willen solliciteren
Waar zeg ik dat je dat niet kan doen? En wat ben je dan als je dat doet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet waar je kunt echt wel afstand doen van de troon.
quote:Bij Koninklijk Besluit van 19 maart 2004, nr. 126, is bepaald dat Johan Friso het gebruik van de titel 'Prins van Oranje-Nassau' als persoonsgebonden en niet erfelijke titel mag voortzetten, eveneens het predicaat 'Koninklijke Hoogheid'. Voorts is besloten om prins Johan Friso en zijn afstammelingen, voor zover zij daarvoor volgens de bestaande wettelijke regelingen in aanmerking komen, zowel in mannelijke als in vrouwelijke lijn, te verlenen de adellijke titel van graaf of gravin van Oranje-Nassau en het adellijk predicaat jonkheer of jonkvrouw van Amsberg, met als geslachtsnaam "Van Oranje-Nassau van Amsberg".
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als er een aanslag gepleegd wordt op jouw leven, laten we jou wel links liggen. Oké? Naar mijn inziens bespeur ik hier toch wel een vleugje jaloezie, yvonne. Als admin van een grote site zou je natuurlijk liever hebben dat we staan te applaudisseren bij de fok-poorten, en alle aandacht naar jou gaat?
Kom op zeg. Er wordt helemaal niemand opgehemeld, en de mensen die met haar meeleven leven net zoveel met de slachtoffers mee. Als dat medeleven al niet groter is. Maar als de koningin langs komt is een applaus als erkenning en als een hart onder de riem zijnde meer dan op zijn plaats. Op die momenten ben ik iig blij Nederlander te zijn.
En hun werk? Hebben ze gesolliciteerd dan? Koningin zijn is geen baan, dat ben je gewoon. Had je anders willen solliciteren
Tarabass heeft wel gelijk, het is weliswaar mislukt, maar we hebben het wel over mensen op wie een moordaanslag is gepleegd. Jij gaat dan zitten blaten 'het is toch hun werk', maar in dit land is het heel erg gebruikelijk dat mensen die geconfronteerd zijn met zulk een extreem geweld een paar weken niet naar hun werk gaan.quote:
Oeps! Sorry hoor Oranjes!!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tarabass heeft wel gelijk, het is weliswaar mislukt, maar we hebben het wel over mensen op wie een moordaanslag is gepleegd. Jij gaat dan zitten blaten 'het is toch hun werk', maar in dit land is het heel erg gebruikelijk dat mensen die geconfronteerd zijn met zulk een extreem geweld een paar weken niet naar hun werk gaan.
Maar kennelijk kun je over de Oranjes alles zeggen, dat zijn namelijk geen mensen, die moeten ook na een moordaanslag hun kunstje blijven doen. En anders gaan we zeiken over die paar stuivers er aan ze worden uitgegeven.
Inhoudelijke reactie hoor. Hulde!quote:
Is alles wat je hierop kan zeggen; "Ik mijn mening, jij de jouwe"? Sterk hoor. En jij zou natuurlijk, als je zou werken, gelijk weer aan het werk gaan. Even een bezoekje doen aan de mensen die omver gereden zijn, en de nabestaanden een hart onder de riem steken. Geen probleem. Het is enkel een aanslag die op jouw leven is gepleegd. waar hebben we het over. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Gebeurd dagelijksquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:28 schreef yvonne het volgende:
Oeps! Sorry hoor Oranjes!!!
Geweldig!
![]()
Hulde
Prachtig meegeleefd!
Jullie lijken net mensen!!
Gaat toch heen, jij jouw mening,ik de mijne.
Het is vrij normaal dat ze deze mensen bezoeken! Niet exeptioneel, maar heel doodnormaal!
Koningshuis of geen Koningshuis.
quote:Bloemblaadjes voor José
woensdag 06 mei 2009 | 19:40 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 07 mei 2009 | 10:05
De familie van José van den Berg strooit bloemblaadjes uit op de rampplek bij De Naald. foto Cees Baars
APELDOORN - Heel even stond het verkeer vandaag weer stil op de kruising bij de Naald. Aansluitend aan de afscheidsdienst voor José van den Berg (55), een van de drie Apeldoorners die door de Koninginnedag-aanslag omkwam, werden voor haar bloemblaadjes over het asfalt gestrooid.
quote:Crematie slachtoffer aanslag
woensdag 06 mei 2009 | 18:40 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 06 mei 2009 | 19:20
APELDOORN - Onder grote belangstelling vond vanmiddag op Heidehof in Ugchelen de crematie plaats van Addy Teunissen (52), een van de drie dodelijke slachtoffers van de aanslag in Apeldoorn.
Er waren zoveel belangstellenden dat de zaal van het crematorium vol zat en een vijftigtal mensen de plechtigheid via een televisie moesten volgen in een ander vertrek. Onder de aanwezigen bevond zich burgemeester Fred de Graaf die maar net op tijd was omdat de begrafenis van Jose van den Berg was uitgelopen. Ook wethouder Paul Blokhuis en Simon Boon, voorzitter van de Stichting Oranjefeesten Apeldoorn, woonden de crematie bij.
quote:Herdenking marechaussee
donderdag 07 mei 2009 | 10:35 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 07 mei 2009 | 11:38
APELDOORN - Op de Willem III-kazerne van de Koninklijke Marechaussee in Apeldoorn wordt vanochtend een herdenkingsbijeenkomst gehouden voor Roel Nijenhuis. De 55-jarige Apeldoorner kwam vorige week om bij de aanslag op Koninginnedag. Nijenhuis was burgermedewerker van de Marechaussee.
Hij werkte als chauffeur bij de transportgroep van het Landelijk Opleidings- en Kenniscentrum Koninklijke Marechaussee in Apeldoorn. De herdenking is daarom omgeven met de nodige ceremoniële eer.
de vader is al ontslagen uit het ziekenhuis, was licht verletst. Het is verschrikkelijk dit is geen manier om te gaan, het acceptatie proces zal wel even duren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef oh-oh het volgende:Beide ouders? Hoe is de vader er aan toe?
Wat erg toch he, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |