Ik moet je waarschuwen, ik heb slechts een extern poesje, geen interne. Maar ik heb er wel twee.quote:
Jazeker!quote:
Is thee ook goed? Ik lust namelijk geen koffie.quote:
Zoals altijd.quote:
Hoi KFquote:
Koffie?! Ik heb nog niet eens gegeten vandaag, dus koffie gaat er al helemaal niet inquote:
Ik bemerk wel dat ik voor mijzelf zo een slechte kok ben..quote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Koffie?! Ik heb nog niet eens gegeten vandaag, dus koffie gaat er al helemaal niet in
Ik ook, ik kook eigenlijk niet voor mezelf. Maar in het weekend ontbijt ik vaak ook niet. Ik heb nu ook geen honger, dus ik mis niksquote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik bemerk wel dat ik voor mijzelf zo een slechte kok ben..hmmm... binnenkort maar weer eens voor iemand anders koken
Hup ga eens etenquote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Koffie?! Ik heb nog niet eens gegeten vandaag, dus koffie gaat er al helemaal niet in
Hoest met mv date ?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
vers witbrood met aardbeien en tosti's gegeten vanavond
Denk dat dat niet echt gaat lukkenquote:
Kan ik mee levenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet je waarschuwen, ik heb slechts een extern poesje, geen interne. Maar ik heb er wel twee.
Lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb 't net opquote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
Nee!quote:
Vervelend.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Denk dat dat niet echt gaat lukken
Ze draait er een beetje omheen lijkt wel en is ook niet echt spraakzaam meer
Ik heb nog wel gebakjes over. Interesse?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oke gewoon ff met rust laten ofzo dan maar ?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Denk dat dat niet echt gaat lukken
Ze draait er een beetje omheen lijkt wel en is ook niet echt spraakzaam meer
quote:
Ik ben al een gebakje, liever nietquote:
Aangenaam, eigenwijsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |